On qızıl qayda

Lev TolstoyLev Tolstoy 18 yaşında olarkən xoşbəxtlik və uğur qazanmaq üçün “10 qızıl qayda” tərtib edib. Ömrünün axırına kimi bu qaydalara riayət edəcəyinə söz verib. 

1. Tez qalx. Məsələn, saat 5-də.

2. Tez yat. Məsələn, saat 21.00-da.

3. Az ye. Şirniyyatdan uzaq dur.

4. Ev işlərinin bacardıqca özün et. Başqalarına etdirmə.

5. Məqsədlərini böl. Məsələn, bir həyati məqsədin olsun. Amma bunun bəs etməyəcəyini bil və həyatda nail olmaq istədiklərinlə bağlı ayrı-ayrı balaca hədəflərin olsun. Gələn ilin, gələn ayın, gələn həftənin və sabahkı günün hədəflərini ayrı-ayı, dəqiq şəkildə müəyyənləşdir. Hətta bir saat sonranın, bir dəqiqə sonranın planını müəyyən et. Qulağında sırğa olsun: Böyük məqsədlərə gedən yol, kiçik məqsədlərdən başlayır.

6. Qadınlardan uzaq dur.

7. Çox işləyərək ehtirasını öldür.

8. Yaxşı adam ol, amma başqalarının bunu bilməsinə icazə vermə.

9. Gücünün yetdiyindən daha az xərclə.

10. İndikindən on dəfə varlı olsan da, qətiyyən həyat tərzini dəyişmə.

17 şərh

kayzen123
bezileri ile razilasmiram-6. Qadınlardan uzaq dur.

7. Çox işləyərək ehtirasını öldür.

8. Yaxşı adam ol, amma başqalarının bunu bilməsinə icazə vermə.

9. Gücünün yetdiyindən daha az xərclə.

Sadaf
kaşki bütün insanlar 10. qaydaya riayyət eləsə
azadmamedov90
ela. mene de ele bu lazim idi.
6,7 tam bize-genc oglanlara gerekli idi(evlenmeye imkani olmayanlara)
8,9,10 ise butun genclere.
salehs
Əslində hamısı düzgün məsləhətlərdir lakin mən yalnız 10-cu ilə razılaşıram. Çünki bacaracağımız tək şey odur. İnsanlığımız bunu tələb edir. O biriləri ilə mübarizədə bir çoxumuz acizik.
gulwan
bircə 3-cüdə şirniyyatı az ye işləri pozdu ))
ismayilov_mushfiq
Butun bunlara eme etmek mumkundur ve bunlara emel etmek kimi gozel xususiyyet ola bilmez. Lev Tlstoy sehv ede bilmezdi mence Her birimiz bunlara emel etmeliyik...bu  qaydalarda olan wirniyatdan uzaq durmaq sohbeti cox gumanki «Talstoyun'' wirniyatla problemi olub ve o bu sebebden wirniyatdan uzaq olmagi tklif edib. Yeni Gulwan xanim  wirniyat yeye bilersiz:) Ama bir emmanida unutmuyaq qizil qaydalar pozulmazdir… eger biri pozulsa Doqquzu hec olar...!
istorik_c
Bəyəm Tolstoy özü bu qaydalara əməl edibmi? Mənim bildiyim qədər Tolstoyun çoxlu qadınlarla əlaqəsi olmuşdur. Ömrünün 80-ci ilində o qadınlardan uzaq olmaq istədiyini bildirmişdir.
pascal
istorik_c, iş orasındadır ki, dünyada yeyib, içib, kef çəkəndən sonra bunlar Tolstoyun yadına düşüb. :))
Ümumiyyətlə, çox nadir dahi insanlar var ki, onlar gənclik yaşlarından öz dahiyanə fikirlərini söyləyib və ona əməl ediblər. Mövlana Cəlaləddin Rumi belələrindəndir. Çox tanınmış dahilər isə, dediyim kimi, dünyanın səfasın sürəndən sonra «ağıl vermək mərhələsi»nə başlamışlar.
Tolstoy belə olub, ya olmayıb, deyə bilmirəm, ümumi dedim.  :)
azadmamedov90
BUNU o 18 yasinda zadda qerar verib...mence bunlarin hamisina elave etmek olar, му ту ise elemek olar ki, yaxsi insan yaxi biri kimi olasan, qalasan yaddaslarda...cetin bir is deyil mence..bu heyat ise insani sixir, му sert bir qaya qeder bi vec olmaga mehkum  edir.
azadmamedov90
zennimce o da MUSELMAN olub ))
seyidova
şirniyyat vazgeçilməzimdi)))tez yatanda bəs deyirdiler insan keyləşir?))
Don_Elnur
1 ve 2 xaric hamsini etmek mumkundu mence :)
Seyid_Ali
Allah razi olsun insallah yadımıza cox sey saldi
 
SHATENKA407
bu 10 qaydaya emel eden insan gerek subay qalsin))))))
Elana
düz deyirsen
 
Elana
şirniyyatdan uzaq durmaq?özünü oldür desən bundan yaxşi idi