İnamın gücü

Deməli günlərin bir günü bir biznesmen var idi. Bunun işi heç getirmirdi. Kreditin içində batırdı, bunun tədarükçüləri pullarını tələb edirdilər. Bir gün o parkda oturub, başını əllərinin arasına alıb, nece bankrot olmayacagının yollarını düşünürdü........
Birdən, heç yerdən olmayan kimi, 1 yaşlı kişi buna yaxınlaşır... "Oğlum, səni ne isə narahat edir, danış mənə ürəyindəkiləri" dedi o yaşlı. :
Biznesmenin sözlərini dinlədikdən sonra, qoca, "Mənə elə gəlir ki, mən sənə kömək edə bilərəm.."
Yaşlı, bu kişinin adını soruşub, çekin üstünə yazir. Çeki uzadıb, "Al bunu. Mənimlə düz 1 il sonra burada görüş. Bu borcumu qaytararsan o zaman", dedi və çönüb getdi. Biznesmen əlini açınca, $500,000 məbləğində çek gördü. Yaşlının adı isə, John D. ROCKEFELLER...
Biznesmenin sevincinin həddi- hüdudu yox idi. Bütün problemlərini həll etmiş ola bilərdi. Amma, biznesmen bu pulu seyfə qoyur. Elə fikirləçirdi ki, istənilən zaman $500,000 bunun xülyasına çatacaq, ona ürək dirək, özünə inam verirdi.
Yeni optimizmlə biznesmen yeni işlərə başlayır, yeni sazişlər imzalayır və yenidən, çoxlu pul qazanmaga başlayır.
Düz 1 ildən sonra, biznesmen istifadə etmədiyi çek ile parkda gözləyirdi. Bir xeylaq zamandan sonra, həmən yaşlı qoca buna yaxınlaşdı. Biznesmen istifadə olunmamış çeki bu kişiyə uzadıb bütün 1 illik əhvalatını danışmaq istəyən zaman, haradansa tibb bacısı qacıb gəlir və yaşlı kişinin qolundan yapışır...
"Nə yaxşı ki, mən səni tutdum", qocaya deyir. Sonra üzünü biznesmenə cevirir: "Üzr istəyirəm, güman edirəm sizi narahat etmədi. Bilirsinizmi, bu yaşlı kişi tez-tez qocalar evindən qaçır və hamıya deyir ki, o John Rockefellerdir..." Və tibb bacısı yaşlı kişini özü ilə aparır...
Biznesmen gözlərinə inanmırdı. Yerində donub qalmışdı. BÜTÜN İL BOYU, BÜTÜN İŞLƏRİ GÖRƏNDƏ, ALIŞ- VERİŞ EDƏNDƏ, ARXAYIN İDİKİ, ARXASINDA $500,000-in OLDUGUNU BİLİRDİ...
Və qəfildən, o hər şeyi anladı... onun həyatını yaxşıya çevirən, doğru, və ya yalançı pul deyildi. Onun həyatını yenilədən, özündə yenidən tapılmış İNAM idi.
ÖZÜNÜZƏ İNAMINIZ NƏ QƏDƏR ÇOX OLSA, BİR O QƏDƏR GÜCLÜ OLUB, İSTƏDİYİNİZƏ NAIL OLMUŞ OLARSINIZ... !!!

Müəllif: Master_Hüseynov

12 şərh

Aysel218
hekaye o qeder pisdiki bu qeder menfi geldi? :(
Aysel218
tesekkurler deyesen yazinin formasina gore idi...duzeldenden sonra
umud600
Sizə mənfi düşmür. :)
Aysel218
tesekkurler Umud600 bey :)
SABINA ZZ
insan yaxsi dusunende her sey yaxsi olur gerek umidle ,inamla girisesen ise.
Ferbara
Yazını sahmana salmaq lazımdı. CP olanda nə olar?
Aysel218
Ferbara men sahmana salmisdim..hem men bunu siz dediyiniz saytdan yox nwm.az adli  marketing saytindan  goturdum ve copy de etmemisdim cunki copy etdim ve herfler kicik oldu sonra ise wordde  duzelisler etdim indi bezi sehvler varsa uzrlu sayin
Aysel218
serhlerinize gore tesekkur
Angelie
Kaş mənim də qabağıma belə Rockfeller çıxardı)...maraqlı idi təşəkkürlər
Rene
Sən də bankrot olmusan? ))
Angelie
yoo...amma varlanmağa kömek edərdi də))