Рейтинг
+18.66

Tibbi yardım

27 üzv, 76 topik

İynə udduqda orqanizmdə nə baş berir?

Əgər kimsə iynə udubsa, o zaman onu təbii ki, təcili olaraq rentgenə aparmaq lazımdır. İynə udan şəxsin uşaqdır ya böyük. Əgər imkan varsa həmin dəqiqə həkimə tələsin. İynənin özünün bədəndən çıxmasını gözləməyin, çünki bu, pis fəsadlara səbəb ola bilər. 

Əgər yaxınlıqda həkim yoxdursa və ya həkimə getmək imkanınız yoxdursa o zaman kömək gələnə qədər bir sıra variantları nəzərdən keçirin. Belə olan halda "ölümcül” iynənin bədənə ziyan vurmaması üçün immuniteti minimuma endirmək tələb olunur. Həmçinin də kəskin hərəkətlər və əyilmək də qadağan olunur. Bundan əlavə zərərçəkəni qəsdən qusdurmaq, döş qəfəsinə vurmaq, qarnına basmaq qətiyyən olmaz. Həmçinin əgər iynəni uşaq udubsa, onu tərs çevirərək silkələmək qəti qadağandır.
Davamı →

Yanıqlara qarşı ilkin yardım necə edilir?

Bu mövzu yanıqlara qarşı ilk yardım mövzusudur. Ona görə bu məqaləni diqqətlə oxumanızı xahiş edirəm, çünki yanıqlar evdə, çöldə və hər yerdə hər an meydana gələ biləcək vəziyyətlərdən biridir. Yanıqlar yalnız alov ilə deyil, bir çox fərqli yollardan da reallaşa bilər.

Yanıqlarda ilk kömək necə edilməlidir?
  1. Yanıqlarda ilk və ən əhəmiyyətli addım yanığa məruz qalan adamı yanığın qaynağından dərhal uzaqlaşdırmanızdır.
  2. Yanğın baş verən yer bağlı yerdirsə, dərhal elektrik kəsilməlidir.
  3. Əgər adam hələ alov içində və paltarları yanırsa, təlaşlanmadan və sakit bir şəkildə adamın qaçmasına imkan verməmək və üzərinə tapa bildiyiniz ədyal, pencək və ya qalın hər hansı bir şey ataraq alovun hava ilə təmasını kəsmək lazımdır. Əgər o anda adamın üzərinə atacaq hər hansı bir paltar və ya başqa bir şey yox isə, o zaman dərhal adamın yerdə yuvarlanmasını təmin edin.
  4. Yanan adamın yanan bədənini dərhal ən az 20 dəqiqə boyunca yumşaq bir şəkildə axan soyuq suyun altına tutun.

Davamı →

Təzyiq birdən aşağı düşərsə nə etməli?

Təzyiqin aşağı düşməsi yüksəlməsindən heç də təhlükəsiz deyil.

İlkin tibbi yardım kimi bunları bilmək hər kəs üçün vacibdir.

Kardioloq Aleksey Jitonun sözlərinə görə, təzyiq dəyişmələri zamanı insan başgicəllənmə, zəiflik hiss edə bilər və bəzən tamamilə huşunu itirə bilər.
“İsti hava hipotenziv böhranın, yəni qan təzyiqinin kəskin azalmasının faktorlarından biridir ki, bu da hər kəsin başına gələ bilər. Əgər bir insanın əvvəllər təzyiqlə bağlı problemləri olubsa, o risk altındadır”.
Kadioloq Alekksey Jitovun sözlərinə görə, hipotenziya və böhranın inkişafı ilə bir adam başgicəllənməyə başlayır, tinnitus görünür, o, solğun olur, nəbzi sürətlənir, tələyir, əlləri və ayaqları soyuyur, buzlaşır. Mümkün şüur itkisi belə mümkündür.

Əgər şüuru özündədirsə, bunları etməliyik:

  • Düz bir sərt səthə qoyun, ayaqlarınızı bir az qaldırın, ayaqlarının altına bir yastıq qoya bolərsiz. Bu qanın beyinə və ürəyə axması üçün edilir.
  • Eyni məqsədlə, ayaq masajı edə bilərsiniz, ayaqlardan çanaqlara doğru hərəkət edilir.
  • Paltarın yaxasını açın, kəməri, sıx bilərzikləri, saatı, qanın hərəkətinə mane ola biləcək hər şeyi çıxarın.
  • Pəncərəni açın — təmiz hava axını lazımdır. Kondisioner və hətta ritmik qəzet havalandırması da kömək edəcək.
  • İsti, şirin çay hazırlayın. Bu beynin qan tədarükünü yaxşılaşdıracaq və onu şəkər vasitəsilə qidalandıracaq.



Əlavə fəndlərdən istifadə edə bilərsiniz: yanaqlara vurun, buruna ammonyak ilə pambıq çubuq sürtün. Bu da qan dövranı sistemini aktivləşdirməyə kömək edəcək.
Ətrafınızda başqa insanlar varsa, onlardan kömək istəyin. Unutmayın ki, insanın qan təzyiqi nə qədər uzun çəkərsə, beyni bir o qədər əziyyət çəkir.


Davamı →

Quduzluq nədir? Qarşısı necə alınmalıdır?

Quduzluq ağır infeksion xəstəlik hesab edilir.
Quduzluq xəstəliyinə tutulmuş pişik, it və vəhşi heyvanların dişlənməsindən sonra keçir. Quduzluq xəstəliyi çox ağır əlamətərlə xarakterizə olunur və əksər hallarda ölümlə nəticələnir. Xəstəlik insanlara 60 % hallarda it dişləməsindən sonra keçir. Və əksər hallarda dişlənmə vaxtında itlərdə xəstəliyin əlamətləri olmur. Bu xəstəliyin profilaktikasında əsas məsələ heyvan dişləməsindən sonra dərhal yaranın yuyulması, təmizlənməsi, sonra isə zərərçəkənin həkim- infeksionistə gətirilməsi və təcili sürətdə quduzluq əleyhinə vaksinin vurulmasından ibarətdir. Xəstəliyin ilkin əlamətləri görünməyə başladığı andan artıq vaksin vurulmanın əhəmiyyəti itir və xəstə ölümə məhkum olur.
Davamı →

Qida zəhərlənmələri zamanı nə etməli?

Yay aylarında daha çox insan qida zəhərlənməsi diaqnozu ilə həkimlərə müraciət edir. Səbəbi isə bir sıra faktorlardan asılıdır. Qida zəhərlənmələrinin əsas əlamətləri, ondan qorunmaq yolları və digər suallarımızı ATU-nun II daxili xəstəliklər kafedrasının dosenti, baş toksikoloq İsmayıl Əfəndiyev cavablandırır.

Davamı →

Prekardial zərbə

Sinə nahiyəsinə vurulan yumruq zərbəsi bəzən insanı ölümdən xilas edə bilər. Tibdə buna “prekardial zərbə” deyilir.

Prekardial zərbə ürəyin dayanması zamanı təcili yardım məqsədi ilə istifadə olunur. Bu təcili ürək-ağciyər reanimasiyanın bir hissəsidir və elektrik defibrillyator olmadığı halda tətbiq olunur.

Zərbə insan huşunu itirəndə, puls və nəfəsalma dayananda istifadə olunur. Lakin prekardial zərbənin texnikasını dəqiq bilmək lazımdır (bu xüsusi kurslarda öyrədilir). Əks halda bu heç bir effekt verməyəcək. Həmçinin zərərçəkmişin ürəyi döyünürsə belə zərbə onu öldürə bilər.
Davamı →

Yağ yanığında ilk yardım

Qaynar, əridilmiş yağdan yanıq dəridə iz qoyan, epidermisin dərinliyinə kimi gedib dağıcıdı təsir göstərən yanıq travmalarından biridir.

— Dəriyə düşdüyü zaman bitki yağı dəri üzərində plyonka kimi örtük yaradır, bu da dərinin soyumasına imkan vermir. Ona görə soyuq suya qaçmazdan əvvəl təmiz salfetlə bu plyonka qat təmizlənməlidir. Yanıq yerini çox sürtmədən salfetlə silin.

— Yaranı soyuq su altında 15 dəqiqə saxlayın. Bu, toxumaları soyudub, qıcıqlanmanı götürəcək

— Əgər dəridə suluq, qabarcıq yaranıbsa, onu deşmək, kəsmək olmaz
Davamı →

İnsult və ağızəyilmədə ilk yardım

İnsult simptomları olan insanı təcili yardım gələnə kimi iynə ilə xilas etmək mümkündür.

Bunun üçün ilk növbədə əl barmaqlarının ucu, dırnağa yaxın hissəsi intensiv basılaraq, 10 barmağın hamısına iynə batırılır. Qan çıxması mütləqdir.

İnsanın üzü, ağzı əyilirsə onun qulaqlarını qızarana kimi masaj edib, qulaq ucunun ən yumşaq hissəsinə bir neçə dəfə iynə batırılır. Qulaqdan da qan çıxması vacibdir. 
Davamı →

Heymlix texnikası

Qəfil ölüm səbəblərindən biri də dünyada durduğu yerdə nəfəs borusuna yad cismin düşüb, tənəffüsün qarşısını almasıdır. Daha çox uşaqlarda rast gəlinən bu böyüklərdə yemək yeyərkən ehtiyatsızlıqdan baş verir. Balıq, toyuq sümüyü, hər hansı qida qalığı və ya sadəcə yad cisim yemək borusuna yox, nəfəs borusuna düşür.

Dəqiqələr içində boğulmağa başlayan insan təcili yardım gələnə kimi ölə bilər. Ətrafdakılar boğulana yardım üçün su verir, kimsə barmağı ilə çıxarmağa çalışır, kürəyinə döyəcləyir, amma bütün bunlar effektsiz ola bilər.
Davamı →

İnfarkt zamanı ilk yardım

İnfarkt bütün dünyada ölümün ilk səbəbidir. İnfarktın ilk simptomlarında (döş sümüyünün arxasında ağrı və ağırlıq, taxikardiya, çənədə, sol qolda ağrılar, nəfəsalmanın çətinləşməsi, güclü zəiflik) nitroqliserin həbini qəbul etmək və buna əks-göstərişlər yoxdursa 1 həb aspirin çeynəmək lazımdır. Dərhal «təcili yardım» çağırın. 5 dəqiqədən sonra ağrı keçmirsə növbəti həb nitroqliserin qəbul edin.

Lakin ürək tutması «qəfil qonaq»dır və bizi istənilən yerdə yaxalaya bilər. Məsələn, ürək tutması zamanı insan çöldə ola bilər ki, bu zaman onun yanında lazım olan dərmanlar olmaya bilər.
Davamı →