Рейтинг
+144.88

uğur psixologiyası

147 üzv, 185 topik

Heç nə bilmədiyiniz sektorda necə uğur qazana bilərsiniz?

Öz işini qurmaq istəyən insanların əksəriyyəti adətən yeni sahələrə maraq göstərirlər. Yəni, heç nə bilmədiyiniz, məlumatsız olduğunuz sektorda kiçik biznesə başlamaq elə də məntiqsiz səslənmir. Bununla belə, sektorda yeni olmağın özlüyündə müəyyən çətinlikləri ola bilər. Uğur qazanmaq üçün isə başladığınız işin əsl mahiyyətini, sizin bu iş üçün çatışmayan cəhətlərinizi və onların öhdəsindən necə gələcəyinizi mütləq bilməlisiniz. Unutmayın ki, Stiv Cobs da texnologiya sahəsi üzrə diplomu olmasa da, milyard dollarlıq şirkət yaratmağa nail olub.

Davamı →

Öz markasını yaratmaq istəyənlər bunları mütləq bilməlidir!

Gəlin, birlikdə şəxsi brendimiz üçün edə biləcəklərimizə nəzər salaq.
Adımız
Adımız şəxsi brendimizdir, əgər bunu internet aləmində doğru idarə edə bilməsək, qarşımıza xoşagəlməz nəticələrin çıxması da qaçınılmaz olar.
Şəxsi brendləşmənin məqsədi internet resurslarında sizi axtarışa verən şəxslərin haqqınızda “düzgün informasiya” əldə etməsini təmin etməkdir.

Davamı →

Vaxt və pul eyni anda bitməməlidir

Bir insanda bunların ikisi də eyni vaxtda bitirsə, faciədir. Nə səhvlərini düzəltməyə zamanın var, nədəki, o səhvləri ört-basdır etmək üçün pulun. Ətrafa fikir verin. Mövcud ədiblər, siyasətçilər, müxtəlif peşə sahiblərinin bir çoxunu müşahidə edirəm. Ümumiyyətlə deyim ki, ən gözəl hiss müşahidə qabiliyyətinin olmasıdır. Müşahidə qabiliyyəti güclü insanlar faktlar arasında parallellər aparıb öz fikirlərini ortaya çıxara bilir. Bəli, müşahidələr göstərir ki, bir çox ətrafımızda olan adamların pulu yetərli deyil, amma zamanı var. Zamanı olduğu üçün öz üzərində işləyəcək, enerjisi və zəhməti ona bütün əskiklərini qapamağa kömək edəcək. Və ya tərsinə. Zamanı çox da yoxdu, amma pulu var. Bu halda da “yaşına-başına yaraşmayan” hərəkətlər edir, özünü və ya karyerasını ən pik həddində ikən bir anda aşağı yuvarlaya bilir. Zaman daralır, içindəki “mən” narazıdır, nəsə çatmır, amma bilmir nə çatmır. Hər iki hal arzu olunan deyil. Hər şey öz zamanında gözəldir. Çalışın öz həyatınızda vaxt və pul tarazlığını qoruya biləsiniz.

Davamı →

Planlı və məhsuldar olmağın sirrləri

Qeyri-müəyyənlik halı, bir çox insanı narahat və hüzursuz edir. Qayğılı insan olmağımıza gətirib çıxarır. Qeyri-müəyyənliyin yaratdığı bütün neqativ təsirlərə rəğmən yenə də günü planlı və nizamlı keçirmək mümkün olmaya bilər. Çünki insanlar çox vaxt plan qurub, ona əməl etmirlər. Spontan hərəkət etmək daha maraqlı bir seçim kimi görünür. Amma gündəlik plan yaratmaq, həyatın axışını qaçırırmış hissindən uzaqlaşmaq və daha keyfiyyətli gün keçirmək baxımından çox önəmlidir.

Davamı →

Davranış qaydaları

İnsanlar arasında müəyyən qanunlar, davranış normalarının mövcudluğuna ehtiyac duyulmuşdur. Çünki insanlar arasındakı münasibətləri tənzimləyən normalar olmasa, özbaşnallıq və xaos hökm sürər, cəmiyyət idarəolunmaz hala gələ bilər. Ona görə də, hər bir dövrə uyğun cəmiyyətdə davranış qaydaları müəyyən edilir.
«Davranış qaydaları” şagirdlərə öyrədilərkən onların psixologiyası nəzərə alınmaqla müşahidə və fəallığın dialektiv vəhdət təşkil etməsinə nail olmalıdır. Çünki, şagirdin gələcəkdə cəmiyyətin fəal üzvü olması və qanunlara əməl etməsi üçün elə məktəb dövründə sadəlik-mürəkkəblə, fərdidən ümumiyə doğru inkişaf etdirilməlidir.

Davamı →

Uğur nədir

“Uğur nədir?”, “necə əldə olunur?”, “nədə uğur qazanmaq mümkündür?”, “uğursuzluq nədir?” kimi suallar, yəqin ki, sizi də düşündürür.
Hər kəs dayanmadan uğurdan danışır, uğur əldə etməyin yolları haqqında kitablar oxuyur, treninqlərə qatılır. Hətta bu yolda müəyyən sertifikatlar belə alır. Sən də haqlı olaraq “uğur”un nə olduğu haqda düşünürsən, bununla zehnin məşğul olur. Elə deyilmi?
Davamı →

İnsanları nələr motivasiya edər?

Həyat insanlara hər zaman sevinc bəxş etməz. Yaşadığımız bu zamanda  insanlarla,  xəstəliklərlə və saysam bitməyəcək müxtəlif nüanslarla mübarizə aparmalıyıq. Amma hər insan eyni ola bilməz və fərqlidir. Bəziləri bu mübarizəylə əzmlə vuruşmağına baxmayaraq, bəziləri  isə özlərində o gücün olduğuna inanmırlar, geri çəkilirlər.
İndi bütün dünya koronavirus adlı pandemiyayla mübarizədədir.   Rəsmi xəbər mənbələrindən əldə etdiyimiz  məlumatlara görə xeyli sayda insan bu xəstəlikdən ölüb və ya yoluxub. Bir çoxumuz hər şeyin yaxşı olacağına inanarkən, bəzilərimiz həyatdan küsüb sadəcə yaşamaq xətrinə vaxtımızı dəyərsizləşdiririk.
Davamı →

Məqsəd seçməyin gücü

Məqsədinizi müəyyənləşdirmək vacib bir dönüş nöqtəsidir və həyatınızda çox güclü rola malikdir. Amma bu, tərifi asanlıqla veriləcək bir ifadə deyil. Hələ də öz məqsədinizi müəyyənləşdirməmisinzə, sakitləşin və niyə burada olduğunuzu götür-qoy edin.
Həyatınızı nə etdiyinizi qavrayaraq yaşadığınızda, həyat sizin üçün daha çox məna kəsb edir və müvəffəqiyyət sizə daha da yaxınlaşır. Gəlin bu mövzuda sitatlara nəzər yetirək.
Davamı →

Yüksək məhsuldar insanların vərdişləri

“Hər kəs nəyisə dəyişdirmək və ya düzəltmək barədə danışır, amma nəticə etibarı ilə edə biləcəyiniz tək şey özünüzü düzəltməkdir. Və bu artıq çox şey deməkdir. Çünki əgər özünüzü düzəldə bilsəniz, bu dalğa effekti verəcək”, – Rob Rayner.
İnanlar maşın deyillər və hər birimizi öz istəkləri var. Lakin biz əhəmiyyətli bir şey etmək, bütün imkanlarımızı göstərmək və həqiqi mahiyyətimizi kəşf etmək istrəyirik.
Əgər həyatımız qərarlardan ibarətdirsə, yüksək məhsuldar insanlar onları necə qəbul edirlər?
Davamı →

Özünə güvənmənin formalaşması

Bir çox insanların günlük başına gələn hadisələrə görə özləri haqqında hissləri və düşüncələri dəyişə bilir.
İmtahandan aldığınız nəticənin dərəcəsi, dostlarınızın sizə qarşı rəftarı, həyatınızdakı eniş və çıxışlar sizin həyatınıza keçici bir təsir göstərir.
Özünə inamı olan insanlar cəmiyyətdə qarşılarına çıxan hadisələrdə ön plana çıxırlar və çəkinmədən məsuliyyət ala bilirlər.
Özgüvəni olmayan insanlar isə çəkingəndir və heç bir işdə bacarıqlı ola biləcəklərinə inanmazlar. Belə düşünən insan nəticədə heç bir şeyi bacara bilməz. Buna görə də özgüvən insan üçün çox mühüm bir xüsusiyyətdir.
Davamı →