Avropanın ən gözəl 10 şəhəri

  • Turizm

Avropa zəngin tarixi, qədim mədəniyyəti, nəfəs kəsən təbiəti və əyləncəli atraksionları ilə məşhur olan möhtəşəm bir qitədir. Avropalı sənətkarların əsərləri ilə bəzədilmiş paytaxtları, tarixi orta əsrə dayanan memari üsluba sahib tikililərə ev sahibliyi edən heyrətamiz küçələri ilə başdan çıxaran bir qitədir. Dünyanın ən kiçik ikinci qitəsi olsada ən çox turist axını olan qitədir.Gəzməli, görməli çox möhtəşəm yerləri özündə ehtiva edən Avropa ziyarəti hər zaman çox maraqlı və əyləncəli olur. Sizə Avropa səyahətiniz zamanı gəzməli olduğunuz 10 ən gözəl şəhəri təqdim edirəm.

1. Venesiya

Venesiya

2. Berlin 

Berlin

3.Amsterdam

Amsterdam

4.Brüssel

Brussel

5.Dublin

Dublin

6. Kopenhagen

Kopenhagen

7. Budapeşt

Budapeşt

8. Edinburq

Edinburq

9. Vyana

Vyana

10. Praqa

praqa 
Hazırladı — Müşviq\ İstifadə zamanı sayta istinad mütləqdir.
 

12 şərh

MURAD_SEYFULLAYEV
Venesiyanın 50-ildən sonra gözəlliyindən əsər-əlamət qalmayacağını və suya qərq olacağını, şəhərdə yerli əhalinin azalmasını və şəhərin turistlər üçün bir abidəyə çevrildiyini öyrənməyənə qədər bu şəhərdə olmağı çox arzu edirdim. :)
İndi də Amsterdam haqqında maraqlanım görüm… :) 
Ramil
Onu hardan öyrəndiniz?:)
MURAD_SEYFULLAYEV
«Орел и решка»-nın Venesiya haqqında buraxılışından. :)
Ramil
2012-ci ilin dekabrın 21-də Yer kürəsi məhv olacaqdı?:)
 
MURAD_SEYFULLAYEV
O düzdü, amma bu tikililərin yavaş-yavaş nəmişdikdən xarab ola biləcəyinə görə bu fikir biraz məntiqə uyğundur. :)
Yer kürəsi bir günə məhv olmasa da, yavaş-yavaş məhv olur demək olar ki. :) 
Ramil
Nəmişlik nədi qardaş, şəhər okeanda üzür:)
MURAD_SEYFULLAYEV
Yox üzmür! :) Şəhər Adriatik dənizi üzərində tikilib.
Ramil
Bilirəm, Siz dediniz ki, «nəmişlik», ona görə demək istədim ki, nəmişlik nədi, lap suyun içindədi.
Ferbara
Mən də kanal çevirmə prosesində bu verilişə çatan zaman dayanıram. :)
Ferbara
Ən çox diqqətimi çəkən Edinburgdakı küçə oldu və Google axtarış saytında başqa şəkillərinə də baxdım. :) Fəhmə bax, küçənin altında mağazalar tikiblər. :))
azadmamedov90
onlara gozellik veren ya cayin icinde olmaqir,ya da denizin..bizde ise zibillik uzerindedi-eh,balaxanisi, orasi burasi.