Franciscan Annunciation Kilsəsi

  • Turizm
Sloveniya Respublikasının ürəyində yerləşən Lyublyananın mənzərəli şəhəri yalnız dövlətin rəsmi paytaxtı deyil, həm də biznes, iqtisadi və mədəni mərkəzdir. Belə bir kiçik ölçülərə baxmayaraq, böyük şəhərlər tərəfindən müasir turistlərə təklif edilə bilən hər şey var: lüks otel, milli mətbəx lokantaları, sıx yaşıl parklar və, əlbəttə, orijinal antik arxitektura. Paytaxtın ən məşhur yerlərindən biri Sloveniyanın ən gözəl kilsələrindən biridir. Franciscan Annunciation Kilsəsi
Ümumi məlumatlar
İlahiyyatın Franciscan Kilsəsi (Ljubljana), şəhərin tarixi rayonundakı Preserna meydanında əlverişli yerə görə bəlkə də paytaxtın ən çox ziyarət edilən məbədlərindən biridir. Kilsə 1646-1660-cı illərdə inşa edilmişdir.
XVIII əsrin sonunda Josephine islahatları Avqustinyanın əmri ilə ləğv edildi kilsə və monastırda Franciscans məskunlaşdı. Onların şərəfinə məbədin adı verildi (buna görə də binanın qırmızı rənginin də monastır əmrinin simvolu oldu).
Memarlıq xüsusiyyətləri
Kilsə erkən Barok monolitik bazilika kimi iki yan şapel ilə dizayn edilmişdir. Möhtəşəm pilasterlar tərəfindən bölünən əsas fasad, çaya baxır. 19-cu əsrin ilk yarısında tamamlanan merdiven girişə gətirib çıxarır. 1858-ci ildə bina bərpa edilərək, fasad tamamilə bərpa edilmiş və Goldenstein freskləri ilə bəzədilmişdir.
Franciscan Kilsəsinin zəngin daxili həyəcanı da var. Barok kilsənin əsas qurbangahı memar Francesco Robba tərəfindən yaradılmışdır və 1930-cu illərdə izdivacçı Matei Sternen tərəfindən yan şəriflər və tavanlar bəzədilmişdir.
Franciscan Annunciation Kilsəsinin memarlıq xüsusiyyətləri
Franciscan Kitabxanası
Kompleksin ərazisində, kilsə ilə yanaşı, kitabxanası üçün Sloveniyada geniş yayılmış bir monastır var. Kolleksiyasında 5 orta əsr əlyazma və 70-dən çox nəşr mövcuddur. Kitablar, əsasən, dini məzmun — liturji, ədəbiyyatın təbliği, kilsə qanunları, müqəddəslərin tərcümeyi-halları, yeniləşmə, kanonizasiya və s. İrəli islahat və maarifləndirmə ilə sona çatan dini mövzulara toxunan tarixi və ensiklopediya işləri də var.

Mənbə: az.tierient.com
 

0 şərh