Həyatınızı daha yaxşıya doğru dəyişmək üçün 10 faydalı vərdiş


Həyatınızın daha yaxşıya  doğru dəyişmək istəyirsinizsə, bəzi sadə vərdişlər sizin köməyinizə çatacaqdır. Sizin üçün həyatınızı dəyişə biləcək 10 faydalı vərdişi bir araya topladıq. Budur həyatı dəyişəcək 10 vərdiş!

Əgər yaşadığınız həyatda olduqca qeyri-sabit, səliqəsiz və heç bir səy göstərməyən bir insansınızsa,, sizin  üçün dəyişiklik etmək və inkişafa doğru addımlamaq . Əgər belə bir həyat yaşamaq istəmirsinizsə, sadə vərdişlər əldə etməklə başlaya bilərsiniz.

Həyatınızı daha yaxşıya  doğru dəyişmək üçün 10 faydalı vərdiş

Uğurlu insanların həyatına nəzər saldıqda həmişə sadə, lakin vərdiş halına gələn hərəkətlər olur. Uğurlu insanlar tez-tez erkən qalxırlar. Bu, ən məşhur adlar üçün qızıl qaydadır. Beləliklə, həyatınızı dəyişdirmək istəyirsiniz? Bu sualın cavabı müsbətdirsə, sadə vərdişlər yaratmaqla başlayın. Haqqında danışacağımız 10 vərdişi etməyə başlasanız belə, yaxşı bir addım atdığınızı görəcəksiniz, özünüzü daha yaxşı hiss edəcəksiniz, vaxtınızı daha səmərəli idarə edəcəksiniz.

HƏYATINIZI DƏYİŞƏCƏK 10 vərdiş

1-Səhər oyanan kimi yerinizi yığışdırın.

2- Sahib olduqlarınıza görə şükür et.

3- Daha çox deyil, daha ağıllı çalışın.

4- Gündəlik, həftəlik və aylıq plan qurun.

5- Yatmadan əvvəl gününüzü qiymətləndirin.

6- Özünüzlə keyfiyyətli vaxt keçirin.

7- İnkişaf üçün internetdən istifadə edin.

8- Hər gün bir kitabdan 20 səhifə oxuyun.

9- Hər ay bir ölkənin mədəniyyəti ilə bağlı mənbələri araşdırın.

10- Özünüzü bir xarici dil təqdim edin və yeni dillər öyrənməyə açıq olun.

 

0 şərh