24 şərh

təpəgöz
Yazıların müəllifi təpəgöz, videonu düzüb-qoşan isə videofan. Çox maraqlı alınıb.
Aynur
Bugündən etibarən kayzen-videopostlar təşkil edilsin! Çox maraqlı!
Cavid
Tamamilə razıyam. Çox maqarlı alınıb, xüsusi təşəkkürlər.
2ral
Sevindirici haldır ki,istifadəçilərimizin özləri təşəbbüskar oldu bu sahədə. Həqiqətən çox maraqlı və mənalı alınıb.
videofan
Artıq Vimeo servisində də açıldı. Məncə burda video daha parlaq və kontrastlı alınıb.-http://www.vimeo.com/10577354
fidan
Sevinirəm ki,onun yaranmasında mən də iştirak etmişəm.Videorolik hazırlamaq doğurdan da maraqlı şeydir.
Dior
Maraqlı,dəyərli və düşündürücüdü.
fidan
Əgər xoşunuza gəlirsə,bu videonu niyə paylaşmırsız?Başqa vaxt facebookda qruo yaratmaq, məxfi bloqda banner reklamı və s. təklif edirdilər. Bu cür video qurublar,paylaşın,nəyi gözləyirsiz?
videofan
Yaxşı,əsəbiləşmə:))
Mən çalışaram share edim bacardığım qədər,doğurdan da gözəl alınıb.
Cavid
Mən əlimdən gəldiyi qədər paylaşmışam. Artıq 220 yaxın insan baxıb youtube da.
Kanban
Əhsən!

fb-də öz profilimdə yerləşdirdim..  ;)
fidan
Çox gözəl! Amma Əvvəlcə Qaydalar oxusanız lap yaxşı olar)) Kursivlə lazımsız yerdə yazı yazmaq olmaz.
Kanban
Fidan.., zəhmət olmazsa bu qaydanın nə işə yaradığını izah edin…

Hələ ki.., Mənim sərbəst özümüifadəmə niyə qadağa qoyulduğunu anlamaqda çətinlik çəkirəm..

Xahiş edirəm köməklik göstərəsiniz..

Hörmətlə..,
Tural Salahov
fidan
Sizə şəxsi mesaj yazdım.
Əvvəla qalın hərflərlə yazmayın. Bu barədə saytın qaydalarında dəfələrlə qeyd olunub.
sərbəst özünüifadə hamının marağına uyğun gəlirsə niyə də olmasın? sizə heç kim qadağa qoymur,sadəcə yaxşı olar ki,qaydalar çərçivəsində hərəkət edəsiniz.Əgər kimsə qaydalar çərçivəsində hərəkət edirsə,kimsə ona gözün üstə qaşın var deyə bilməz.Ümumiyyətlə saytda kiminsə şəxsi özünüifadəsinə qarşı zor,hədə,təhdid olarsa mütləq sayt administrasiyasına müraciət olunsun. bura forumdur,kriminal zona deyil.
mr13
Mən də facebookda və öz saytımda qoymuşam.
niqulya

Bu videonu viral marketing-ə aid etmək olar.Mənə e-maillə gəldi bu xəbər. Çox gözəl hazırlanıb. Çoxları Azərbaycanda viral video yaratmaq istəyib. Amma o qədər də alınmıb. bu video tam ola bilər.Lakin üstündən artıq 2 həftədir keçməsinə baxmayaraq hələ də populyar olmadığına görə məncə öz virusluğunu itirir.Daha kütləvi şəkildə olsa maraqlı olar.
gələcəkdə belə videolardan gözləyirik.

fidan

Çox sağ olun)) Bu mənim birinci videomdur,hələ çox şeyi öyrənirik.
P.S.sizin bloqunuza baxdım. Kifayət qədər maraqlıdır))

təpəgöz
Çox maraqlıdır,yazılar mənim,videonu hazırlamaq videofanın,ad isə Fidanın:))
Mən bu haqsızlığa və müəllif hüquqlarının pozulmasına dözməyərək  Binəqədi rayon məhkəməsinə müraciət edəcəm.
2ral
Yeri gəlmişkən,marketinq bloqunda nisbi sakitlikdir,atəşkəs pozulmayıb. Aktivlik azdır,təcili marketinqə aid yazılar qoyulmalıdır.
bankir
Atəşkəs bu yaxında pozulacaq.Heç ATƏT təmsilçiləri də bir şey edə bilməyəcək.
Menkyunun economicsi və çox qiymətli bir marketinq haqda kitab yaxın zamanlarda sayta qoyulacaq,yetər ki siz arada mənim reytinqimə plyus verin.
Cavid
əgət hələdə bu video-ya baxmamısınızsa çox şey itirmiş sayılırsınız), baxmaq tövsüyyə olunur,
nicat311
Gozel videodu, dogurdand a heyat davam edir, artiq indi elektron kagiz istehsal edirler...Onlar dogurdan da sehv edirler, onlarda bizim kimi insanlardir, ferqimiz yoxdur,sadece bir az elmle meshgul olurlar, oda nece meshgul olduqlari ortadadir…