Bu şəhərlər dağılacaq

Mütəxəssislər məhv olacaq şəhərlərin «qara siyahısı»nı hazırlayıblar

Mütəxəssislər şəhərlərin «qara siyahısı»nı hazırlayıblar.  

Onlar dünyanın altı şəhərinin 2100-cü ilədək dağılacağını proqnoz edirlər. San-Fransisko, Detroyt, Neapol, Venesiya, Mexiko, Timbuktunun dağılacağını ehtimal edənlər, bu şəhərlərin dağılmasının səbəblərini də göstəriblər.     


3. İtaliyanın Venesiya şəhəri. Torpaq səviyyəsinin azalması dünyanın ən gözəl şəhərlərindən biri olan Venesiyanın dağılmasına səbəb ola bilər. 2013-cü ilin sonunda aparılan siyahıya almanın nəticələrində əhalinin sayı 264 000 nəfər olduğu bildilir.    

4.Meksikanın paytaxtı Mexiko. Dünyanın ən böyük şəhərləri sirasında olan Mexikonun dağılması iki səbəbdən baş verə bilər. Əvvəla, şəhərin içməli su çatışmazlığının əhalinin kütləvi şəkildə köçünə gətirib çıxararac. İkincisi də, şəhər torpaq sürüşməsindən dağılması gözlənilir. 2009-cu əhalinin siyahıya alınmasına əsasən, şəhərin əhalisi 9 milyon nəfər olub.  
5. Malinin Timbuktu şəhərinin torpaq sürüşməsindən dağılacağı proqnoz edilir. Bu qədim şəhərin əhalisi 2012-ci ildə 35 330 nəfər olub.   
6.  İtaliyanın Neapol şəhəri də dağılacağı ehtimal olunan şəhərlər sırasındadır. Bu şəhər vulkan püskürməsindən dağıntılara məruz qalacaq. Şəhərin əhalisi 2009-cu ilin statistikasına görə 963 357 nəfərdir.  
 

1 şərh

tarixci1919
Hər şeyi keçmək olar. Amma bu şəhərlər, demək olar ki, hamısı Tarix görüblər e. İndi də özləri  tarix olacaqlar? Venesiyaya lap heyf olar.