Рейтинг
+144.88

uğur psixologiyası

147 üzv, 185 topik

İş axtararkən vaxtı necə idarə etməli?

Karyera mütəxəssislərinin fikrincə iş axtarmaq özü də bir işdir. Yaxşı, bəs bu “iş”ə sərf etdiymiz vaxtı idarə etmənin ən effektiv yolu hansıdır? Çoxları üçün, bu, qısa müddət ərzində ən yaxşı işi tapmaqdır, lakin bu planı hər gün həyata keçirmək asan deyil.
Aşağıdakı tövsiyələr iş axtarma prosesini sürətləndirərək, sizə tez bir zamanda işə başlaman üçün əlində olan vaxtdan maksimum düzgün istifadə etməyə kömək edəcək.

Davamı →

İradəmizə Güvənməməliyik?

Daima dəyişdirmək, azaltmaq və ya həyatımızdan tamamilə çıxartmaq istədiyimiz vərdişlər, rutinlər və davranışlar olur. Çünki, biz bitmiş, yekunlaşmış deyil, inkişafda olan, dəyişən bir prosesik. Əgər düşünürsünüzsə ki, sizin inkişafınız, dəyişiminiz artıq dayanıb, o zaman dərhal elə bu düşüncə və yanaşmanızın özünü dəyişdirin. Çünki, məşhur bir deyimdə də deyildiyi kimi, bu həyatda dəyişməyən tək bir şey var, o da elə dəyişikliyin özüdür. Bunun üçün də biz istəsək də, istəməsək də daima dəyişirik. Problem də dəyişib dəyişməmək yox, bu dəyişikliyin mənfiyə, yoxsa müsbətə doğru olmasıdır.

Davamı →

Müvəffəqiyyət bəxt gözləmədən mövcud şərtlərdən istifadə etməkdir

Müvəffəqiyyətli insanları görəndə beynimizdəki ilk reaksiya budur – rahatdırlar, şıx, baxımlı, dik, özlərinə güvənən, hərəkətləri azad və sərbəst. Və bu insanlara baxanda müvəffəqiyyətin olduqca əl çatan, rahat bir hal olduğunu düşünürsən. Yetər ki, başlayım – ən qısa zamanda mən də belə olacağam deyə fikri yaranır.
Əslində, uğurlu insanlarda görülən bütün rahatlıq, gülərüzlülük, sərbəstlik səhnədə olan məqamlardır. Səhnənin arxası və gündəlik reallıq fərqlidir.

Davamı →

Müvəqqəti maliyyə problemlərinin öhdəsindən gəlməyin yolları

Ailədə kimsə işini itirərsə və ya analıq məzuniyyətinə çıxarsa, insanlar tək maaşa yaşamağa məcbur olurlar. Bu həmişə asan olmur, xüsusilə əvvəllər çox pul xərcləmək vərdişi var idisə. Belə çətinliyin öhdəsindən gəlmək üçün nə etmək lazımdır?
Unutmayın ki, bu müvəqqətidir
Çalışın uzunmüddətli hədəflər haqqında düşünəsiniz. Əgər ipoteka götürmüsünüzsə, demək artıq öz evinizdə yaşayırsınız. Bunun üçün bir-iki il dözməyə dəyər.

Davamı →

Uğur üçün 15 keyfiyyət

Əslində, uğur formulası ümumi olduğu qədər də spesifikdir, yəni bir xalq üçün lazım olan uğur qazanmaq keyfiyyətləri başqa bir xalq üçün aparıcı olmaya da bilər. Məsələn, Azərbaycanda (ümumən Şərqdə) uğur formulasında mental qayda-qanunlara, davranış tərzinə istinadı, möhkəm ailə faktorunun, nümunəvi tərbiyənin rolunun hegemonluğunu, milli kökə və dini mənsubiyyətə bağlılıq faktorunu spesifikliyə aid edə bilərik.
Mən öz şəxsi təcrübəm, eləcə də illərdir ki, davam edən müşahidələrim nəticəsində uğurun qazanılmasında aşağıdakı parametrləri xüsusi olaraq qabardardım:

Davamı →

Öz markasını yaratmaq istəyənlər bunları mütləq bilməlidir!

Gəlin, birlikdə şəxsi brendimiz üçün edə biləcəklərimizə nəzər salaq.
Adımız
Adımız şəxsi brendimizdir, əgər bunu internet aləmində doğru idarə edə bilməsək, qarşımıza xoşagəlməz nəticələrin çıxması da qaçınılmaz olar.
Şəxsi brendləşmənin məqsədi internet resurslarında sizi axtarışa verən şəxslərin haqqınızda “düzgün informasiya” əldə etməsini təmin etməkdir.

Davamı →

Heç nə bilmədiyiniz sektorda necə uğur qazana bilərsiniz?

Öz işini qurmaq istəyən insanların əksəriyyəti adətən yeni sahələrə maraq göstərirlər. Yəni, heç nə bilmədiyiniz, məlumatsız olduğunuz sektorda kiçik biznesə başlamaq elə də məntiqsiz səslənmir. Bununla belə, sektorda yeni olmağın özlüyündə müəyyən çətinlikləri ola bilər. Uğur qazanmaq üçün isə başladığınız işin əsl mahiyyətini, sizin bu iş üçün çatışmayan cəhətlərinizi və onların öhdəsindən necə gələcəyinizi mütləq bilməlisiniz. Unutmayın ki, Stiv Cobs da texnologiya sahəsi üzrə diplomu olmasa da, milyard dollarlıq şirkət yaratmağa nail olub.

Davamı →

Vaxt və pul eyni anda bitməməlidir

Bir insanda bunların ikisi də eyni vaxtda bitirsə, faciədir. Nə səhvlərini düzəltməyə zamanın var, nədəki, o səhvləri ört-basdır etmək üçün pulun. Ətrafa fikir verin. Mövcud ədiblər, siyasətçilər, müxtəlif peşə sahiblərinin bir çoxunu müşahidə edirəm. Ümumiyyətlə deyim ki, ən gözəl hiss müşahidə qabiliyyətinin olmasıdır. Müşahidə qabiliyyəti güclü insanlar faktlar arasında parallellər aparıb öz fikirlərini ortaya çıxara bilir. Bəli, müşahidələr göstərir ki, bir çox ətrafımızda olan adamların pulu yetərli deyil, amma zamanı var. Zamanı olduğu üçün öz üzərində işləyəcək, enerjisi və zəhməti ona bütün əskiklərini qapamağa kömək edəcək. Və ya tərsinə. Zamanı çox da yoxdu, amma pulu var. Bu halda da “yaşına-başına yaraşmayan” hərəkətlər edir, özünü və ya karyerasını ən pik həddində ikən bir anda aşağı yuvarlaya bilir. Zaman daralır, içindəki “mən” narazıdır, nəsə çatmır, amma bilmir nə çatmır. Hər iki hal arzu olunan deyil. Hər şey öz zamanında gözəldir. Çalışın öz həyatınızda vaxt və pul tarazlığını qoruya biləsiniz.

Davamı →

Planlı və məhsuldar olmağın sirrləri

Qeyri-müəyyənlik halı, bir çox insanı narahat və hüzursuz edir. Qayğılı insan olmağımıza gətirib çıxarır. Qeyri-müəyyənliyin yaratdığı bütün neqativ təsirlərə rəğmən yenə də günü planlı və nizamlı keçirmək mümkün olmaya bilər. Çünki insanlar çox vaxt plan qurub, ona əməl etmirlər. Spontan hərəkət etmək daha maraqlı bir seçim kimi görünür. Amma gündəlik plan yaratmaq, həyatın axışını qaçırırmış hissindən uzaqlaşmaq və daha keyfiyyətli gün keçirmək baxımından çox önəmlidir.

Davamı →