Рейтинг
+13.09

Video Bloq

6 üzv, 4 topik

Möhtəşəm Motivasiya

İngilis dilində olan möhtəşəm motivasiya edici videodan tərcümənin yazısını və azərbaycanca subtitr əlavə edib redaktə etdiyim videonu sizə təqdim edirəm.

Sənə onsuzda bildiyin bir şeyi başa salım
Dünya həmişə günəşli və göy qurşağılı deyildir.
Dünya çox çətin və pis bir yerdir.
Sənin necə düşündüyün onun heç vecinə də deyil. O səni diz çökdürmək istəyir.
Ona icazə versən səni yerə sərəcək.


Ardı →

Hər hansı şəkilin yerini necə müəyyən etmək olar?

İlk maarifləndirici video bloqmu paylaşıram.Bu videoda şəklin yerini harda çəkildiyini asan yolla təyin etmək yolunu başa salmağa çalışmışam.Digər bloqlarımda Whatsapp-da hansısa nömrəni rahatlıqla izləməyi,Facebook-da profilinə kimlərin baxdığını və dostluğundakıların kimləri dostluqdan çıxardığını və s. funksiyaları başa salmağa çalışacam.Dediklərim realdı,Ümid edirəm nəyəsə xeyri olar.
Ardı →

WhatsApp-da sizi gizli izləyən nömrələrin təyini

Xoş gördük.Söz verdiyim kimi WhatsApp-da kontaktnızda olmuyan nömrənin belə sizi izlədikdə təyin edilməsi yolunu video bloqla izah etməyə çalışacaqdım.İnanıram ki,bu video daha böyük maraq dairəsinə sahib olacaq və populyarlaşacaqVideoda qeyri-peşəkarlığa görə üzr istəyirəm.İnanıram ki,faydalı olacaq.
Ardı →