Рейтинг
+21.85

tənəffüs sistemi

24 üzv, 40 topik

Ağciyər necə işləyir?

Siz adətən bunu dərk etmirsiniz, ancaq bədəninizin tənəffüs sistemi sayəsində hər gün dəqiqədə on iki-iyirmi dəfə nəfəs alırsınız. Ağciyərləriniz genişlənir və büzülür, bədəninizi həyati vacib oksigenlə təmin edir və ondan karbon dioksid adlanan tullantı materialı çıxarır. 


Davamı →

Astmalı xəstələr üçün məsləhətlər

Mütəxəssislər tətildə gediləcək yerlər, nəqliyyat növləri, qalacağınız otel və ya ev seçiminə diqqətlə yanaşmağı tövsiyə edirlər. Onlar astma xəstələrinin tətildə nə etmələri haqda məlumat veriblər.

Tətil üçün bütün məsələlər əvvəlcədən planlanlaşdırılmalıdır. Astma və allergiya xəstələri tətilə çıxmazdan əvvəl bütün riskləri göz önünə almalı, qalacaq yer barəsində diqqətli olmalıdırlar. Havası çirkli olmayan, tozun çox olmadığı və yüksək nəmişliyə malik olmayan yerlər seçilməlidir. Maşınla gedərkən kondisionerdən istifadə edilməli,


Davamı →

Bronxial astma əleyhinə reseptlər

Bronxial astma – xroniki xəstəlik olub, periodik tutmalarla xarakterizə edilir. Astma xəstəliyinin tutmaları ağırlıq dərəcəsinə görə müxtəlif olur. Yüngül öskürmə formasından başlamış həyatı təhlükə altına alan ağır boğucu öskürmə formalarına qədər variasiya edə bilir.
Öskürək tutmalarının başvermə mexanizmi belədir: bronx və bronxiollar daralır, döş qəfəsi sıxılır, tənəffüs çətinləşir. Tənəffüs yollarının selikli qişası ödemləşir və kirpikli epitelin hərəkətinə mane olur. Selikli qişadakı selik ifraz edən vəzilər qıcıqlanır və həddən artıq selik ifraz etməyə başlayır. Nəticədə ağciyərlərdə havanın ventilyasiyası çətinləşir. Zamanla tutmalar daha da ağırlaşır və ağciyər toxumasında geriyədönməyən dəyişikliklərə, ağciyərin xroniki xəstəliklərinə səbəb olur.

Davamı →

Ağciyərlərin emfizeması

Ağciyərlərinin emfizeması ağciyər alveollarının genişlənməsi və alveol arakəsmənin tədricən dağılması ilə xarakterizə olunan xəstəlik məhdud, ağciyərlərin ay-ayrı hissələrində, və diffuz, yayılmış, formalarda var.
Ağciyər toxumasının kəskin köpməsi, tənəffüs yollarının qəflətən tutulması nəticəsində əmələ gəlir. Bəzən yenidoğulmuşlarda ağciyər enfizemasının kəskin anadangəlmə formasına təsadüf olunur.

Davamı →

Yuxarı tənəffüs yolları və ağciyər xəstələri necə qidalanmalıdır

Yuxarı tənəffüs yolları, xüsusilə ağciyər xəstələrinin COVID-19 virusunun yüksək risk qrupuna daxil olduqları qeyd olunub.
Belə şəxslərin immun sisteminin güclü olması və xəstəliklərin profilaktikasında düzgün və balanslı qidalanması olduqca vacibdir.
Yuxarı tənəffüs yollarının kəskin respirator infeksiyaları bu gün dünyada ən çox rast gəlinən xəstəliklərdən biridir. Bu infeksiyalar əksər hallarda virus mənşəli olur. Məsələn, zökəm, sinusit, faringit, tonzillit, laringit, traxeit, qrip və s. Kəskin respirator infeksiyaların əlamətləri əsasən yorğunluq, əzələ və baş ağrıları, zökəm, öskürək, boğaz ağrısı, asqırma və s. hesab olunur.
Davamı →

Bronxial astma haqqında bilmədiyimiz faktlar

Bronxial astma tənəffüs yollarının xroniki davamlı iltihab prosesidir.
Dünyada geniş yayılan bronxial astma Azərbaycanda da insanları narahat edən ağciyər tənəffüs yolu xəstəliklərindəndir. Dünyada astma xəstələrinin sayı ümumi əhalinin 8-10 faizini təşkil edir. Bəzi ölkələrdə hətta bu rəqəm 12-14 faizə bərabərdir. Bronxial astma daha çox Amerikadadır, çünki orda infeksion xəstəliklərə demək olar ki, rast gəlinmir. Aparılan araşdırmalara görə ölkəmizdə 18 yaşdan yuxarı insanlar arasında astmadan əziyyət çəkənlərin sayı 7 faizə bərabərdir. Lakin uşaqlar arasında da bu xəstəliyə tez-tez rast gəlinir.
Davamı →

Astma

Astma tənəffüs yollarının müxtəlif allergenlər və tətikləyici maddələrin təsiri altında daralması, iltihabi ilə gedən xroniki xəstəlikdir.
Astma zamanı tənəffüs yollarında əsas iki dəyişiklik yaranır.
  • İltihab -  tənəffüs yollarının selikli qişasının hava ilə daxil  olan müxtəlif maddələrə qarşı allergik reaksiyası  nəticəsində yaranır.
  • Daralma- iltihab nəticəsində selikli qişa ödemləşir, saya əzələlərdə spazm yaranır, nəticədə bronxlar daralır.
Broxlardakı spazm və iltihab nəticəsində xəstəliyin klinik simptomları yaranır.
Davamı →

Plevrit xəstəliyinin müalicəsi və profilaktikası

PlevritPlevrit xəstəliyi
Plevrit plevranın (ağciyər pərdəsinin) iltihabı xəstəliyi olub plevral boşluqda mayenin yığılması, və ya plevra vərəqlərinin üzərində fibrinli çöküntülərin əmələ gəlməsi ilə müşahidə olunur. Plevrit quru və eksudativ olmaqla iki yerə bölünür.

Plevritin əmələgəlmə səbəbləri və mexanizmi
Əksər hallarda plevrit müstəqil patologiya olmur, çox vaxt bir sıra ağciyər və digər orqanların xəstəliklərini müşayiət edir. Əmələgəlmə səbəblərinə görə plevritlər infeksiya və qeyri-infeksiya (aseptik) mənşəli olur.

İnfeksiya mənşəli plevritlərin səbəbləri:
– bakterial infeksiyalar (stafilokok, pnevmokok, qrammənfi flora və s.);
– göbələk infeksiyaları (kandidoz, blastomikoz, koksidioidoz);
– viruslu, parazitli (amöbiaz, exinokokkoz), mikoplazmalı infeksiyalar;
Davamı →

Vərəm haqqında 5 MİF

Mif — həqiqətdən uzaq olan, amma xalq arasında gerçəklik kimi qəbul edilən təsəvvürdür.

Mif 1
Vərəmlə yalnız qeyri-sosial həyat tərzi sürənlər, spirtli içki aludəçiləri, narkotik istifadəçiləri və ya yoxsulluq içində yaşayan insanlar xəstələnirlər. Bu, belə deyil! Vərəm çöpləri ilə hər kəs üzləşə bilər. Lakin vərəm mikobakteriyaları ilə yoluxmuş insanların xəstələnməsi mütləq deyil. Xəstəliyin inkişaf etməsi üçün immunitetin zəifləməsi, müntəzəm və düzgün olmayan qidalanma, tez-tez soyuqdəymə hallarının olması gərəkdir.

Davamı →

Ağ ciyərlərin sağlamlığı üçün 6 məsləhət

Ağ ciyərlərimiz orqanizmdə mühüm hava mübadiləsi funksiyasını yerinə yetirir. Ağ ciyərlərin normal fəaliyyətindən bütün orqanizmin sağlamlığı asılıdır. Böyük şəhərlərdə yaşayan, siqaret çəkən, pis qidalanan, ziyanlı istehsalatlarda işləyən, azhərəkətli, artıq bədən çəkisi olan insanlarda ağciyər xəstəliklərinin riski artır.

Ağ ciyərlərin sağlamlığını qorumaq üçün çox sadə tövsiyələrə əməl etmək lazımdır.
Davamı →