Рейтинг
+21.85

tənəffüs sistemi

24 üzv, 40 topik

Vərəmli xəstələrin qeydiyyatı

Dispanserə ilk qəbula aşağıdakı şəxslər göndərilir:
1) Vərəmli xəstələr və vərəmə şübhə doğuran şəxslər. Onları vərəm dispanserlərinə, ümumi poliklinika və xəstəxanalar tibb-sanitar hissələri və həkim məntəqələri, tədris müəssisələri, uşaq bağçaları, hərbi komissarlıqlar göndərir;
2) əhalinin profilaktika yoxlamalarının (flüoroqrafiya) aşkar edilmiş xəstələr:
3) vərəmli xəstələrlə təmasda olan şəxslər; onları vərəm dispanserinə tibb bacıları dəvət edirlər.


Ardı →

Astma xəstəliyi

Astma tənəffüs yollarının iltihabi xəstələyi olub, xırıltılar, tənəffüs müddətinin qısalması, öskürək, döş qəfəsində gərginliklə xarakterizə olunur.Astma tənəffüs yollarında olan iltihab nəticəsində əmələ gəlir. Ölkəmizdə astma xəstəliyi tez-tez rast gəlinsə də dəqiq statistika yoxdur. Amerika Birləşmiş Ştatlarında təxminən 20.5 milyon amerikalı astma ilə xəstədir. Astmalı xəstələrin böyük əksəriyyətinin ailəsində və ya özündə  allergik rinit və ya ekzema tipli allergiya var.


Davamı →

Bronxial astma xəstəliyi

Bronxial astma – tənəffüs sisteminin xroniki infeksion-allergik mənşəli xəstəliyidir. Xəstəlik zamanı tənəffüs sistemi selikli qişasının müxtəlif qıcıqlara qarşı həssaslığı yüksəlir. Bronxial astma xəstəliyinin əsas kliniki əlamətləri bronxial keçiriciliyin pozulmasıı ilə müşahidə olunan tutma şəkilli təngnəfəslik, öskürək və xırıltıdan ibarətdir.
Bronxial astma tutması qısa və uzun müddətli ola bilər. Xəstəliyin ilkin inkişaf mərhələlərində baş verən tutmalar qısa müddətli olub, öz-özünə keçir, insan hər hansı bir xəstəliyin olmasından şübhə etmir. Vaxt keçdikcə, xəstəlik daha da irəliləyir, tutmaların baş vermə tezliyi, müddəti və xarakteri dəyişilir.


Davamı →

Ağciyər vərəmi

Vərəm xəstəliyi bəşəriyyətə çox qədim zamanlardan məlum olan xəstəliklərdəndir. Hippokrat (e. ə. 460-370), Qalen (130-201), Əbu Əli ibn Sina (Avisenna, 980-1037) və qədim əsrlərin başqa həkimləri vərəm xəstəliyini öyrənmiş, onun haqqında əsərlərində müvafiq məlumatlar vermişlər. Onlar adətən vərəmin gecikmiş formasının diaqnozunu müəyyən edirdilər. Vərəm xəstəliyinin əsas əlamətlərindən biri xəstənin ümumi arıqlaması idi. Yunanca arıqlama sözü ftiz kimi tərcümə olunduğundan, xəstəliyi bu cür adlandırdılar. Ftiz termini altında ağciyərin sifilis, xərçəng, bronxoektaziya və başqa irinli iltihabi xəstəlikləri ifadə olunurdu.


Ardı →

Tənəffüs orqanları

Hər bir canlı kimi insan da daim nəfəs alır. Orqanizmdə tənəffüsə xidmət edən orqanlar sistemi aşağıdakılardan ibarətdir: burun boşluğu, qırtlaq, traxeya (nəfəs borusu), bronxlar, ağciyərlər. Tənəffüs yolları yuxarı və aşağı olmaqla iki yerə bölünür. Yuxarı tənəffüs yolları burun boşluğundan, udlağın burun hissəsindən təşkil olunmuşdur. Aşağı tənəffüs yollarına qırtlaq, nəfəs borusu və bronxlar aiddir.
Tənəffüs orqanları üçün səciyyəvi xüsusiyyətlərdən biri də budur ki, onların bəzilərinin divarlarındakı hialin qığırdaq toxuması həmin orqanların boşluğunun sıxılmasını məhdudlaşdırır. Tənəffüs yollarının selikli qişası çoxsıralı kirpikli silindrik epitellə örtülmüşdür. Bu toxuma nəfəsalma zamanı havanı toz hissəciklərindən təmizləyir.


Ardı →

Vərəm ocaqlarında işin təşkili

Vərəm infeksiyası ocaqlarında müntəzəm sürətdə sağlamlıq işlərini vərəm dispanserləri və ya poliklinikaların yanındakı kabinetlər (kənd yerində) aparır. Vərəmli xəstənin yaşadığı bina, çox vaxt ayrıca mənzil, şərti olaraq vərəm infeksiyası ocağı adlanır. Vərəm dispanserinin sahə həkimi xəstəyə baş çəkir, xüsusilə xəstəlik başlayanda, lakin vərəm ocağında əsas işi — profilaktika, sanitar-epidemioloji işi dispanserin sahəyə təhkim edilmiş patronaj tibb bacısı aparır. Hər ocağın özünün epidemioloji xüsusiyyətləri olur; nisbətən sakit və salamat ocaqlarla yanaşı elə ocaqlar da olur ki, orada infeksiya təhlükəsi çox böyükdür. Daimi basilgəzdirənlər daha davamlı kütləvi infeksiya ocaqlarıdır.


Ardı →

Ağciyər necə işləyir?

Siz adətən bunu dərk etmirsiniz, ancaq bədəninizin tənəffüs sistemi sayəsində hər gün dəqiqədə on iki-iyirmi dəfə nəfəs alırsınız. Ağciyərləriniz genişlənir və büzülür, bədəninizi həyati vacib oksigenlə təmin edir və ondan karbon dioksid adlanan tullantı materialı çıxarır. 


Davamı →

Astmalı xəstələr üçün məsləhətlər

Mütəxəssislər tətildə gediləcək yerlər, nəqliyyat növləri, qalacağınız otel və ya ev seçiminə diqqətlə yanaşmağı tövsiyə edirlər. Onlar astma xəstələrinin tətildə nə etmələri haqda məlumat veriblər.

Tətil üçün bütün məsələlər əvvəlcədən planlanlaşdırılmalıdır. Astma və allergiya xəstələri tətilə çıxmazdan əvvəl bütün riskləri göz önünə almalı, qalacaq yer barəsində diqqətli olmalıdırlar. Havası çirkli olmayan, tozun çox olmadığı və yüksək nəmişliyə malik olmayan yerlər seçilməlidir. Maşınla gedərkən kondisionerdən istifadə edilməli,


Davamı →

Bronxial astma əleyhinə reseptlər

Bronxial astma – xroniki xəstəlik olub, periodik tutmalarla xarakterizə edilir. Astma xəstəliyinin tutmaları ağırlıq dərəcəsinə görə müxtəlif olur. Yüngül öskürmə formasından başlamış həyatı təhlükə altına alan ağır boğucu öskürmə formalarına qədər variasiya edə bilir.
Öskürək tutmalarının başvermə mexanizmi belədir: bronx və bronxiollar daralır, döş qəfəsi sıxılır, tənəffüs çətinləşir. Tənəffüs yollarının selikli qişası ödemləşir və kirpikli epitelin hərəkətinə mane olur. Selikli qişadakı selik ifraz edən vəzilər qıcıqlanır və həddən artıq selik ifraz etməyə başlayır. Nəticədə ağciyərlərdə havanın ventilyasiyası çətinləşir. Zamanla tutmalar daha da ağırlaşır və ağciyər toxumasında geriyədönməyən dəyişikliklərə, ağciyərin xroniki xəstəliklərinə səbəb olur.

Davamı →

Ağciyərlərin emfizeması

Ağciyərlərinin emfizeması ağciyər alveollarının genişlənməsi və alveol arakəsmənin tədricən dağılması ilə xarakterizə olunan xəstəlik məhdud, ağciyərlərin ay-ayrı hissələrində, və diffuz, yayılmış, formalarda var.
Ağciyər toxumasının kəskin köpməsi, tənəffüs yollarının qəflətən tutulması nəticəsində əmələ gəlir. Bəzən yenidoğulmuşlarda ağciyər enfizemasının kəskin anadangəlmə formasına təsadüf olunur.

Davamı →