Coldünya və Azərbaycanda rock bəlkə də...

Bugün istərdim ki ən çox sevdiyiim musiqi qruplarından biri haqda yazam yəni Coldünyadan. Neçə illər öncə Azəri rock haqda bilgilər əldə edməyə başladığımda rastıma gələn lap ilk qruplardan biri Coldünya oldu. Yuxu, milan, ferrum və başqalarını da sevsəm də coldünyanın hələ də aktiv olduğunu görəndə və ən səviyyəlisi oldğunu hiss edəndə daha çox coldünyaya cəlb oldu diqqətim halbuki yuxu da çox səviyyəli ancaq aktiv olmayan həm milan da çox səviyyəli ancaq coldünya olmayan qruplardı bu arada ferrumdan da söz edmək bəlkə albomsuzluğu üçün yersizdi və xülasə ki öbür tanıdığım 10-a yaxın qrupdan danışmağa başlamadan məncə ilk Coldünyanı reklam edməliyəm bir fanat kimi.


Ünya

Bu qədər səviyyəli bir qrupun çox daha məşhur olması lazım idi məncə. Sonuncu Albomlarını da pusluz yaydılar sevgili coldünya qrupu ancaq yenə də bilmirəm niyə alınmır Azərbaycanda və çoxları hələ də bu qrupu tanımırlar. Alim Qasimovla birgə bir albom çıxardmasa idilər onda hələ nə olardı bilinmir yəni tanıyanlar yenə yarı olardı.
Qrupun 5 albomun dərdivara çırpıb özümü tapmışam zamanla həm rockzone.az çox sağolsun.(deyəsən o da daha açılmır ._.)
Əhatə dairsəi xaricində albomu və son məktubu dəfələrlə önərirəm...
tapa bilməsəz up elərəm inşalla...
youtube-da son məktub klipinə baxın yəni bir coldünya axtarın biraz seyr edin məncə youtube-dakı videoların....
Çox yaşasın bu qrup ki Azərini də Rock dili elədi həm də çox səviyyəli...
Deyərdim ki mor və ötəsidəngillərdən-zaddan daha səviyyəli bir qrup sayıla bilər bəlkə ancaq nə yazıq ki haqq etdiyini Azərbaycanda yaşaya bilməyib deyəsən...

Oxşar məqalələr

 

7 şərh

fidan
Yazılarınızı düzgün yazmağa çalışın. Cümlənin nə əvvəli bilinir nə axırı. Azərbaycanda bir rok qrupu olub-Yuxu.
xoxan
Biraz tənqidi aşmış kimi gəldi mənə ancaq yenə də çalışaq görək...həm bunu da deməyim lazımdı ki hərdən biraz fərqli olmasını özüm sağlayıram....
Yuxu da əladı Coldünya da həmçinin…
2ral
Yuxu qrupu və Azərbaycan rokunun şedevri:


papatürk

Coldünyanın bütün mahnılarını yükləmək üçün (mp3 formatda) -http://www.coldunya.az/music.html


Son məktub,ƏƏlvida,aç qanadlarını və başqa mahnılara qulaq asırsan,pis deyil.Amma nəsə çatışmır onlarda.

xoxan
redaktə edməmi sağladın, şükür ki bu sayt hələ də var… bilmirəm niyə açmadı ki az öncə mən də adət üzrə dedim bu da yenə çoxu azəri saytlar kimi ömrü bititb..sonuncu albomu da o  mp3-lərin up olduğu rockzone-da olacaqmış sanıram. burda adını yazmıyıblar…
IDEAL
Azərbaycanda rok musiqisinin bəxti gətirmir:((( Əslində bunun bir neçə səbəbi var. Ən başlıca səbəbi deyərdim ki, bu növ müsiqi ifaçılarının qazanc yerinin olmamasıdır. Azərbaycanda ifaçıların yeganə qazanc yeri toydu. Yəni rok musiqisi toy musiqisi olmadığından da bu sahədən pul götürmək imkansızdı. Bu o deməkdi ki, belə bir qrupun normal peşəkar səviyyədə fəaliyyəti də imkansızdı. Təəssüf ki, bu günün reallığı budur.
Türklərin bazarında kaset satışından, reklamdan, konsertlərdən və s. pul götürmək mümkün olduğundan onlarda rok musiqisi özünəməxsus şəkildə inkişaf edir. İldən ilə daha səviyyəli qruplar yaranır. Ancaq bizdə ((
xoxan
+++++
Daha dəqiq təsəvvür yaratdı şəxsən məndə...
ən İDEAL şərh…