Fransanın ali təhsil sistemi

Fransanın ali təhsil sistemi sürətli və çevikdir. Universiteti bitirərkən ya konkret universitetin nüfuzundan asılı olmayaraq bütün ölkədə tanınan və eyni dəyərə malik olan milli diplomlar verilir, ya da xüsusilə Fransadan kənarda istifadə etmək niyyətində olanlar üçün xüsusi "daxili diplomlar" verilir ki, bunlara o qədər də üstünlük verilmir. Fransada 70-ə yaxın dövlət universiteti, 300-ə yaxın ali məktəb və tədqiqat mərkəzləri mövcuddur. Onların tərkibinə 800 "fakültə", yəni öz növbəsində "institutlar"ı (qayda olaraq, monofənli), "məktəblər"i (müəyyən istiqamətdə mütəxəssislər hazırlamaq üçün multifənli) və "laboratoriyalar"ı (elmi araşdırma keçirmək üçün) birləşdirilən Unites de Formation et de Recherche (U.F.R.) adlı struktur bölmə daxildir.

Kiçik universitetlər üçün fənnin müxtəlifliyi və təhsilin ilk dövründə tələbələrin çoxlu olması xarakterikdir. Universitetlər böyük əyalətlərdəki şəhərlərdə - Lilya, Tuluza, Liona, Eks-an-Provay-sa, Bordo, Qrenoblyada bir qayda olaraq daha qısa ixtisaslaşdırma ilə fərqlənir, burada 2-ci və 3-cü hissənin tələbələri daha çoxdur. Nəhayət, fransız tələbələrinin 1/4-nin toplaşdığı Parisin ətrafında demək olar ki, nə lazımdı hər şeyi tapmaq olar. İstər fakültə, istər proqram, istərsə də ixtisaslaşdırma olsun.

Fransanın əksər milli ali məktəblərində tədris fransız dilində aparılır.

Fransada ali təhsil sistemi qəbul olma metoduna görə 2 əsas struktura bölünür:

- Universitetlərə "oriyentasiya" ali məktəbləri kimi baxılır.

- İnstitutlar və ali məktəblərə / «grandes ecoles» isə "ixtisaslaşdırma" ali məktəbi kimi. İnstitutlarda və ali məktəblərdə buraxılış müsabiqəsindən (imtahan) ibarət olan və ya qəbul komissiyasına təqdim olunan sənədlərə görə seçim sistemi fəaliyyət göstərir.

Ali dövlət idarələri, böyük müəssisələr, tədris sahələri üçün kadrlar hazırlayan - Ali məktəblər (Grandes Ecoles) xüsusilə nüfuzu olan məktəblərdir. Ali məktəblər texniki - mühəndis, pedaqoji və ticarət sahələrinə ayrılır, harda ki, namizəd dosyesinə baxılır, müsabiqə və seçim imtahanları xüsusilə ciddi formada keçirilir.


Təhsil proqramları


Fransada 3 səviyyəli təhsil sistemi fəaliyyət göstərir.

Bakalavr. Birinci dövr iki il üçün hesablanıb və ümumi (DEUG) və ya elmi-texniki (DEUST) universitet təhsilli diplom almaq üçün imtahanla tamamlanır. Çoxları məhz bu pillədə dayanırlar, çünki, belə sənəd yaxşı iş tapmaq üçün şərait yaradır.

Magistratura. İkinci dövr universitetdə ilk iki ildə alınan biliyin artırılması və dərinləşdirilməsi üçün nəzərdə tutulub. Bir ildən sonra - lisenziyalı diplom (licence), 2 ildən sonra - magistr diplomu (maitrise), 3 ildən sonra isə - mühəndis diplomu verilir. Hər 3 diplom milli tanınmış diplomlardır. Boş yerlərin sayından asılı olaraq tələbələrin 2-ci dövrünə qəbul sənədlərin müsabiqəsi yolu ilə, hərdən isə buraxılış testlərinin nəticələrinə görə həyata keçirilir. İkinci dövrün bütün etaplarını aşağıdakı ardıcıllıqla keçmək olar: lisenziat - magistr - mühəndis və ya birdəfəlik ikiillik ya da üçillik kursa qəbul olmaq.

Doktorantura. 3-cü dövr seçilmiş peşənin daha dərindən öyrənilməsini təklif edir və sərbəst elmi işlə müşayiət olunur, hansı ki, bu işə iddialı olanlar proqrama daxil olmasına qədər bu mövzunun dürüst və qısaca ifadə olunmasına borcludurlar. Bu mərhələni müvəffəqiyyətlə keçənlərə (DESS) xüsusi ali təhsil haqqında diplom və ya əsaslı təhsil (DEA) diplomu verilir.

Universitetin 2-ci və 3-cü dövrünə daxil olmaq üçün seçilmiş məktəbə bilavasitə yazmaq lazımdır. Bu həmçinin, ali mühəndis məktəblərinə, mühəndis universitetlərinə və s. aiddir.
Fransa ali məktəblərinə daxil olarkən ümumi tələblər


Mütləq fransız dilini bilmək (TCF üzrə minimum - 699 baldan 350). DALF və ya DELF B2 fransız dili diplomuna malik olan namizədlər bu testdən azad olacaqlar. Namizədlərin hazırlanması məqsədilə seçimə (TCF) görə dil üzrə testin keçirilməsinə, Fransada bakalavra (TCF - DAP) yazılmaq üçün vacib testə, Almata və Astana şəhərlərinin Fransa İttifaqı təklif etdiyi TCF, TCF-DAP, DALF, DELF verilməsi üçün namizədlərə hazırlıq kurslarından keçmək təkidlə məsləhət görülür.

Mühəndis ixtisasına daxil olanlar mütləq ali məktəbin son kurslarını oxumalıdır və ya onların bakalavr diplomu olmalıdır.
Fransanın universitetlərinə ərizələrin verilmə müddətləri


Bir qayda olaraq, hər il universitetdə təhsil 1 sentyabrda başlayır və 30 iyunda və ya mütləq təcrübə (əsasən magistr təhsilinin 2-ci kurs tələbələri üçün) keçdiyi halda gələn ilin 30 sentyabrında bitir.

Bakalavr, magistratura, doktorantura proqramları üzrə ərizələrin verilmə müddətləri - təxminən yanvarın 30-a kimidir

 

1 şərh

2ral
Paği,Fğanse:)