Рейтинг
+10.88

Texnologiya

13 üzv, 89 topik

Telefonu düzgün formada necə şarj etmək lazımdır?

Telefonlar həyatımızın ayrılmaz bir hissəsidirlər və onların enerji mənbəyi olan batareyalar da eyni dərəcədə vacibdir. Telefon batareyalarının düzgün şarj edilməsi onların ömrünü uzada bilər və daha yaxşı performans göstərməsinə kömək edə bilər. Bu yazıda, batareyaların iş prinsipi, telefonların necə şarj edildiyi, telefon batareyalarının necə düzgün şarj edilməsi və batareyanın ömrünü uzatmaq üçün faydalı ipucları barədə məlumat veriləcək.


Davamı →

Android yoxsa İOS?

Dünyada milyonlarca insanın qarşısında duran əsas suallardan biri: Telefon alarkən Android əməliyyat sisteminə malik bir cihaz mı almalıyam, yoxsa iOS əməliyyat sisteminə sahib bir iPhone mu? Hər iki platformanın özünəməxsus xüsusiyyətləri, üstünlükləri və məhdudiyyətləri var. Bu məqalədə, hər iki əməliyyat sisteminin fərqlərini, xüsusiyyətlərini və istifadəçilər üçün nələri təklif etdiyini ətraflı şəkildə müzakirə edəcəyik.


Davamı →

Telefon seçərkən nələrə diqqət etməliyik?

Texnologiyanın inkişafı ilə gündəlik həyatın əhəmiyyətli bir parçasına çevrilən smartfonlar artıq əsas funksiyalarından əlavə təqdim etdikləri əlavə xüsusiyyətlərə görə də qiymətləndirilir. Ekran parlaqlığı, batareya tutumu, görüntü sabitləşməsi, simsiz şarj, ekran yeniləmə sürəti və ya ikili xətt dəstəyi kimi xüsusiyyətlər bir çox insanın seçim edərkən diqqət etdiyi meyarlar arasındadır.

Hər il buraxılan onlarla yeni telefon arasından seçim edərkən çaşqınlıq yaşayırsınızsa, seçimə başlamazdan əvvəl hansı məqsədlə istifadə etdiyinizi müəyyənləşdirməlisiniz. Məsələn, gün ərzində telefonunuzda uzun saat oyun oynamaq istəyirsinizsə, batareyanın ömrü və ekran ölçüsü kimi kriteriyalar sizin üçün daha önəmlidir. Ehtiyaclarınızı müəyyən etdikdən sonra yeni smartfon modelləri arasından seçim edib gündəlik həyatınızı asanlaşdıra bilərsiniz.


Davamı →

Gündəlik işlərinizi asanlaşdıracaq ən yaxşı 15 süni intellekt saytı | ChatGPT və alternativləri

Süni intellekt alətləri hətta ən mürəkkəb tapşırıqların yerinə yetirilməsinə sərf olunan vaxtı və əməyi əhəmiyyətli dərəcədə azalda bildiyi üçün gündən-günə daha da populyarlaşır. Çünki AI ümumi məhsuldarlığı və dəqiqliyi artıra və müəyyən prosesləri avtomatlaşdırmağa kömək edir. Daha yaxşı qərar qəbul etmək və şirkətlərin gələcək planlarını proqnozlaşdırmaq üçün səhiyyə, maliyyə, maliyyə planlaşdırması və digərləri daxil olmaqla müxtəlif sənaye sahələrində AI-dən istifadə olunur. 

Məzmun yazmaqdan tutmuş şəkillərdən arxa planı saniyələr ərzində silməyə qədər bir çox işi dərhal yerinə yetirən bu alətlər tapşırıqları səmərəli şəkildə yerinə yetirmək üçün şəxsən istifadə edildiyi üçün sürətlə böyüyür. 

 Mündəricat:

  1. Chatsonic 
  2. ChatGPT
  3. Trip Planner
  4. Adobe Enhance
  5. Cutout.pro
  6. Dall-E
  7. Nvidia Canvas
  8. Socratic
  9. Midjourney
  10. Jasper Chat
  11. Bing AI
  12. Krisp.ai
  13. Grammarly
  14. Chatfuel
  15. Zoho Zia

Davamı →

İnnovativ mükəmməlliyin tanınması: Samsung 17-ci ildir ki, qlobal TV bazarına liderlik edir

Texniki təcrübəsi və sənayedə qabaqcıl yenilikləri ilə Samsung Electronics qlobal bazarda liderliyi və mükəmməlliyi ilə tanınır.

Omdia bazar araşdırması şirkətinin məlumatına görə, 2022-ci ildə Samsung qlobal TV bazarında yenə də birinciliyə yüksələrək televizor istehsalı sənayesinə ardıcıl 17-ci ildir ki, liderlik etmiş olur. Bu nailiyyət şirkətin premium baxış təcrübələrinə və istifadəçi mərkəzli dizayna sadiqliyinə aid edilə bilər.


Davamı →

Telefona ziyan vuran vərdişlər | Telefonun ömrünü nələr qısaldır?

 

Telefonun ömrü onun marka və modeli qədər, həm də sizin istifadə şəklinizdən asılıdır. Doğru istifadə edildiyi təqdirdə bir telefondan ən az 4-5 il istifadə etmək mümkündür.  Yanlış istifadə şəkli isə smartfonların ömrünü azalmasına səbəb olur ki, bu halda onlar 1 il ancaq normal vəziyyətdə qalır.
Bəs gəlin öyrənək görək, telefonun ömrünü nələr qısaldır?

Davamı →

Ən yaxşı onlayn proqram təminatının inkişafı kursu

Proqram təminatının inkişafı, xüsusi proqramlaşdırma dilindən istifadə edilməklə müstəqil və ya fərdi proqram təminatının yaradılması prosesidir. Proqram təminatının hazırlanması adətən əməliyyat proqram təminatının yaradılması ilə nəticələnən bir neçə addımdan və ya mərhələdən ibarət planlaşdırılmış bir işdir.

Davamı →

Super süni zəka nəyimizə lazımdır?

Bəşəriyyətin humanizmdən post-humanizmə keçidinin labüdlüyü artıq müasir fikir adamlarında şübhə doğurmur.
İnsanın düşünməyə başlayandan müstəsna xüsusiyyəti saydığı şüur artıq bu sakrallığını itirib. İntellektual prosseslərin alqoritmləri artıq bəllidir və bu alqoritmlər əsasında qurulan proqramlaşdırma dillərində süni intellekt modulları yaradılır və uğurla tətbiq edilir. Nəinki gələcəyi, hətta hal-hazırkı həyatımızı belə bu cür Sİ iştiraklı sistemlər olmadan təsəvvür etmək çətin görünür.

Davamı →

Süni zəka bəşəriyyəti necə dəyişdirə bilər?

Uzun illərdir robotların həyatımızı necə dəyişdirə biləcəyi ilə bağlı qorxular, elmi fantastika janrında olan bir çox əsərdə istifadə olunur.1940-cı illərdə insanlar və süni intellekt arasındakı qarşılıqlı təsir uzaq perspektiv kimi görünürdü, həmin dövrdə Ayzek Azimov robotların bizə zərər verməsinə imkan verməmək üçün “Robototexnikanın üç qanunu”nu dərc etdi. Birinci qanun: “robot insana zərər verə bilməz və ya hərəkətsizliyi ilə insana zərər verilməsinə yol verməyəcək”. Bu qanun robotların insanlarla birbaşa qarşılıqlı əlaqədə olması, o cümlədən bunun həm müsbət, həm də mənfi tərəfinin olduğunu göstərir. Klassik elmi-fantastik personajları xatırlayın: Star Wars filmində üsyançı alyansa imperiya ilə mübarizə aparmağa kömək edən C-3PO və R2-D2 və ya 2001: A Space Odyssey filmindəki HAL 9000. Lakihn bu obrazlar süni zəkanın insanların bir-biri ilə əlaqəsinə necə təsir edəcəyini nəzərə almırlar.

Davamı →