Рейтинг
+54.40

Müvəffəqiyyətə gedən yol

64 üzv, 36 topik

Günlük Motivasiyanızı yüksəltmək üçün 10 təsrili yol | Motivasiyanı artır!



1) Mənfi Sözlərdən qurtulun
Motivasiyanı artırmaq üçün əvvəlcə özünüzü pis sözlərdən təmizləyin və yaxşı sözlər deməyə başlayın. “Mən bu işi bacarmıram!”,«Mən bacarıqsızam» kimi sözlər demək sizə nəinki qazandıracaq, hətta öncəki uğurlarınızı da görməzdən gəlməyinizə səbəb olacaq.

Bu kimi neqativ sözlər sizi uğursuzluğa inandırır və hərəkətə keçməyinizə əngəl olur. Buna görə də «mən bunu edə bilərəm» kimi sözlərdən istifadə edin. Ən önəmlisi isə pozitiv sözləri inanaraq və hiss edərək ürəkdən deyin.


Davamı →

İradəni gücləndirməyin yolları | Güclü bir iradəyə sahib ol

İradə və inam həyatda uğurlu və xoşbəxt bir həyat yaşaya bilmək üçün əsas təməldir. Hər şey və bu iki şeyin üzərində inşa olunur deyə bilərik.

Bəs daha uğurlu bir insan olmaq üçün iradəmizi necə gücləndirək?

Əslində iradə əzələ kimidir. Üzərində işlədikcə daha da güclənə, ya da gücdən düşüb zəifləyə bilər.

Düzgün metod və üsullar ilə iradə inkişaf edə bilər. Qısa müddətdə çətin olan bu tətbiq üçün bəzi şeylərə yox demək lazımdır. Hədəfləri təqib etməlisən.

  1. 10 Dəqiqə Meditasiya 
    Meditasiya diqqət bacarığını inkişaf etdirir və insanın özünə fokuslanmasına kömək edir. Gündə 10 dəqiqə onunla məşğul olmaq 2-3 gündən sonra sizin üçün fərq yaradacaq. Enerjinizin və iradənizin artdığını hiss edəcəksiniz.

Davamı →

Nə üçün səhər tezdən durmalıyıq? | Erkən oyanmaq üçün 6 əla səbəb

Niyə səhər tezdən durmalıyıq?

Uğurlu bir həyat tərzi üçün  ediləcək ən əsas şeylərdən biri səhər tezdən durmaqdır. Araşdırmalar sübut edir ki, erkən oyanan insanlar gün boyu daha xoşbəxt,daha enerjili və məhsuldar olurlar.

Budur erkən oyanmaq üçün 6 əla səbəb...

1. Özünü kəşf et!

Uğur nə istədiyini bilən və bunun üçün ən doğru yolları kəşf edib əzmlə çalışanlara qismət olur. Uğurlu insanlar özünü kəşf edən, öz gerçək amal və arzularını bulan insanlardır. Bunun üçün edə biləcəyiniz ilk addım isə hər səhər erkən durmaq və özünüzə zaman ayırmaqdır. 
Bir çox insanlar diqqətlərini cəmləyə bilmədiklərinə görə arzu və məqsədlərinə çata bilmirlər. Gün ərzində nə edəcəyini müəyyən etməyənlər iş təlaşında nə edəcəklərini unuda bilərlər. Məlum olduğu kimi, beynimiz günün ilk yarısında daha səmərəli və nizamlı işləyir. Həyatınızı idarə etmək üçün bu müddətdən istifadə edin.


Davamı →

Yeni günə daha xoşbəxt və güclü bir şəkildə başlamaq üçün 7 təsirli üsul | Uğurlu Günün sirləri


# 1: Tez  Yat, Tez  Oyan

Günə pozitiiv və enerjili bir şəkildə başlamaq üçün edə biləcəyiniz ilk və əsas addım məhz budur. Atalarımız tez duranların qabağa düşdüyünü deyəndə haqlı idilər. Bundan əlavə, yalnız erkən qalxmaq deyil, həm də vaxtında yatmaq da çox vacibdir. Günə daha xoşbəxt və sağlam başlamaq istəyirsinizsə, hər gün eyni saatda yatıb oyanmağı vərdiş halına çevirin.

 Ancaq yuxu saatı insanın yaşından və bioloji xüsusiyyətlərindən asılı olaraq da dəyişə bilir. Kiminə günlük 5-6 saat kifayət edərkən, kiminə də 7 saat belə az gəlir. Öz bədəniniz tanıyıb ona görə tənzimləməkdə fayda var.

# 2: Günə 1 stəkan saf su ilə başlayın

Təxminən 7-8 saat sizinlə yatmış və susuz qalmış bədəni, onun maddələr mübadiləsini oyatmağın ən yaxşı yolu günə bir stəkan su ilə başlamaqdır. İstər isti, istərsə də soyuq olsun, günə 1 stəkan su ilə başlamaq maddələr mübadiləsini oyadacaqdır.

Bir daha xatırladaq ki, bədən və beyninizin 70%-dən çoxu sudan ibarətdir.

Bonus: Bağırsaq probleminiz varsa, səhərlər 2 quru gavalı və 1 stəkan ilıq su bütün gününüzü yaxşılaşdıracaq.

 


Davamı →

Daha Uğurlu bir həyat üçün 11 qızıl məsləhət

 Uğurlu olmaq hər bir insanın istədiyi bir arzudur. Ancaq uğur qazanmaq bildiyiniz kimi heç də asan deyil. Asan olsaydı hər kəs edərdi. Hər kəs edə bilsəyi, bəlkə də gözümüzdə bu qədər dəyərli və böyük olmazdı.

Çox vaxt insanlar özlərinə bu sualları verirlər:

Niyə uğursuzam… Niyə işlərim bir şey yolunda getmir… Həyatda nə vaxt uğurlu olacam...

Bütün bu səbəbləri və sualları atıb özünüzə dönün və dəyişikliyi edin. Çünki uğurun sirri faydalı vərdişlər qazanmaq və pozitiv dəyişiklikləri etməkdədir.


Davamı →

Həyatınızı daha yaxşıya doğru dəyişmək üçün 10 faydalı vərdiş


Həyatınızın daha yaxşıya  doğru dəyişmək istəyirsinizsə, bəzi sadə vərdişlər sizin köməyinizə çatacaqdır. Sizin üçün həyatınızı dəyişə biləcək 10 faydalı vərdişi bir araya topladıq. Budur həyatı dəyişəcək 10 vərdiş!

Əgər yaşadığınız həyatda olduqca qeyri-sabit, səliqəsiz və heç bir səy göstərməyən bir insansınızsa,, sizin  üçün dəyişiklik etmək və inkişafa doğru addımlamaq . Əgər belə bir həyat yaşamaq istəmirsinizsə, sadə vərdişlər əldə etməklə başlaya bilərsiniz.


Davamı →

Uğurlu insanların xüsusiyyətləri | Uğurlu olmaq üçün nə etməli?

Hamımızın həyatda gerçək olmasını arzuladığı bir xəyalı vardır. Təəssüf ki, bəzilərimiz xəyallarımızı həyata keçirməkdə çətinlik çəkirik. Bəs, arzularını gerçəkləşdirən və xəyallarına gedən yolda daha inamlı addımlar atan uğurlu insanların xüsusiyyətlərinə nələrdir?Bu məqalədə bunu öyrənmiş olacağıq.

Uğurlu insanların ortaq xüsusiyyətləri  xəyal və arzularınızı həyata keçirmək üçün sizə yol göstərə bilər! Uğurlu insanların əsas sirləri bunlardır:


Davamı →

Yaradıcılığınla seçil

Yaradıcı insanlar hər kəs üçün maraqlıdır. O insanların günlük rejimi, xarakteri, prinsipləri, kreativliyi, fikirləri… bir sözlə, təpədən dırnağa kimi.
İnsan anadangəlmə yaradıcı ola bilməz. Bəs biz bu xüsusiyyəti özümüzdə necə inkişaf etdirə bilərik? Bu problemin cavabını axtardıq,araşdırdıq və 8 əsas maddəni yığdıq:
1 — Ehtiyacdan Başlayın!
Dəyişməyən düzgün: Ehtiyac!
Məhsul və ya markadır. İstehlakçı və ya istehsalçıdir. Söhbət nədən gedirsə getsin, ehtiyacı dəqiq olaraq ortaya qoymaq lazımdır. Düzgün hədəf kütləsi, düzgün strategiya deməkdir. Düzgün hədəf kütləsini təsbit edə bilmək üçün isə ehtiyacın müəyyənləşdirilməsi lazımdır.
Davamı →

Amerikanın ən uğurlu səhmdarlarından birinə çevrilən tennis oyunçusu buna necə nail olub?

Keçmiş tennis oyunçusu Orlando Bravo iki dəfə startaplara uğursuz yatırımdan sonra başa düşür ki, yüksək ixtisaslı şirkətlərə sərmayə qoymaq lazımdır. Orada risklər azdır. Strategiya öz nəticələrini verir. Hal-hazırda onun şirkəti Wall Street-də ən çox tələb olunanlardan biridir, 39 mlrd. dollarlıq aktivlərə malikdir, Bravo özü isə milyarderdir.
1985-ci ildə, 15 yaşı olanda o, Mayaquesadan Brandentona gəlir və orada öz ciddi rejimi ilə tanınan tennis akademiyasına daxil olur.
Davamı →

Google vitse-prezidentinin uğur prinispləri

Diane Greene 2015-ci ildən Google şirkətinin sahə biznesini idarə edir. Bu zaçan nəhəng IT şirkəti onun Bebop Technologies startapını 380 milyon dollara əldə etmişdi. O özünün bütün payını, yəni 149 milyon doları xeyriyyə məqsədilə xərclədi. Lakin Greene məşhurluq və nüfuzu 2008-ci ildə tərk etdiyi Vmware şirkətində icraçı direktor vəzifəsində çalışdığı zaman əldə etmişdi.

Diane Silikon vadisində işləməyə başlamadan əvvəl bir neçə vəzifə dəyişmişdir. Belə ki, o gəmilərin və neft buruqlarının dizaynı ilə məşğul olmuş, mühəndislik windsurfing şirkətində mühəndislik şöbəsinə rəhbərlik etmişdir.

Diane uğurlu karyeranı necə qurmalı olduğumuz haqqında Business Insider nəşrinə danışmışdır. Onun sözlərinə görə, əsas olan maraq oyadan və məmnuniyyəti qoruyan işlə məşğul olmaq lazımdır.
Davamı →