Рейтинг
+1.13

Uşaq tərbiyəsi

4 üzv, 160 topik

Ev heyvanlarının uşaqlara müsbət təsiri

Uşaqlarda sosial ünsiyyəti artırır
Uşaqlar həyatlarının ilk illərində əvvəl ailələri ilə, sonra fərqli mühitlərdə fərqli mühitlərlə ünsiyyət qurmağa və əlaqələr qurmağa başlayırlar. Daxil olan hər yeni mühit uşağın aşması üçün yeni bir maneə kimi yüksəlir. Psixoloji cəhətdən özünə meydan oxuyur, stres alır və gərginləşir.
Davamı →

Uşaqlara psixoloji mənfi təsir edən məqamlar

1. Uşaqları başqalarının qarşısında cəzalandırmaq
Bəzən analar və atalar əsəbiləşir, qışqırır və hətta uşaqlarını başqalarının qarşısında cəzalandırır. Bu cür vəziyyətlərin uşaqların mənlik hörmətini və ümumi vəziyyətdə olsalar nə hiss edəcəklərini düşündüklərini düşünmürlər. Uşağınızı xəcalətə salmaq və ya
Davamı →

Uşaqların təhsilə marağı necə yaranır, nələrə diqqət edilməlidir?

Uşaqların təhsili.
Uşaqlar məktəb yaşlarında həm sosial, həm də psixoloji cəhətdən fərqli şəkildə inkişaf edirlər. Amerikanın VKV xəstəxanasının Pediatriya şöbəsinin professoru Guzide Soyak uşaqların təhsilində valideynlərin və bağçaların mövqeyindən danışıb. Türk mətbuatına müsahibə verən Soyak, valideyn-uşaq münasibətinə aid maraqlı məlumatlar paylaşıb.
Davamı →

Uşağa neçə yaşında telefon vermək düzgündür?


Mobil telefon mövzusunda valideynlər övladlarına yaxşı nümunə olmalıdırlar.

Türkiyəli psixoloq Öznur Simavın uşaqları mobil telefondan uzaq tutmaq üçün təkliflərini təqdim edirik
Sirr deyil ki, uşaqlarda texnologiyanın mənfi təsirləri fiziki və psixoloji baxımdan mütləq özünü göstərir. Onların mənfi təsirlərindən qorunmaq üçün əvvəlcə ana və ata bu mövzuda yaxşı nümunə olmalıdırlar. İşdən evə gəldikdən sonra mütəmadi olaraq telefon əlindən düşməyən, bütün günü uşağının onu gözləməsinə baxmayaraq gözlərini telefondan, barmaqlarını ekrandan çəkməyən valideynlər övladları üçün pis nümunədir: “Texnoloji vasitələr uşaq dayəsi deyil. Uşaqların valideynləri ilə birbaşa ünsiyyətə ehtiyacları var. Müasir uşaqlar məhz buna çox ehtiyac duyurlar. Ona görə də uşaqlarınızla keçirdiyiniz az vaxtı yaxşı dəyərləndirmək lazımdır”.
Davamı →

Uşaqlar nəyə görə dərs oxumaqdan yayınır?


Uşaqları dərslərdən soyudan vərdişləri görmək istəyirsinizsə, bunlara nəzər salın.
Öyrənmək bacarığı hər insanda fərqlidir. Kimi daha tez öyrənərkən, kimi də biraz vaxta ehtiyac duyur.
Müasir dövrdə bəzi ailələrin uşaqların təhsili ilə bağlı etdikləri səhvlər, uşaqların bacarıqlarını nəzərə almadan onlara yol çəkmək və uşağı bu yolda getməyə məcbur etməkdir. Ancaq hər kəsin maraq dairəsi və bacarığı olduğu sahələr var.
Davamı →

Uşaqlara fərqli baxış bucağından baxmağa kömək edən 3 üsul

1. Hər gün üçün bir sual müəyyən edin
Övladınız üçün hər gün yeni sual müəyyən edin. Hətta evin bir yerinə asa biləcəyiniz kağıza sualı yazın. Bu sual, övladınızın cavabını əzbərdən deyə bilməyəcəyi sual olmalıdır. Uşaqların fərqli həll yolları tapması və zehnini inkişaf etdirməsi üçün məntiqli suallar verməyiniz faydalı olacaq. Gün ərzində verdiyiniz sualların qarşılığında mükafat verilə bilər və bunu oyuna çevirə bilərsiniz. Oyun oynamaq təşviq etdiyi üçün əyləncəli vaxt keçirəcək.
Davamı →