Рейтинг
+11.10

Xalq təbabəti

6 üzv, 239 topik

Qarğıdalı saçaqlarından müalicəvi çay

Qarğıdalı saçaqlarından çox faydalı müalicəvi və profilaktik çay hazırlamaq olar. Bu səbəbdən qarğıdalı alanda saçaqları atmayın, sağlamlığınız üçün istifadə edin.

Belə çayın bir çox faydalı xüsusiyyətləri var:
— Sidikqovucu təsirə malikdir
— böyrəkləri, sidik yolları, sidik kisəsini təmizləyir, iltihabı azaldır.
— Arterial təzyiqin tənzimlənməsinə kömək edir, ödemləri azaldır.
— Qanda şəkərin səviyyəsini aşağı salır.
— Qaraciyərin fəaliyyətini yaxşılaşdırır, ödqovucu təsirə malikdir, öd kisəsində durğunluq proseslərini azaldır.
— Mübadilə proseslərini yaxşılaşdırır, iştahanı azaldır, arıqlamağa kömək edir.
Davamı →

Güclü tərləməyə qarşı 4 təbii vasitə

İsti havada tərləmə ciddi bir problemə çevrilir. Bəzi insanlar var ki, müxtəlif səbəblərə görə dezodorantlardan istifadə edə bilmir (allergiya, dəri problemləri və s.).

1. Alma sirkəsi
Təbii alma sirkəsi insanı tərin xoşagəlməz qoxusundan xilas edir. Bunun üçün duş qəbul etdikdən sonra bədənin ən çox tərləyən hissələrinə (qoltuq altı nahiyələr, ayaqlar) alma sirkəsini çəkmək lazımdır.

2. Palıd qabığı dəmləməsi
Palıd qabığı dəmləməsini (1 xörək qaşığı palıd qabığı + 1 stəkan qaynar su) ayaq vannaları üçün istifadə edin və duşdan sonra bədənin ən çox tərləyən hissələrinə çəkin.
Davamı →

Kəklikotulu çay

Kəklikotu və onun faydalı xüsusiyyətləri insanlara qədim zamanlardan məlumdur. Qədimdə bu otu «ruhun gücü» adlandırırdılar. Kəklikotu həqiqətən insanın əhvalını yaxşılaşdırmaq, depressiya və streslə mübarizə etmək xüsusiyyətlərinə malikdir.

Bundan əlavə kəklikotulu çayının bu kimi müsbət təsirləri var:
— qurdları və mikrobları öldürür
— ağrıları azaldır
— nəfəs yollarını təmizləyir, çox gözəl bəlğəmgətiricidir
— immun sistemini möhkəmləndirir
— orqanizmi tonuslaşdırır, yorğunluğu azaldır, gümrahlıq bəxş edir
— soyuqdəymə zamanı xəstənin vəziyyətini yüngülləşdirir
— kişilərdə potensiyanı yaxşılaşdırır
— böyrəkləri təmizləyir, sistit zamanı kömək edir
— qadınlarda laktasiyanı (südün ifrazı ) artırır
— arıqlamağa kömək edir
— dərini təmizləyir.
Davamı →

Ballı bananın faydaları

Bananla balın qarışığı çox faydalı bir qarışımdır, çünki hər ikisi bol mineral və vitamin mənbəyidir. Sevilərək həm uşaqlar, həm böyüklər tərəfindən istifadə olunur, qanazlığında mükəmməl bir vasitədir. Bundan başqa hemoqlabin azlığında, cinsi zəiflikdə, zəifliklə bağlı sonsuzluqda, halsızlıqda, imtahan öncəsi stress və yorğunluqda, görmə zəifliyində əla bir vasitədir.
Davamı →

Şəkəri müalicə edən bitkilər

Şəkər xəstəliyi haqqında yetərincə paylaşmalar etsəm də bu bitkilərin birgə istifadəsi, belə desək məni heyrətləndirdi.

Artıq bir çox insanlar heç bir vasitədən istifadə etmədən bu bitki qarışımından istifadə edərək normal həyatlarını yaşayırlar.

Çayın tərkibi:
– Ud hindi üyüdülmüş
– 300 qram
– Qarazirə meyvəsi üyüdülmüş
– 300 qram
– Bağayarpağı üyüdülmüş
– 300 qram
Davamı →

Akasiyanın şəfaverici gücü

Gözəl gülləri ilə göz oxşayan, ətirli qoxusu ilə əhvalımızı yaxşılaşdıran bu ağac əsl şəfa mənbəyidir.

Akasiya bir çox ölkələrin rəsmi müalicəvi bitkilərinin siyahısına daxil edilib. Akasiyanın hər bir hissəsi (qabığı, gülləri, yarpaqları) müalicəvi təsirlərə malikdir. Çiçəklənən akasiyanın nektarı nadir qiymətli maddələrlə zəngindir, akasiya balı isə ən dadlı və faydalı bal növüdür.

Ağ akasiyanın güllərinin dəmləməsi varikoz zamanı çox təsirli müalicəvi vasitə sayılır. Tərkibində rutin maddəsi olduğuna görə akasiya dəmləməsi damarların divarlarını möhkəmləndirir, onların elastikliyini artırır.
Davamı →

Qanqal çayı

Qanqal bitkisi həm xalq, həm də ənənəvi tibdə qaraciyərin fəaliyyətini yaxşılaşdıran, qaraciyəri təmizləyən bitki kimi tanınır və istifadə olunur.

Bundan əlavə qanqal orqanizmi ziyanlı maddələrdən, toksinlərdən təmizləyir, artıq mayeni xaric edir, piylərin parçalanmasını sürətləndirir, iştahanı azaldır. Qanqalın bu xüsusiyyətləri arıqlamağa kömək edir.

Arıqlamaq üçün qanqal çayı istifadə olunur. Çayın dadını və faydasını yaxşılaşdırmaq üçün ona nanə yarpaqları da əlavə olunur.
Davamı →

Nanənin müalicəvi xüsusiyyətləri

Bioloji aktiv maddələrlə zəngin olan nanə ən faydalı müalicəvi bitkilərdən biri sayılır. Nanə qədim zamanlardan tanınır və təbabətdə istifadə olunur. Nanə yarpaqları faraon məqbərələrində tapılıb, bu bitkinin adı Tövratda çəkilir.

Hələ dahi Hippokrat, İbn Sina, Avisenna bu ətirli otun müalicəvi xüsusiyyətlərini bilir və çox yüksək qiymətləndirirdi.

Müasir tibb də nanənin müalicəvi xüsusiyyətlərini tanıyır. Nanə və nanə efir yağı müxtəlif dərmanların və məlhəmlərin tərkibinə daxil edilir.
Davamı →

Qanı duruldan və damarları təmizləyən təbii vasitə

Xalq təbətində qanı durultmaq və damarları təmizləmək üçün bir çox effektli müalicəvi vasitələr var. Sizə ən tanınmış reseptlərdən birini təqdim edirik.

200 qr sarımsaq təmizlənir və 3 qabıqlı limonla birlikdə blenderdə əzilir, üzərinə 1 stəkan bal əlavə olunur, yaxşı qarışdırılır və 1 həftə ərzində sərin qaranlıq yerdə saxlanılır (soyuducuda yox!).

Daha sonra dərmanı səhər yeməkdən 20 dəqiqə əvvəl 1 xörək qaşığı olmaqla su ilə qəbul etmək lazımdır.

Bu vasitə həmçinin immun sistemini gücləndirir, orqanizmdə iltihabları azaldır, bağırsaqlara antiseptik və qurdqovucu təsir edir, orqanizmin tonusunu qaldırır.
Davamı →

Bal və küncütdən faydalı qarışım

Təbabət bizə sağlam olmaq üçün çoxlu şəfaverci vasitələr bəxş edib. Meyvə-tərəvəz, çərəzlər, tumlar, taxıllar əsl şəfa mənbəyidir.

Daim təbii məhsullarla qidalanan insan öz sağlamlığını qoruya və ömrünü uzada bilər. Küncütlə balın qarışığı əsl şəfaverici qarışıq adlandırmaq olar. Bu 2 faydalı kompotent fantastik xüsusiyətlərə malik olan təbii müalicəvi və profilaktik vasitə əmələ gətirir. Şərqdə bu vasitə ilə cinsi zəifliyi və impotensiyanı müalicə edir, qadın xəstəlikləri müalicə edir, qadınlarda hamilə qalmaq ehtimalını artırırdılar.
Davamı →