Özünü kiçik görmə

Bəzən yaş amili, bəzən də qabiliyyətləriniz nöqteyi-nəzərdən özünüzü qiymətləndirər, bacaracağınız işlər haqda yanlış qənaətə gələrsiniz. Fəaliyyət göstərmək istədiyiniz sahədə sizdən yaşca böyük insanlar mövcuddur. Ya da iş həyatına atılan insanların ortalama yaşı sizin yaşınızın çox üstündədir. Müvəffəq olmaq üçün aylara, aylardan mürəkkəb illərə ehtiyacınız var. Yanlış qəbullanma... Düşüncələrinizi öz inamla yoğurub, çalışmalarınızla canlılıq qazandırdıqdan sonra müvəffəq olmaq üçün tələb edilən mütləq yaş həddindən söz gedə bilməz. Tarixin hər səhnəsi bunu təsdiqləyəcək örnəklərlə doludur.
• Şah İsmayıl Xətai Səfəvi dövlətini qurarkən 13 yaşında idi.
• Napoleon Bonapart İtaliyanı 27 yaşında işğal etmişdi.
• Fateh Sultan Məhməd Bizans imperiyasının paytaxtı Konstantinopolu fəth edərkən 21 yaşında idi.
• Uilliam Pitt 24 yaşında İngiltərənin baş naziri olmuşdu.
• Motsartın konsert verməyə başladığında 6 yaşı var idi.
• Corc Fridrix Haendal ilk operasını 14 yaşında yazmışdı.
• Frensis Bekon şah əsəri "Noum Orqanum"u 15 yaşında yazmışdı.
• "Dell" şirkətini təsis edərkən Maykl Dellin 19 yaşı var idi.
• "Google" elektron şirkətinin qurucuları Laurens E. Peyc və Serqey M. Brin bu təşəbbüslərinə başladıqları zaman 22 yaşındaydılar.
• Dünyanın ən zəngin insanı Bill Qeyts onu bu uğura götürən şirkətini qurarkən 19 yaşında idi.
Düşüncələri bulandıran bir başqa vahimə qabilliyyətlərinizə baxışınızdan doğar. Digərlərində gördüyünüz üstün xüsusiyyətlər ideallarınızı iflic vəziyyətə salar və inamsızlıq bütün gücüylə mənliyinizə hökm etməyə başlayar. "O, məndən daha qabiliyyətlidir", "Ondakı qabiliyyətlər məndə olsaydı,...", "Heyf ki, bu işlər mənlik deyil", "Çox istərdim, amma...", "Real fikirləşmək lazımdır, mən bu işlərin adamı deyiləm". Varlığınızı davam etdirsəniz belə, düşüncə platformasında tükənmiş vəziyyətdəsiniz. Özünüzü bacardığınız qədər kiçik görməyiniz buna dəlalət edir. Halbuki dünyada normal insanların belə sahib olduqlarından daha azına sahib olaraq müvəffəqiyyətə imza atan minlərlə insan yaşamışdır.
• İngilis şairi Con Milton "İtirilmiş cənnət" adlı abidəvi əsəri yazarkən tamam kor idi.
• Franklin D. Ruzvelt gəncliyində uşaq paraliçi olduğundan gəzə bilmirdi. O, bunu əngəl bilməmiş və əzmi sayəsində dörd dəfə ABŞ prezidenti seçilmişdi.
• Bethoven 9-cu simfoniyasını bəstələyərkən tamam kar idi.
• Motsart ən böyük operalarını bəstələyərkən borc və xəstəlik içində idi.
• Böyük alman dramaturqu Şiller ən böyük tragediyalarını dözülməz ağrılar içində yazmışdı.
Ya siz?.. Qəbul edin, müvəffəq olmaq üçün daha şansınız. Bu digər şəkildə sizə özünüzü kiçik göstərən bütün fikirlər sadəcə yanlış tərəhhümdən ibarətdir. Riçard Bernediki "Bir insanın özünə edəcəyi ən böyük pislik özünü kiçik görməsidir", - deyir. Nə qədər böyük yaradıldığımızın fərqində belə deyilik. Yaradıcımız Kitabında biz insan ən gözəl biçimdə yaratdıq", - buyurur. [53:4] Ən gözəl biçimdə yaradılan insan özünü necə kiçik görə bilər ki?!.. Ölkə başçısı sizi şəxsən tanısa, özünüzü önəmli biri zənn edərsiniz. Kainatı Yaradan sizi tanımaqla kifayətlənmir, razı olduğu hər gözəl əməlinizdən mələklərinə tərifləyərək bəhs açır. Elə isə, siz böyük deyilsinizmi?

4 şərh

DINA
INSAN NE ISTESE EDE BILER SADECE O SEYI GEREK UREKDEN ISTIYE VE ONU ELDE EDECEYINE INANA
rezerv
Bəzən,özümü nöqtə qədər kiçik gördüyüm zaman,baxıram ki,mənalı bir cümlənin sonundayam.
seyidova
özünü öyme amma çoxda tevezökar olma :))
istorik_c
Qalanlarını bilmirəm amma Şah İsmayıl və Napoleon hakimiyyətə gələrkən onların arxasında duran böyük güclər olmuşdur. Əksər dahilər öz şedevrlərini ağır şəraitdə yaratmışlar. Çünki psixologiya elmi sübut etmişdir ki, ağrı və əzab yaddaşı və yaradıcılığı gücləndirir.