Рейтинг
+10.45

Stomatologiya

21 üzv, 69 topik

Kariyes nədir və ona qarşı necə tədbir görək?

Kariyes – diş toxumalarında qüsurların əmələ gəlməsi ilə təzahür olunan stomatoloji xəstəlikdir. Müalicə olunmadıqda diş toxumalarının dağılmasına gətirib çıxarır. Kariyes çox təhlükəli bir xəstəlikdir. O yalnız dişin dağılmasına və sonda itirilməsinə səbəb olmur. Kariyesli diş daim infeksiya mənbəyi olub son nəticədə ağız-udlağın, həmçinin daxili orqanların da iltihab xəstəliklərinə səbəb ola bilər. Bundan başqa, kariyesin özünün digər daha ağır fəsadları ilə də qorxuludur. Çünki ltihab prosesi diş köküətrafı sümük toxumasına keçərək periodontit xəstəliyinə, çənə sümüklərinə keçdikdə isə daha qorxulu hesab edilən osteomielit xəstəliyinə səbəb ola bilər. Buna görə də kariesli dişləri (müvəqqəti və ya daimi olmasından asılı olmayaraq) mütləq müalicə etmək lazımdır.


Davamı →

Diş çürüməsinin qarşısını almağın yolları

Dişlərin sağlamlığı olduqca vacibdir. Xırda bir çürük belə ürək-damar xəstəlikləri, revmatizm, xora, böyrək və qaraciyər xəstəliklərinə zəmin yarada bilər. Ona görə də dişdəki hər hansı çürüyə laqeyd yanaşmaq olmaz və mütləq müalicə edilməlidir. Bəs diş çürüməsinin qarşısını necə ala bilərik?

Davamı →

Diş çəkiləndən sonra

Müasir stomatologiyada dişlərin çəkilməsi yalnız istisna hallarda tətbiq edilir.
Stomatoloqlar deyir ki, ən yaxşı və bahalı süni diş heç zaman təbii dişin yerini verə bilməz. Müasir stomatoloji metodikalar hətta qismən dağılmış dişləri bərpa etmək imkan verir.
Lakin bəzən dişi saxlamaq mümkün olmur və həkim xəstənin dişini çəkmək məcbur olur. Dişin çəkilməsi kiçik cərrahiyyə əməliyyatıdır — ağrısazlaşdırma tətbiq edilir, bəzən diş yuvasına tikişlər qoyulur, ağrısızlaşdıran və antibakterial preparatlar («antibiotik»lər) təyin edilir və s. Bu səbəbdən dişi çəkilən insan müəyyən qaydalara əməl etməlidir ki, qanaxma, iltihab kimi fəsadlar inkişaf etməsin.

Davamı →

Uşaqların süd dişlərinə qulluq

Bir çox valideynlər uşağın süd dişlərinin vəziyyətinə nəzarət etmir. Lakin bu düzgün deyil. Süd dişlərinə daimi dişlərinə olduğu kimi qulluq etmək lazımdır.
Uşağın süd dişlərini gündə 2 dəfədən az olmayaraq təmizləmək, lazım olduqda müalicə etmək lazımdır.
Uşaq dünyaya gəldiyi andan ana onun sağlamlığının qayğısına qalmalıdır. Bu dişlərin sağlamlığına da aiddir. İlk növbədə ana uşağı 2 yaşına kimi öz südü ilə qidalandırmağa çalışmalıdır. Bu olduqca vacibdir. Ana südündə körpənin sağlamlığı üçün vacib olan bütün maddələr var.

Davamı →

Qədim stomatologiya

Maraqlıdır ki, qədim dövrdə stomatologiya nisbətən yüksək inkişaf etmişdi. Belə ki, eramızdan 7000 il əvvəl hazırlanmış ilk plomblu diş Hindistan və Pakistandakı qazıntılar zamanı aşkarlanmışdır. Bəzi insanların dişlərində sümük qazmağın vasitəsilə oyulmuş deşiklər tapılmışdır. Bəzi deşiklər zı dişlərn əlçatmaz yerlərində edilib. İlk plombları mum və əhəngdən hazırlayırdılar, lakin qədim Misirdə artıq plomblama üçün amalqamdan – hazırki dövrdə stomatologiyada istifadə olunan materialdan istifadə edirdilər.

Davamı →

Dişlərimizə zərər verən yanlışlıqlar

Təxminən 2,4 milyard insan diş çürüklərindən əziyyət çəkir. Gün ərzində dişlərimizi təmizləyərkən fərqinə varmadan səhvlər edirik. Bu səhvlər zamanla dişlərimizə zərər verərək diş ağrısı, həm də pul israfı kimi qarşımıza çıxır. Bəs, söhbət hansı səhvlərdən gedir? Dişlərə zərər verən diş qulluğu ilə bağlı səkkiz yanlışı sizinlə paylaşırıq;
Ağızdan gələn pis qoxuya diqqət etməmək
Ağız boşluğundan pis qoxunun gəlməsi gigiyena baxımından sağlamlığın pozulmasına işarə ola bilər. Bu diş əti xəstəliyindən də xəbər verir. Bəzən, ağızdan gələn pis iyin fərqinə varmırıq. Bir çox insanlar bunun səbəbini araşdırmaq əvəzinə qoxunu dəf etməyə, onu başqa ətirvericilər ilə ört-bas etməyə çalışır. Qoxunun olub olmamasını yoxlamaq üçün bu üç yolu sınaya bilərsiniz.
Davamı →

Dişləri ağappaq edən təbii məcun

Aktiv kömür tibdə geniş istifadə olunan təbii vasitədir. Bu vasitənin köməyi ilə orqanizmi təmizləmək mümkündür.
Digər tərəfdən kömürü dişləri ağartmaq üçün də istifadə etmək olar. Saglamolun.az sizə dişləri ağardan təbii məcunun reseptini təqdim edir.
Lazım olanlar:
  • 10 həb aktivləşdirilmiş kömür
  • 1 x.q. bal
  • 1 ç.q. soda

Davamı →

Kariyesin yaranma səbəbləri

Kariyes – ağız boşluğundakı mikroorqanizmlərin iştirakı ilə baş verən dişin çürüməsi prosesidir.
Kariyes niyə yaranır
Bu barədə alimlərin bugünə qədər 414 nəzəriyyəsi vardır. Lakin 1898-ci ildə Millerin nəzəriyyəsi əsas tutulur. Bu nəzəriyəyə görə kariyesin yaranma səbəbləri bunlardır: ağız boşluğunda kariyesgətirici mikroorqanizmlər karbohidrat mühitində (yeməkdən sonra ağız boşluğunda qalan yemək qalıntıları) orqanik turşular ifraz edirlər. Nəticədə bu turşular ilk öncə diş minasını dağıdır və daha sonra kariyes yaranmağa başlayır. Beləliklə, kariyesin yaranma səbəbi ağız boşluğunun qiqiyenasından asılıdır.
Hansı bakteriyalar dişdə kariyes yaradır
Davamı →