Yanaşma tərzi...

Qadın səhər yuxudan qalxır.Güzgüyə baxır və başında yalnız üç saç telini görür ...
" Hmm ... " deyir ... " Yəqin bu gün saçımı hörəcəyəm ..." Elə də edir, günü də çox gözəl keçir ...
Ertəsi gün qalxır, güzgüyə baxır ... Başında iki saç teli qaldığını görür ...
" Hmm ..." deyir ... " Bu gün saçımı iki hissəyə ayıracağam ..."
özünə inam və uğur (müvəffəqiyyət) sinonimdir. Özünüzə inanın.Dediyini də edir, yenə çox gözəl bir gün keçirir ...

Bir ertəsi gün yenə qalxır və güzgüyə baxır ... Başında tək 1saç teli olduğunu görür...
" Yaxşı, yaxşı..." deyir ... " Elə isə bugün at quyruğu edərəm ..."
Elə də edir və çox çox gözəl bir gün keçirir ...

Daha sonrakı gün güzgüyə baxdığı zaman başında bir tək tel belə qalmadığını görür...
" Waow " deyə qışqırır ... " Bu gün saç dərdim yoxdur ..."

Dünyagörüşü, həyata baxış bucağınız, yanaşmanız hər şeydir ... Həyat, fırtınanın keçməsini gözləmək deyil, yağışda da gəzməyi bacara bilməkdir ...

 

Mənbə: "Ailəm" jurnalı
Həmçinn bax:
Özünüzü kəşf edin!
Optimist olmaq

4 şərh

ayxansevda
belə düşünmək böyük iradə tələb edir, çünki insanın gözü heç vaxt doymur, həmioşə nədənsə narazıdır, o ki, qalsınhər kiçik bir şeydə xöşbəxtlik tapsın
Karizma
Halal olsun bu məqaləni bura qoyana.İmza KARİZMA
Elvin Eldar
manda saninla raziyam cox ruh yuksakliyi verir adama
rezerv
Gorəsən, bir cox insan bunu bacarar? Derhal prablemin həlli yolun axtarar. Hər seyi oldugu kimi qəbul edib ozu ilə barisiq olmaq kənardakilarin da səni oldugun kimi qəbul etməsini saglayar.