Рейтинг
+11.10

Xalq təbabəti

6 üzv, 239 topik

Güclü immunitet üçün faydalı resept

Soyuq fəsillərdə müxtəlif vitaminli qarışıqların istifadəsi çox yaxşı profilaktik effekt verir. Adətən bu qarışıqalara meyvə quruları, limon, portağal, bal, qoz-fındıq daxil edilir.

Bu məhsullar orqanizmi bütün ən vacib vitamin və minerallarla təmin edir, immuniteti möhkəmləndirir, orqanizmin virus və infeksiyalara qarşı davamlılığını artırır. Digər qarışıqlardan fərqli olaraq bu qarışığın tərkibinə güclü mikrob və iltihabəleyhinə təsirə malik olar əzvay (aloe) bitkisinin şirəsi daxildir.
Davamı →

Qulaq ağrısı zamanı xalq təbabəti

Qulaq çirki, qulaq kanalından axan sarı qatranlı maddədir. Bu orqanizmdə baş verən təbii haldır. Qulaqları təmizləmək üçün qulaq çöpündən istifadə həm vərdiş kimi ziyanlıdır, həm də qulaq pərdəsini zədələyə bilər. Və bunun nəticəsində də qulaqda ağrı baş verə bilər.

Bəs qulaq ağrısından necə qurtulmaq olar?
Əvvəlcə qulaqda tıxac olub olmaması yoxlanılır. Tıxac varsa, çıxarılır. Çünki zamanla qulağa yığılan tıxac da ağrı verə bilər. Tıxac çıxarıldıqdan sonra ağrı dayanmırsa, o zaman bu məhlulu hazırlamaq məsləhətdir:

Bərabər ölçüdə alma sirkəsi və spirt qarışdırılır. Başı yana əyərək pipetlə 3 damçı hazırlanmış məhluldan qulağa damızdırılır. 1 dəqiqə ərzində hansı qulaq ağrıyırsa o tərəfə əyilmək lazımdır.

Dərman qulaqdan axdıqca qulaq silinir. Yaxşı olar ki, bu reseptə həkim nəzarəti altında əməl edilsin.
Davamı →

Yaşıl çayın faydaları

Yaşıl çay, dünyada geniş yayılmış və sağlamlığa müsbət təsirləri ilə tanınan bir içkidir. Yaşıl çay eramızdan 3000 il əvvəl Çində kəşf olunub. Daha sonralar Asiya ölkələrinə yayılıb. Yaşıl çayın faydaları tibbdə xeyli zamandır ki, öz təsdiqini tapıb. Yaşıl çayın tərkibi polifenollar, antioksidantlar, karotinoidlər, katexinlər, tokoferollar, kempferol, kversetin, mirisetin, tein, tanin, askorbin turşusu, vitaminlər C, P, B, K, PP mineralları, xrom, manqan, selen, sink və digər maddələrlə zəngindir.Güclü antioksidant xüsusiyyətlərinə malik olan yaşıl çay insanın orqanizmini müxtəlif zərərli maddələrdən (şlaklar, toksinlər, sərbəst radikallar və s.) təmizləyir və nəticədə insanın immun sistemi möhkəmlənir, xərçəng xəstəliklərinin inkişaf etmə ehtimalı azalır, insan cavanlaşır.


Davamı →

Lavanda yağının faydaları

Lavanda çoxillik ətirli ədviyyat bitkisidir. Bu bitkinin vətəni Aralıq dənizi sahilləri hesab olunur. Lavanda yağı ağılınıza gəlməyən möcüzələr yarada bilir.Lavanda yağı, özünün xoş qoxusu və müxtəlif sağlamlıq üstünlükləri ilə tanınır. Onun orqanizm üçün faydalarını təqdim edirik:

Stress və əsəb gərginliyinə qarşıdır

Lavanda yağının ən məşhur faydası, stressi azaltma və əsəb gərginliyini yüngülləşdirmək qabiliyyətidir. Aromaterapiyada geniş istifadə olunur və rahatladıcı təsiri səbəbilə çox sayda insan tərəfindən sevilir.


Davamı →

Zərdəçalın faydaları

Beyin yaşlanmasının qarşısını alır
Gündəlik rastlaşdığımız yaddaş problemləri zərdaçalın qəbulu ilə azala bilir. İltihabın qarşısını alan xüsusiyyətə sahibdir və beyin zədələrini azaldır.

Xərçənglə mübarizə aparır
Son illərdə aparılan araşdırmalar, zərdəçalın xərçəng hüceyrələrin çoxalmasının qarşısını aldığını göstərir. Xüsusilə, dəri və döş xərçəngi ilə mübarizə aparır.


Davamı →

Cəfərinin faydaları

Cəfəri, Latınca adı:-Petroselinum sativum

Özəlliyi qaraciyəri gücləndirir, Hepatit-B-yə qarşı, üz dərisinin gözəlliyi və gəncliyini qoruyur. Və əsəbi sakitləşdiricidir.
Çoxlu dərman qəbul edən zaman qaraciyərimizi zədələyirik .Bu zaman, 15-16 ədəd cəfərini saplağı ilə birlikdə blenderdə yaxşıca əzirik ,üzərinə,yarım limonun suyunu əlavə edirik qarışdırırıq,səhər yeməyindən yarım saat əvvəl içirik. Üstündən bir stəkan su içirik. Sonra səhər yeməyi yemək olar. On beş gün ara vermədən bunu etmək lazımdır, sonra bir həftə ara verib yenidən ,təkrar edirik. Bədəndə olan yad kimyasal maddələrin hamısı təmizlənir.

Bu prosesi qaraciyərin piylənməsi zamanı da etmək lazımdır (yəni Xolestroldan təmizləyir)


Davamı →

Orqanizmin düyü ilə təmizlənməsi

Şərqdə sidik yolları xəstəlikləri və ya oynaqlarda duz yığılması zamanı orqanizmin düyü ilə təmizlənməsi prosedurundan istifadə edilir. Bu prosedurdan istifadə zamanı orqanizmdən toksinlər kənarlaşdırılır, maddələr mübadiləsi yaxşılaşır, çəki normaya düşür, şişkinliklər azalır, böyrək və qaraciyərin fəaliyyəti yaxşılaşır. Bu terapiya zamanı yaxşı nəticə əldə etmək üçün duzsuz pəhrizə əməl edilməlidir. Terapiyanın sonunda sidik bulanıq və selikli olur. Bu da orqanizmin təmizlənməsi deməkdir. 

Prosedura başlamaq üçün öncə


Davamı →

Ürək üçün 5 faydalı qida

Faydalı meyvə-tərəvəzlər sizi hipertonik böhrandan xilas edə bilər. Hətta pəncərənizin önündə 30istilik varsa belə. İsti hava şəraitində bizim orqanizmimizdə maye çatışmazlığından qanımızda qatılaşma olur. Bu hal qan dövranını çətinləşdirir. Avropa Kardioloqlar Assosiasiyasının mütəxəssisləri bizim ürəyimizin işini asanlaşdıran və damarların spazmasını yüngülləşdirən beş qidanın adını sadalamışlar.
  • Cəfəri

Davamı →