Рейтинг
+11.10

Xalq təbabəti

6 üzv, 239 topik

Vəzərinin faydaları

Göyərtilər insan orqanizmini müxtəlif xəstəliklərdən mühafizə edir. Hər bir bitkinin orqanizmdə mühüm əhəmiyyəti vardır. Bitkilər üzrə türkiyəli mütəxəssis Muammer Yıldız vəzərinin faydaları barədə danışıb. Onun sözlərinə görə, vəzəri turpkimilər fəsiləsindəndir:

“Hamilələrə ilk 3 ayda vəzəridən istifadə etmək məsləhətdir


Davamı →

Adaçayının faydaları

Adaçayının faydalarından bəhs etmədən öncə adaçayı bitkisinin nə olduğunu öyrənək. Adaçayı çoxillik, Aralıq dənizi ətrafında yetişən bir ağacın, bitkinin yarpaqlarından əldə edilir. Min illər boyunca dərman istehsalında istifadə edildiyi məlum olan adaçayı keçmişdə ilan sancmalarının müalicəsində, nəzərə qarşı qoruma kimi istifadə edilmişdir.


Bəs adaçayı nə işə yarayır, faydaları nələrdir?


Davamı →

Yovşan nədir?Yovşanın faydaları, istifadəsi və tarixi | Yovşan haqqında

Yovşan xoş qoxulu çoxillik yarımkol bitkisidir. O,  çöl bitkisi olub mürəkkəbçiçəklər fəsiləsinə aiddir. Xalq arasında “acı yovşan” adı ilə də tanınır.

Vətəni Avropa olsa da, Asiya, Afrika və Cənubi Amerika da daxil olmaqla müxtəlif iqlimlərdə asanlıqla böyüyür. Susuzluğa davamlı olan bu çöl bitkisinin  ölkəmizdə 42 növü yayılıb.
Əsasən çayların sahillərində, çəmənlərdə, otlaqlarda, yüngül məhsuldar torpaqlarda bitir.

Məxmər kimi ağ və ya yaşılımtıl-gümüş gövdələri, sarı-yaşıl yarpaqları və parlaq və ya solğun sarı rəngli soğanlı çiçəkləri var. Yovşanın dərman əhəmiyyətli, qida xüsusiyyətli, efir yağlı, aşı təbiətli, boyaq və bəzək üçün yararlı növləri əksər ölkələrdə mədəni halda becərilir.  Maraqlıdır ki, süfrələrimizin bəzəyi olan tərxun da yovşanın bir növüdür.


Davamı →

Dəniz qumunun misilsiz faydaları

Məni bu yazını yazmağa vadar edən bizim vətəndaşlarımızın dənizdə istirahət etmək üçün başqa ölkələrə üz tutmasıdır. Əgər insanlar bilsələr ki, Xəzər dənizinin qumunun nə qədər faydaları var, heç yerə getməzlər.
Xəzər dənizinin qumu qızılı-qırmızı kvars qumundan ibarətdir. Bu nə deməkdir? Biz Xəzər qumu ilə qonşu Rusiya, Gürcüstan və Türkiyənin dəniz sahillərindəki qumu müqayisə etsək, görərik ki, Xəzər dənizinin sahilindəki qum dənələri çox kiçik ölçüdə olub güclü hiqroskopik xüsusiyyətə, yəni suyu hopdurmaq  qabiliyyətinə malikdir.

Davamı →

Şaxtagülü bitkisi

10 aylıq müalicə səfərinin sonunda şişlərdən azad olacaq, bədənimiz bütün artıq şlaklardan təmizlənəcək, sanki anadan yeni doğulmuş kimi olacağıq.
Şaxtagülü bitkisi
Bizə bu tükənməz sağlamlığı verən Qafqaz şaxtagülü bitkisinin kökləridir. Bu bitki Qafqazda geniş yayılıb, bu da bizə Allahın bir lütfüdür.

Davamı →

Təbii öskürək dərmanı

Öskürək orqanizmin təbii müdafiə mexanizmidir. Öskürəyin köməyi ilə nəfəs yolları selik, mikrob, toksinlərdən təmizlənir.
Saglamolun.az bildirir ki, öskürəyi “müalicə etmək” deyil, yüngülləşdirmək və daha effektli etmək lazımdır. Bunun üçün çoxlu sayda xalq təbabəti vasitələri var. Bu vasitələrdən biri tut dəmləməsidir.

Davamı →

Qışda xəstələnməmək üçün bunları edin

Türkiyəli professor və kardioloq Canan Karatayın sözlərinə görə, qış xəstəliklərindən qorunmaq üçün sadəcə qidalanmaya deyil, həyat tərzinə də diqqət etməliyik.
O, qış aylarında kələm, gül kələm, turp, çiy yerkökü, soğan və sarımsağa daha çox üstünlük verməyi tövsiyə edib. Qış aylarında hər gün 20-30 dəqiqə yürüşə çıxmağı məsləhət görən Karatay bədənin xəstəliyə qarşı müqavimətini artırmağın yollarını izah edib:

Davamı →

Yüksək təzyiqlə bağlı faydalı qidalar

Bir çox insan hipertoniyadan, yəni yüksək arterial təzyiqdən əziyyət çəkir. Vaxtında müalicə olunmayan hipertoniya xəstəliyi insanın sağlamlığı və hətta həyatı üçün təhlükəli hesab olunur. Belə ki,  Uzun müddət müalicə olunmayan yüksək təzyiq miokard infarktına, insulta, ürək çatışmazlığına, qulaqcıqların səyrici aritmiyasına, aşağı ətraf damarlarının xəstəliklərinə, görmə qabiliyyətinin itirilməsinə və böyrək çatışmazlığı kimi fəsadlara yol aça bilər.

Davamı →

Murdarça bitkisi

Murdarça bitkisi qədim zamanlardan xalq təbabətində müxtəlif xəstəliklərin müalicəsində istifadə olunur.
Murdarça ağacının qabığı qəbizlik zamanı çox yaxşı təsir edir — bağırsaqların fəaliyyətini gücləndirir. Hətta ağır xroniki qəbizlik zamanı murdarça qabığı insana yaxşı kömək edir. Bitki çox yumşaq təsir edir, bağırsaqların selikli qişasını qıcıqlandırmır.

Davamı →

Şüyüd və şüyüd toxumlarının faydaları

Şüyüd və toxumları qədimdən bir çox xəstəliklərin müalicəsində istifadə olunub. O, təzyiqi normallaşdırır, hemorroy, ishal, qastrit və yuxusuzluğa qarşıdır. Antioksidantdır, ödqovucudur.
Metbuat.az xəbər verir ki, bir müddətdir təzyiq xəstələrinin şüyüdə marağı artıb və bir çoxları onun güclü təzyiq salıcı təsirinə inanaraq, dərmanlardan imtina edib,
Lakinelmi araşdırmalar sübut edib ki, şüyüd təzyiq dərmanları ilə yanaşı xəstələrə əlavə dəstək kimi effektlidir.

Davamı →