İradənin gücü

Atatürk7 yaş- Atası ölüb;
8 yaş- Məktəbdən çıxarılıb;
17 yaş- Universititetə daxil ola bilməyib;
24 yaş- Həbs olunub, iki ay təkadamlıq kamerada saxlanılıb;
25 yaş- Sürgün olunub;
30 yaş- Doğulduğu şəhər işğal olunub;
37 yaş- Böyrək xəstəliyinə tutulub;
38 yaş- İşdən qovulub, haqqında həbs qərarı verilib, beş dostundan üçü ona səs verməyib;
39 yaş- Edam cəzasına məhkum olunub;
42 yaş-Türkiyənin prezidenti olub!
MUSTAFA KAMAL ATATÜRK

Həmçinin bax:
Siz də yumruq tək olun!
 

7 şərh

BaKiNeC
Sadəcə super.Amma deyim ki məndə Atatürklə bağlı bir şəkil yerləşdirmişdim bura.Səbəbi bilinmədən sildilər.Hətta baxmayaraq ki, bu barədə yazıb səbəbini öyrənmək istədim cavab yazmadılar.Hələ bunun səbəbini bilmək mənim üçün çox maraqlıdır.Bir halda ki, o şəkildə həm Azərbaycanın həmdə ki Türkiyənin Bayraqları əks olunmuşdu…
_BUMERANQ_

Çox bəyəndiym və örnək seçdiyim şəxsiyyətlərdəndi Atatürk.


Çətin həyat yolu keçməsi onu daha çox təcrübəli edən amillərdən olub.Allah rəhmət etsin.


Kayzendə olma səbəbimiz inkişaf etməkdir.


Məncə, reytinq, şəkilin silinməsi kimi məsələlər xırda məsələlərdir.Qısa müddətdir burda olmağıma baxmayaraq bu kimi hallarla mən də rastlaşmışam.


Düzdü, insana təsir edir, amma ən gözəl metod əhəmiyyət verməməkdir

məryam
Maraqlıdı. TŞK. Bilmirdim.
alan delon
qarsisina meqsed qoyub onun arxasinca gedib meqsedine nail olmaq nece gozeldi…
SHATENKA407
layiq olduğu yerini tapıb
istorik_c
Bir məqalə ilə Mustafa Kamala qiymət verə bilmərik.Onun həyat və siyasi fəaliyyəti şübhələrlə doludur.Hakimiyyətə gəlişinə qədərki fəaliyyətini izləsəniz daha yaxşı olardı.Yoxsa statistikanı xatırladan bu cür məlumat reallığı əks etdirmir.Düzdür o Türkiyəni işğaldan qurtaran şəxsdir.Lakin avropalılar gördülər ki türk xalqı mübarizəyə qalxır Mustafa Kamalı dərhal ortalığa atdılar.Necə oldu ki bir çox döyüşlərdə məğlub olan bir zabit 2 ildə bütün düşmənləri məğlub edə bildi.SOnra da hakimiyyətə gələn kimi dövlətin təməl sütunlarını dağıtmağa başladı.
istorik_c
İslam dininə ən böyük zərbəni Türkiyədə elə Mustafa Kamal vurub