Hər hansı şəkilin yerini necə müəyyən etmək olar?

İlk maarifləndirici video bloqmu paylaşıram.Bu videoda şəklin yerini harda çəkildiyini asan yolla təyin etmək yolunu başa salmağa çalışmışam.Digər bloqlarımda Whatsapp-da hansısa nömrəni rahatlıqla izləməyi,Facebook-da profilinə kimlərin baxdığını və dostluğundakıların kimləri dostluqdan çıxardığını və s. funksiyaları başa salmağa çalışacam.Dediklərim realdı,Ümid edirəm nəyəsə xeyri olar. P.S.ola bilər ki,videoda mədən asılı olmuyan səbəblərə görə səs yavaş gəlsin,sadəcə mikrofon maksimum o boyda səs yaza bilir.Gələcəkdə çalışacam bunu aradan qaldırım.Əgər videoda həvəkarlıq hiss olunursa,üzrlü sayın.Nəzərə alın ki,ilk dəfədir.Təşəkkür.

 

13 şərh

pascal
Gözəl. Lazımlı, öyrədici belə topikləri xoşlayıram. Davamı gəlsin. :)
Bloqunuz da mübarəkdi. :)
ORIGINAL
Təşəkkür edirəm.Diqqətnizə görə çox sağolun :) 
Ardı da gələcək.Əsas odur ki,kiməsə faydalı olsun. :)
beautiful
Video silinib deyəsən… Təşəkkürlər…
ORIGINAL
Xeyr,silinməyib.Baxa bilmədinizsə,birbaşa link verirəm,daxil olub baxa bilərsiniz.Təşəkkür.
 www.youtube.com/watch?v=1PAokzh0lqk
velili_hemide
Bunu mən də bilmirdim, təşəkkürlər! Original bloqlarınızın davamını gözləyirəm.
ORIGINAL
Doğurdan mı?..Həqiqətən sevindim,nəsə öyrənməyinizə kömək olduğuma görə.
Ardı da gələcək :) 
_BUMERANQ_
Bunu bilirdim :) Maarifləndirici topiklər kayzenin bəzəyidi. Müəllifə təşəkkür.
azadmamedov90
super-ama o diger axtarislar daha maraqlidir-detektive meselesi-
Yeri gelmisken-usta, menim notebook`un harddiski zedelenib, onun daxilinde olan melumatlar cox deyerlidiler. onu nece berpa etmek olar? men sokmusem tamamile va onu xususi qurgu var, harddisk oxuyan, ama alinmadi-onun daxili diskini basqa hardiskin daxili diskinin yerine qoysam, isleyermi?
ORIGINAL
Çox təşəkkür rəyinizə görə.
Mən sadəcə həvəskaram,dediyiniz haqqda bir şey deyə bilmərəm.Bilsəydim,böyük məmuniyyətlə deyərdim 
Gülnar
Bunu bilirdim, maraqlı alınıb, təşəkkürlər. Facebookda profilə kimlər baxdını da bilirəm amma orda deyəsən təkcə dostluğunda olanları bilmək olur, qalanları yox. 
ORIGINAL
Sizə də təşəkkür.Mən dediyimdə isə təkcə dostluğunda olanları yox,digərlərini də görmək olur.
Gülnar
Onda gözleyecem növbeti topikinizi. Uğurlar:)