Рейтинг
+11.10

Xalq təbabəti

6 üzv, 239 topik

Kartof suyu

Kartof təkcə ölkəmizdə deyil, dünyada da sevilən və olduqca faydalı tərəvəzlərdən biridir. Kartofdan müxtəlif cür yeməklər hazırlanır. Bu yazıda isə biz oxucuları çiy kartof suyunun çoxlarına məlum olmayan faydaları ilə tanış etmişik.

Kartof suyunun çox yaxşı iltihab önləyici xüsusiyyətləri var. Bel, kürək və oynaq ağrılarının aradan qaldırılmasında təsirlidir. Podaqra xəstəliyində faydalıdır. Kartof suyu bütün bədəndə qan dövranının yaxşılaşmasına yardım edir. Xüsusilə səhərlər ac qarına içmək təklif olunur. Bu, reflyuks xəstələrinə çox yaxşı təsir edir.

Kartof suyu həzm sisteminin fəaliyyətini yaxşılaşdırır. Qəbizlik, ishal, şişkinlik, mədə yanması və mədə pozğunluğu kimi problemlərə müalicəvi təsir göstərir. Kartof suyu orqanizmdən zərərli maddələri xaric edir. Odur ki, bu su qaraciyərin və yağının təmizlənməsi baxımdan da faydalıdır. Kartof suyu sidik yollarında daş əmələ gəlməsinim də qarşısını alır.
Davamı →

Heyva və bal

Bir-birindən güclü antioksidant təsirli iki qida — bal və heyva birlikdə yeyildikdə orqanizmdə nə baş verə bilər?
 
Heyvanın mövsümü gəlib, bal isə bütün mövsümlərdə dərdlərimizə çarədir. 
— Balın və heyvanın tərkibindəki birləşmələr tıxanan damar yollarını açır, ürək-damar xəstəliklərinin qarşısını alaraq iflic riskini aradan qaldırır.
 
— Bal heyva ilə birlikdə istifadə edildikdə ürəkbulanma və qusmanın qarşısını alır.
Davamı →

Arpa ilə bədən təmizlənməsi

Arpa ilə balqabaq peyğəmbərlər yeməyi sayılır. Hər ikisi bədən üçün olduqca faydalıdır. Arpa həqiqətən bir bədən təmizləyicisidir. Bədənimizə yığılmış bütün tullantı maddələrinin təmizlənilməsində arpa əvəzsiz bir nemətdir.

2 xörək qaşığı arpa 500 qram suda 10 dəq qaynadılır 20 dəq dəmlənilir süzülür gündə 3 dəfə yeməkdən 1 saat əvvəl 1 stəkan içilir. Bu dəmləmə böyrəkləri həm iltihabdan təmizləyir, həm də duz və qumdan. Bunu böyrək ağrısından əziyyət çəkən hər bir insan cəmi 1 həftə içdikdən sonra hiss edəcəkdir.
Davamı →

Nar qabığı


Olduqca ləzzətli və faydalı olan narın tək dənələri deyil, qabığı və pərdələri də sağlamlığa olduqca xeyirdir. Qabıqları ilə dəriyə qulluq maskaları hazırlaya biləcəyiniz narı başqa necə istifadə etmək olar? Ailem.az bununla bağlı faydalı məsləhətlər verir.

C vitamini baxımından olduqca zəngin olan nar dərinin kollagen formasını dəstəkləyərək daha parlaq və sağlam bir görünüş verir. Nar suyunun dəri hüceyrələrini yeniləyərək müxtəlif dəri xəstəliklərinə də faydalı olduğu sübut olunub.
Davamı →

Ayaqdakı göbələk xəstəliyinin bitkilərlə müalicəsi

Çay ağacı yağı
Hər iki ayağınızı topuğa qədər tuta biləcək suya, 40 damcı çay ağacı yağı əlavə edin. Ayaqlarınızı suda 10 dəqiqə saxlayın. Sonra ayaqlarınızı sudan çıxarıb, dəsmalla qurulayın və barmaqlarınızın arasına saç feni ilə isti hava vurun.

Vannadan əvvəl dırnaqlar dibindən kəsilməlidir. Ayaq və barmaqların arasını qurudan zaman diqqətli olmaq lazımdır. Az miqdar nəm yenidən göbələklərin artmasına səbəb olacaq. Fenlə barmaqlarınızın arasını tam qurutduqdan sonra çay ağacı yağı ilə göbələk olan hissələri silin.

Davamı →

Nanə çayı

Nanə bitkisi təzə dərilmiş halda istehlak edildiyi kimi quru olaraq da istifadə edilə bilər. Təzə olaraq xüsusilə yeməklərin yanında, ya da yeməklərdə olduqca faydalıdır. Amma çox dözümlü deyil, bu səbəbdən də qısa müddət ərzində istehlak edilməsi lazımdır. Quru nanə isə təzə qurudulmuş yarpaqlarqlar xırdalanaraq əldə edilir.

Nanə çayının faydaları olduqca çoxdur. Ürək döyüntüsündən astmaya qədər bir çox xəstəlikdən xilas edən nanə çayı eyni zamanda cib telefonu, kompyuter kimi elektron alətlərin yaydığı radiasiyanın orqanizmə zərər verməsinin də qarşısını alır.
Davamı →

Vanqadan möcüzəvi reseptlər

Məşhur bolqar öncəgörücüsü və xalq bilicisisi Vanqanın insanlara şəfa verməsi, sağaltması və məsləhətlər verməsi haqqında dəfələrlə məlumat verilib. Bu qeyri-adi qadının özünün sirli reseptləri olduğu da hər kəsə məlumdur. 
 
Bəs o sirli reseptlər hansılardır?
1. Həftədə 1 dəfə həll bişmiş buğda və ya arpa yeyin. Bu zaman təmiz su için. Bununla orqanizimi təmizləyəcəksiniz.
2. Çox isti su ilə baş və bədəninizi yumayın.
3. Bacardıqca tez yatın, tezdən oyanın.
Davamı →

Nənələrimizin müalicə vasitəsi

Keçmişdə nənələrimiz təbii vasitələrin köməyi ilə çox uğurla müxtəlif xəstəlikləri müalicə edirdilər.

Kələm yarpağı belə müalicəvi vasitələrdən biridir. Təzə kələm yarpağının köməyi ilə əsasən müxtəlif ağrı və iltihabları müalicə edirdilər. Belə ki, baş ağrısı zamanı nənələrimiz kələm yarpağını əzib alın nahiyəsinə qoyurdular və bu «kompres»lə uzanırdılar. Bir müddətdən sonra ağrı azalırdı.

Oynaq ağrıları zamanı da kələm kompresindən istifadə olunurdu. Kələm yarpağı bir qədər əzilirdi, üzərinə bal çəkilirdi və ağrıyan yerə qoyulurdu. Belə kompres həm iltihabı, həm də ağrını azaldır. Kompresi yatmazdan əvvəl qoymaq yaxşıdır.
Davamı →

İnsultun qarşısını alan şam qozası

Xalq təbabətində insultun nəticələrinin aradan qaldırılması və profilaktikası üçün yetişmiş şam qozalarının alma sirkəsi ilə spirtli cövhərindən istifadə olunur. 5 yetişmiş şam qozasının üzərinə 1/4 litr spirt (70%) və ya keyfiyyətli araq tökülür.

Otaq temperaturunda 10 gün saxlanılır. Sonra süzülür və 1 çay qaşığı evdə hazırlanmış alma sirkəsi (üzüm sirkəsi ilə də əvəz etmək olar) əlavə edilir.

Hər gün gecə 1 stəkan açıq çayın içərisinə 1 çay qaşığı bu cövhərdən əlavə edilərək içilir. Balla içilməsi arzuolunandır. Bu vasitə qanı duruldur, beyin damarlarına müsbət təsir edir, sinir hüceyrələrinin məhv olmasının qarşısını alır, hərəkətin və nitqin koordinasiyasının bərpasını təmin edir.
Davamı →

Ayı ödü

Ayı ödündə insanın ödünə bənzər turşular çoxdur. İnsan ağır xəstələndikdə, xüsusən onkoloji xəstəliklərdə bir sıra turşuların istehsalı demək olar ki, dayanır və həzmetmə pozulur. İnsan yemək yeyə bilmir. Ayının ödü isə olduqca güclü və yağları parçalamağa gücü çatan orqandır. Ona görə qədimdən indiyə kimi tibdə ayı ödündən istifadə olunur. Tibbin atası İbn Sinadan da ayı ödünün faydalarından bəhs edən reseptlər qalıb.

Hansı xəstəliklərdə tətbiq olunur:
Mədə-bağırsaq, öd pozulmaları
Mədə turşuluğunun normallaşdırılması
Orqanizmdən zəhərli maddələrin çıxarılması
Güclü ağrılarda
Hepatit və pankreatitdə.
Davamı →