Рейтинг
+10.45

Stomatologiya

21 üzv, 69 topik

Karies haqqında 10 maraqlı fakt

1. Karies dünyada ən yayılmış xəstəlik sayılır. İnsanların 95-99%-də karies var.

2. Maraqlıdır ki, eskimoslarda və Cənub Palmir dağlarında yaşayan qunzu tayfasında kariesə təsadüf edilmir.

3. Qadınlar arasında kişilərlə müqayisədə karies 2 dəfə daha çox təsadüf edilir. Bunu əsasən hamiləlik zamanı kalsiumun orqanizmdən yuyulması ilə əlaqələndirirlər. Bundan əlavə qadınlar şirniyyatlara daha meyillidir.
Davamı →

Dişlər üçün faydalı və zərərli içkilər

Faydalı içkilər
Süd
Süd dişləri kalsium və D vitaminilə təmin edən, onlara güc, sağlamlıq bəxş edən içkidir. Həm də, südün tərkibində zülal növü olan casein var ki, bu da, diş çürüməsinin qarşını almaqla diş minasını qoruyur.

Yaşıl və bitki çayları
Qəhvə yerinə yaşıl və bitki çaylarını içməyə üstünlük verin. Yaşıl çay dişlərdə ləkə və saralmalara səbəb olmur.

Mineral su
Mineral suyun tərkibində çox miqdarda mineral və diş minasının yenilınməsinə kömək olan kalsium fosfat var.
Davamı →

Paradontit


Diş əti və onun ətraf toxumasında baş verən iltihabi xəstəlik paradontit adlanır. Ən geniş yayılmış diş əti xəstəliklərindən biri qinqvitdir. Qinqvit diş ətinin iltihabı xəstəliyidir.

Onun aşağıdakı formaları var:
– hipertrogik qinqvit
– kataral qinqvit
– xoralı qinqvit
– nekrotik qinqvit
– atrofik qinqvit.

Davamı →

Dişlərin ev şəraitində ağardılması

Bəzi təbii vasitələrin köməyi ilə dişləri ev şəraitində ağartmaq mümkündür. Nəzərinizə çatdıraq ki, bəzi sadaladığımız vasitələrdən btez-tez istifadə etmək olmaz, bu diş emalının zədələnməsinə səbəb ola bilər. Dişləriniz çox həssasdırsa, daha diqqətli olmalısınız.

1. Duz
Diş fırçasını narın duza batırıb dişlərinizi fırçalayın. Bunu həftədə 1 dəfədən artıq etmək olmaz. Digər üsul — diş fırçasına bir qədər diş məcunu sıxın, üzərinə duz tökün və dişlərinizi fırçalayın.

2. Banan qabığı
Banan qabığının içi ilə dişlərinizi yaxşı sürtün, 10 dəqiqə gözləyin və sonra adi qaydada diş məcunu ilə təmizləyin. Bu üsul diş emalına, təbii ki, mənfi təsir etmir.
Davamı →

Damaqların xalq təbabəti üsulları ilə müalicəsi

Damaq xəstəlikləri ən tez-tez təsadüf edilən problemlərdən biridir.

Parodontoz xəstəliyi zamanı damaqlar həssas olur, dişlərin təmizlənməsi zamanı qanayır, qaşınır. Daha sonra damaqlar kiçilir, diş kökləri görünməyə başlayır. Nəticədə dişlər laxlanmağa başlayır və tökülür.

Parodontoz tək dişlərə ziyan etmir. Parodontoz həmçinin mədə-bağırsaq sistemi və ağız boşluğu xəstəliklərinə və iltihablarına gətirib çıxarır. Bu səbəbdən özünüzdə parodontozun simptomlarını müşahidə etdikdə mütləq diş həkiminə müraciət edin. Həkim xüsusi müalicə təyin edəcək. İlk növbədə parodontoza səbəb olan amillər (diş daşları, dişlərin patologiyaları və s.) aradan qaldırılmalıdır. Daha sonra xəstəyə iltihabəleyhinə müalicə təyin olunur (antiseptik preparatlar, vitaminlər, fermentlər və s.). Bu mərhələdə xalq təbabəti üsullarından da istifadə etmək olar. Bu üsullar əsas müalicə ilə yanaşı istifadə olunur və çox yaxşı effekt verir.


Ardı →

Dişlərin implantasiyası

Videoda dişlərin implantasiya prosesi göstərilib.

İlk növbədə damağın selikli qişası kəsilir ki, sümüyə yol açılsın. Bütün manipulyasiyalar anesteziya koməyi ilə həyata keçirilir.
Xəstə heç bir ağrı hiss etmir.


Ardı →

Dişlərin düzgün təmizlənməsi

Stomatoloqlar dişləri bu qayda ilə təmizləyi tövsiyə edirlər.

Diş fırçası orta codluqda olmalıdır. Çox yumşaq fırça dişləri yaxşı təmizləməyəcək, çox cod fırça isə emalın zədələnməsinə səbəb olacaq. Diş fırçası hər 2-3 aydan bir dəyişilməlidir.
 


Davamı →

Sağlam dişlərlə hər zaman öndə olacaqsınız

                           
Dişəti sağlamlığı ilə ümumi bədən sağlamlığı arasındakı əlaqə keçmiş zamanlardan bəri öz aktuallığı ilə seçilib. Dişəti xəstəlikləri bir çox sağlamlıq problemlərinə də yol açır.

Yaranan müxtəlif ağrılar ağızda olan köhnəlmiş kron və körpülərdən, dişəti xəstəliklərindən, çürüklərdən və s. səbəblərdən olur. Bu baxımdan diş sağlamlığına ciddi fikir vermək lazımdır. Çünki, hər şeydən əvvəl sağlam dişlərə sahib olmaq uzunömürlülük deməkdir.


Ardı →

Uşaqlarda diş çürümələrinə qarşı mübarizə

Uşaqlar ağız qulluğuna yetkinlər qədər diqqət edə bilməzlər. Bu baxımdan körpə vaxtlarından ağız baxımı ciddiyə alınmalı, çürüklərə qarşı qoruma təmin edilməlidir.

İllionis Universitetinin elm adamları, hələ dişi çıxmamış körpələrdə etdikləri araşdırmada, ağız içində çox sayda fərqli bakteriyanın varlığını təyin ediblər.

Uşaqlarda ağız mikroflorasının 1,5-3 yaş arasında, yəni ilk dişlərin çıxması ilə meydana gəldiyi fərziyyəsini araşdıran Kelly Swanson, çürüklərin meydana gəlməsində yalnız bir bakteriya növünün deyil, bütün ağız florasının məsul olduğunu ifadə edib.

Swanson, valideynlərin, körpələrinin doğumundan etibarən ağız gigiyenasına diqqət etməsini, irəli yaşda çürük meydana gəlməsinə qarşı tədbir almasının vacibliyindən danışıb.


Ardı →

Estetik gülüşün dizayn edilməsi

Günümüzdə texnologiyanın inkişafı bunu deməyə əsas verir ki, lazımi tədbirlərdən əlavə estetik tibb sayəsində insan gözəlliyində sağlam və utandırmayacaq gülüşə sahib olmaq mümkündür.                                                                     
 
                         

Üzümüzə hansı gülüşün yaraşdığına qərar vermək, müəyyən olunan müddət ərzində prosedur qaydalara riayət etməyi şərtləndirir. Tibb aləmində bu gülüş layihələndirilməsi  və ya dizaynı kimi başa düşülür. Müraciət edən şəxslərdən müxtəlif informasiyalar toplanılır. Müayinə zamanı toplanan həmin vəsaitlər hesabına müraciət edən şəxslərə  sağlam və yaraşıqlı gülüşə sahib olmaq üçün lazimi məsləhətlər verilir, diaqnoz qoyulur və işlər görülür.


Ardı →