Рейтинг
+87.15

Yaraşıqlı görünüş, gözəl imic

78 üzv, 658 topik

Doğru geyim seçimi


Müasir dövrdə xanımlarımız daha gözəl, cəlbedici və zərif görünmək üçün geyim seçərkən müxtəlif bicliklərə əl atırlar.
Tekstil dünyasının yaratdığı imkanlar doğru geyinə bilmə bacarığı ilə birləşdiyi zaman ortaya moda jurnallarının üz qabığını bəzəyən qadınlar çıxır.  

Həqiqətən də, şüurlu şəkildə geyinə bilsəniz qüsurlarınızın 70%-ini gizlədə bilərsiniz.  Daha dəqiq desək aşağıdakı məsləhətlərə diqqət etsəniz hər şey daha yaxşı olar:

Sinə və ayaqlar üçün:
— Əgər süd vəziləriniz balacadırsa, silikonlu büzqalterdən istifadə edin. Əgər süd vəziləriniz böyükdürsə çalışın fincanları böyük, toplayıcı və içində süngəri demək olar ki, olmayan büzqalter geyinin.

— Əgət qıçınız kökdürsə, dar, toplayıcı, artıq ətləri yığan coraplar geyinin.

— Əgər paltarınızın dekolte hissəsi tamamən açıqdırsa ipsiz büzqalterdən istifadə edin.

Bunlara diqqət!
— Kök insanlar çalışıb tünd pastel rəngli geyimlər geyinməlidir.

— Əgər sinəniz böyükdürsə, bu bölgədə çalışın çox parıltı, daş-qaş, əl işləməsi olmasın, yoxsa bu həmin hissəyə daha çox diqqət cəlb edəcək.

— Artıq kilolardan əziyyət çəkirsinizsə, çalışın zolaqlı paltar geyinməyəsiniz, geyinsəniz belə eninə zolaqlı paltarları heç vaxt geyinməyin, sadəcə uzununa zolaqlı paltarlar geyinin, bu sizi daha arıq göstərər. Əgər boyunuz qısadırsa, həmçinin çalışın uzununa zolaqlı paltarlar geyinin.

— Boğazınız qısadırsa, boynu bağlı paltarlardan uzaq durun, çünki bu boynu daha da qısa göstərir.

— Əgər ayaq pəncəniz böyükdürsə, önü açıq ayaqqabılar geyinməyin, bu ayağınızı daha da kobud göstərəcək.


Davamı →

Kosmetikadan istifadə qaydaları

Kosmetik vasitələrlə üzün bəzi qüsurlarını gizltmək mümkündür. Lakin ondan lazımi qaydada istifadə edilməlidir. Bəzi qadınlar dekorativ kosmetikanın incəliklərini bilmədikləri üçün ondan heç istifadə etmir, bəziləri də dəblə ayaqlaşmağa tələsərək sifətlərinə həddən artıq rəng çəkirlər.

Azərbaycanda, bəlkə də bütün Şərq ölkələrində qızlar toy gününə kimi kosmetikadan istifadə etməzdilər. Axı qızlar onsuz da gəncliyin onlara bəxş etdiyi sevincdən gözəl və təravətli görünürlər. Qadınlar isə əksinə, hər səhər heç olmasa yarım saat özləri ilə məşğul olmalıdırlar.

Hər bir qadın öz sifətinin təbii rəngini bilməli və ondan kənara çıxmamalıdır. Məsələn, qarabuğdayı qadınlar üzlərini kremlə ağardırlarsa da, boyun-boğazın, qolların dərisi qarbuğdayı qaldığı üçün daha pis görünürlər.

Sifətə kosmetika çəkməyə əslində qrim deyilir. Qrim 2 cür olur: gecə və gündüz qrimi. Gündüz qrimi bir qədər açıq, nəzəri cəlb etməyən, gecə qrimi isə bir qədər tünd olur və tez nəzərə çarpır (toya, nişana, ictimai yerlərə gedərkən çəkilən qrim).


Ardı →

Sağlam saçlar

saglam saclar
Gözəl görünməkdə heç də az əhəmiyyət daşımayan saç xüsusi qulluq tələb edir. Lakin saçımıza düzgün qulluq edirikmi? Təəssüf ki, çox vaxt yox! Məsələn, saçları hər gün yumaq, maskalarla ifrat dərəcədə yükləmək onu canlandırmır, əksinə, məhv edir.
Bəs saça necə qulluq etmək lazımdır? Saçı darayarkən diblərindəki təbii yağlar saçın uclarına qədər yayılır və saç qidalanır. Amma saç yaş ikən sərt şəkildə daraqdıqda qırılıb tökülür və saçın köklərindəki təbii yağlar uclara çatmır. Ona görə də darağı saçınıza çox da dərindən vurmayın.

Ardı →

Stilə uyğun geyinməyin sirləri

Bir sual xanımları çox düşündürür, görəsən stilə uyğun necə geyinmək lazımdır?.. Zərif cinsin milyonlarla nümayəndəsi hər gün bu suala cavab axtarmağa çalışırlar. Fərdi stili necə tapmalı, başqalarının yanında «ağ qarğa»ya necə oxşamamalı, necə gülməli və güzgüyə baxmalı, necə cazibədar olmalı? Sizə həyatınızı dəyişdirəcək 10 sadə qaydanı oxumağı təklif edirik.


Təkrarolunmazlığına əmin olun —
Birinci və başlıca qaydadan başlayın: ən gözəl və təkrarolunmazlığınıza inanın. Lkassik sovt filmində deildiyi kimi, «Mən ən füsunkar və cazibədaram» sözlərini xatırlayın. Düşünülmüş nəzəriyyəyə kor-koranə əməl edən qəhramanları ələ sala bilərik, lakin ondan bir nəticə əldə etmək olar. Əgər hər gün güzgü qarşısında gözəl olduğunuzu təkrarlasanız, lazımi stil obrazını əldə etmək üçün əminlik gec-tez nəticə verəcək. Hər halda biz bilirik ki, gözəllik-subyektiv anlayışdır və dəqiq tərifi yoxdur. Gözəllik-hər şeydən öncə ruhun vəziyyətidir. Güzgüdə özünüzə diqqətlə baxın, çatışan və çatışmayan cəhətlərinə nəzər yetirin. Onları şüurunuzda qeydə alın.


Ardı →

Bu mövsümün aksessuarları

Yay hələ bitməyib. Qarşıda isə məxməri mövsüm var. Bu mövsümün də öz geyim növləri və aksessuarları var. Biz sizə hələlik məxməri mövsümün aksesuarlarından söhbət açacağıq. Əksəriyyət bu müddətdə, sentyabr-oktyabr aylarında istirahət etməyə üstünlük verir. Bəs bu mövsümdə hansı aksessuarlar dəbdə olacaq?
1. İri halqalı sırğalar.
2. Rəngarəng qolbaqlar. Belə qolbaqlar xanımların yayda günəşdən qaralmış qollarında gözəl və yaraşıqlı görsənir.
3. Kiçik gül çantaları.
Ardı →

Məşhur qadınların gözəllik reseptləri

Gözəl və cazibəli görünmək hər bir qadının arzusudur. Lakin Tanrının zərif məxluqlara bəxş etdiyi məlahəti, təravəti qorumaq, onu davamlı etmək əlbəttə ki, qadının özündən də çox asılıdır. Deyirlər, çirkin qadın yoxdur, baxımsız qadınlar var. Baxımlı qadınlar cəmiyyət tərəfindən də daha hörmətlə qarşılanır, onlarda özünə inam və əminlik daha yüksək olur. Bu isə qadınları mənən daha güclü və cəsarətli edir. Qadın gözəlliyini bərpa etmək, qorumaq və davamlı etmək üçün müasir kosmetologiya, plastik cərrahiyyə daha nələrə əl atmır. Lakin etiraf edək ki, təbii vasitələrdən istifadə edərək gözəlliyini və təravətliliyini təmin edən qadınlar daha çoxdur.
Ardı →

Makiyaj edərkən diqqətli olun!

Özünə qulluq etmək və gözəl görünmək hər qadının arzusudur. Bunun üçün çox vaxt xüsusi qulluq vasitələrindən, makiyajdan istifadə edilir. Ancaq kortəbii istifadə edilən makiyaj müvəqqəti olaraq gözəl görünüş versə də, dərinin sağlamlığına ciddi ziyan vura bilər. Makiyaj vasitələrinin ən böyük əks təsiri allergik reaksiyalar yaratmasıdır. Bəs bunların qarşısını almaq üçün nə etmək lazımdır?

1. Makiyaj vasitələrini istifadə etməmişdən öncə test edin.
Vasitələri alıb istifadə etməmişdən öncə onların test məhsulunu alın. Əgər bir məhsul 72 saat ərzində heç bir allergik reaksiyaya yol açmırsa onun qarşıdakı günlərdə də allergiya yaratmaq riski çox azdır. Bu məsələdə xüsusilə həssas dəriyə malik olanlar diqqətli olmalıdır.


Ardı →

Epilyasiya haqqında

Epilyasiyanın hansı növləri var? Cavab veririk: Hazırda bioepilyasiya, elektroepilyasiya, lazerli epilyasiya mövcudur. Köməkçi metodlar kimi ultrasəs və enzim prosedurlardan da istifadə edilir. Bəs, lazer epilyasiyası nədir və ondan istifadə nə dərəcədə effektivlidir və zərərsizdir? Lazer epilyasiyası sağ soğanağının işıq şüaları vasitəsilə məhv edilməsidir. İstifadə olunan dalğa uzunluğu ultrabənövşəyi şüalara malik deyil. Həmin dalğa uzunluğu işıq spektrinə aiddir və buna görə də, tamamilə zərərsizdir. Əgər lazer epilyasiyası qeyri-professional şəkildə aparılıbsa, o zaman dəridə müəyyən yanıqlar əmələ gələ bilər. Amma nəzərə almaq lazımdır ki, lazer epilyasiyasının effektivliyi tükün qalınlığından da asılıdır.


Ardı →

Saçları zeytun yağı ilə qoruyun


Bəzi saçlar hava şəraiti, yaxşı qulluq edilməmə, düzgün məhsullardan istifadə edilməməsi nəticəsində vaxtından əvvəl tökülür və sağlam görünmür.

Əslində evdə edə biləcəyiniz bir neçə formulla bu problemdən xilas ola bilərsiz.

Qurumuş və korlanmış saçlar üçün ən yaxşı həll yolu zeytun yağıdır.

2 xörək qaşığı zeytun yağını isidin, bunu yavaş-yavaş saçınıza sürtün.

Daha yaxşı effekt üçün isti suda islatdığınız bir dəsmalı sıxdıqdan sonra yaylıq kimi başınıza sarıyın.

Dəsmal soyuduqdan sonra dəsmalı bir-iki dəfə isidib eyni şeyi təkrarlayın.

Başın yağı yaxşıca özünə çəkməsinə çalışın. Tez qırılan saçlar üçün çox yararlıdır. 


Davamı →

Buz gözəlləşdirir


Buzun cildinizi gözəlləşdirdiyini və hətta 16-cı yüzillikdə belə, dəriyə qulluq vasitəsi kimi istifadə edildiyini bilirdinizmi?

16-cı yüzillikdə Fransız kralı II Henrinin sevimlisi Diana de Poitiers təkrarsız gözəlliyinin sirlərindən biri olaraq buzdan istifadə edib.

Buz cildin gənc qalmasını təmin edir. Poitiers kraldan 20 yaş böyük olmasına rəğmən, məhz buz sayəsində daha gənc görünməyi bacarıb.

Bəs buz niyə gəncləşdirir?
Buz dəri metabolizmini və qan dövranını sürətləndirir. Təbii olaraq dərini təmizləyir və nəmləndirir. Qısa müddətdə cildin elastikliyini artırır, hamar edir və yaşlanmanın təsirlərini azaldaraq təbii bir parlaqlıq qazandırır.
Davamı →