Рейтинг
+179.50

Xoşbəxt ailə

101 üzv, 214 topik

Qadınlar nə istər...

Əgər ailə səadətindən danışırıqsa, qadınların kişilərdən, kişilərin də qadınlardan nə istədiklərini bilmədən məqsədimizə nail ola bilmərik. Həqiqətən də elə xırda məsələlər vardır ki, unudulduğu üçün çox şeyləri görməyimizə, yaşamağımıza mane olur. Elə isə gəlin, bu xırda nöqtələri bir yerdə axtarıb tapaq...
Qadın bir yerdə yaşamaq, hər çətinliyə bir yerdə sinə gərmək üçün həyatını bağladığı yoldaşından ilk növbədə səadət istəyir. Bəli, bir qadın yoxsulluğa dözə bilər; xəstəliklərə, çətinliklərə sinə gərə bilər, ancaq inanın, o zərif ruhu həyat yoldaşının həyatındakı ikinci bir qadın olmaq bir tərəfə dursun, onun gözünə dəyən iki cüt gözdən biri olmağa belə dözə bilməz.
Ardı →

Uşaqlar arasında münasibət

Leyla (9 yaşında): “- Ana, Xədicənin etdiyini gördünmü? Yenə də dəftərlərimi qaralamış, qələmimi qırmış, kitablarımı cırmış. Nə istəyir məndən. Artıq yetər. Nə olar, Xədicəyə bir söz söylə!..”

Usaqlar arasinda munasibet

Xədicə (6 yaşında): “- Ana, bacım mənə heç nə vermək istəmir. Mən dəftər, kitab, qələm istəyirəm. Nə üçün hər şey ilk öncə ona alınır? O da mənim əşyalarımdan istifadə edir.”


Ardı →

Evdə dava olanda

Əgər evdə bir-birinizdən küsmüsüznüzsə,aranız sərindirsə,bir-birinizə lazımi diqqəti göstərmirsinizsə,seksual harmoniya yoxdursa məsləhət görülür ki,bu cümlələri tez-tez işlədəsiniz:

1) Haqlısan!
2) Mümkündür!
3) Səni sevirəm!
4) Səni yaxşı başa düşürəm!
5) Səndən bir dənədir!

6) Əllərinə sağlıq!
7) Üzr istəyirəm!
8) Sənin yerin başqadır!
9) Xeyirlisi olar İnşallah!
10) Sən Allahın bir lütfüsən və ya gözümün nurusan!evdə dava olmasın.həmişə mehriban ailə olun

11) Problem deyil
12) Təşəkkür edirəm!
13) Əsəbim sənə qarşı deyil
14) Dualarım səninlədir!
15) Mənə bir az vaxt ver!

16) Sən belə eləməzsən,mən bilirəm!
17) Canın sağ olsun!
18) Haqqını halal et!
19) Allah səndən razı olsun!
20) Çox gözəl olmuş

21) Sən dünyanın 8-ci möcüzəsisən!
Davamı →

Ərə getmək problemi

Giriş əvəzi: ABŞ sakinləri arasında aparılan sorğu göstərib ki, 18 yaşında ərə getmiş qızın sonrakı 10 il ərzində ailəsinin dağılma ehtimalı 49% çoxdur. Ailə quran zaman qızın 19 yaşı tamam olubsa, bu risk 40%-dir. Alimlər əmindir ki, qız nə qədər gec ailə qurarsa, nikahın möhkəm olması ehtimalı da o qədər yüksəkdir.
Deməli, ərə getmək üçün ən ideal yaş 25 müəyyən edilib. Bu zaman sonrakı 10 ildə nikahın dağılma ehtimalı 29%-dir. 35-39 yaşlarında ərə getmiş qadının ailəsinin dağılma riski isə cəmi 5% təşkil edir.
Ardı →

Xoşbəxt ailə olmaq üçün

Təcrübələr nəticəsi, alim və psixoloqların ailə xoşbəxtliyi üçün təsbit etdikləri bəzi prinsipləri birlikdə xatırlayaq:


1) Qısa ayrılıqlar, ailədəki bağları gücləndirə bilər. Uzun ayrılıqlar isə ailənin dağılmasına səbəb ola bilər. Uzun ayrılıqlardan uzaq durmaq lazımdır.

2) Xoşbəxt bir ailə  birliyi üçün tərəflər bir-birinin psixologiyasını, quruluş və xarakterlərini yaxşı tanımalıdır. Ancaq bu şəkildə ailənin dağılmasından, söz-söhbətdən uzaq qalına bilər.

3) Heç bir anlaşılmazlığın uzun, davamlı olmasına fürsət verilməməlidir. Ən qısa zamanda şirinliyə bağlanmalıdır.

4)İstər köhnə nişanlısı, istər əvvəlki yoldaşı olsun, keçmiş təcrübə və xatirələrdən danışmaq doğru olmaz.

5) Həddindən artıq idealist olulnmalıdır, normal yaşamalı və qarşı tərəfdən möcüzələr gözlənilməməlidir.

6) Yoldaşlar, sevgilərini hər vəsiləylə bir-birlərinə ifadə etməlidirlər.

7) Kədərə təslim olmamağa çalışılmalı; həyata davamlı ümidlə baxılıb və gülər üzlü olunmalıdır.


Ardı →

Mənim ailəm - mənim qalam!

“İki müxtəlif cinsin nümayəndəsi arasında nigah adlanan əlaqə sadəcə olaraq, təbii heyvani əlaqə və hətta mülki müqavilə də deyildir. O, hər şeydən əvvəl ər ilə arvadın ikisini bir şəxsə çevirərək, qarşılıqlı sevgi və inam əsasında yaranan mənəvi ittifaqdır” (Hegel)

Həyatımız elə qurulub ki, dünya yaranandan bəri yer üzərində hər an inkişaf gedir. Hər şey öz sürəti ilə axarına qapılaraq hansısa bir istiqamətdə axır. Sürətini artırsa da və ya bəzən büdrəsə də yenə də dayanmır, axır və dövr edir. Eləcə də bizlər.

Bir ayədə belə buyrulmuşdur: 
“Allah sizə özünüzdən qadınlar var edər. Qadınlarınızdan da oğullar və nəvələr var edər. Sizə təmiz şeylərdən ruzi verər. Elə isə batilə inanırlar və Allahın nemətlərini inkar edirlərmi?” “İçrənizdəki subayları, kölələrinizdən və cariyələrinizdən saleh olanları evləndirin. Əgər yoxsuldularsa, Allah onları lütfü ilə zənginləşdirər. Allah lütfü bol olandır, biləndir.”


Ardı →

Ananin vəzifəsi

      Qadın ALLAHIN başlanğıcdan onun üçün təyin etdiyi mövqeni tutmalıdır — o, əri ilə bərabər səviyyədədir. Yalnız sözdə deyil, həyatda da bu cür olan analara dünyanın böyük ehtiyacı var. Əminliklə deyə bilərik ki, qadının vəzifələri ərin vəzifələrindən daha müqəddəsdir. Qoy qadın öz işinin müqəddəsliyini dərk etsin və uşaqlarını elə tərbiyə etsin ki, bu dünyada fayda versinlər və daha gözəl həyatdakı ailənin üzvləri olsunlar.
Ardı →

Atanın mövqeyi və vəzifələri

ALLAH belə fikirləşib ki, ailə — ata, ana və uşaqlar — bu dünyada ayrılmaz tam kimi mövcud olsunlar.
Ailəni xoşbəxt etmək — təkcə ananın işi deyil. Ataların da yerinə yetirməli olduqları bəzi vəzifələr var. Kişi — ailə münasibətlərinin birləşdirici halqasıdır, o, öz güclü, səmimi, nəvazişli bağlılığı ilə möhkəm ittifaq yaradaraq, ailə üzvlərini, ananı və uşaqları birləşdirir.
 


Ardı →

Vacib qərar

        Ailə-bizim sığınacağımız və trampilinimizdir. Ondan təkan alaraq, biz yeni zirvələri fəth edə bilərik.

      Əgər nigahınızın toydan sonra acınacaqlı vəziyyətə düşməsini istəmirsinizsə, onda bu məsələ haqqında yubanmadan ciddi və ətraflı şəkildə düşünməlisiniz. Qadının əri kimi heç bir kəs onun xoşbəxtliyini əlindən ala və həyatını dözülməz edə bilməz: öz qadını kimi heç bir qadın kişinin ümid və arzularını heçə endirə, qüvvəsini əlindən ala və onun nüfuzunu və nailiyyətlərini yox dərəcəsinə endirə bilməz. Bir çox qadınlar və kişilər bütün müvəffəqiyyətlərinin və uğursuzluqlarının başlanğıcını nigah günündən başlayaraq hesablayırlar, gələcəyə ümidlərini bu günlə bağlayırlar. Nigah — sizin indiki və gələcək həyatınıza böyük təsir göstərən qeyri-adi bir məvhumdur.


Ardı →

Doğru kişi və Doğru qadın

Bir neçə il əvvəl bir qatarla yol gedərkən yanımdakı kresloda oturan bir adamın üzüyünü sağ əlinin işarə barmağına taxdığını gördüm. Biganə qala bilməyib 'Cənab, evlilik üzüyünüzü səhv barmağınıza taxmısınız dedim'. Kişi üzünü mənə dönərək;
'Çünki səhv qadınla evlənmişəm' deyə cavab verdi. Bu anda maraqlı bir sual çıxır ortaya:
Yaxşı, Görəsən bu adam doğru adam idi mi? Yəni adamın səhv qadını doğru adamla mı evli idi. Topiki yazarkən altından xətt çəkərək vurğulamaq istədiyim ilk məqam budu: hər şeyə rəğmən 'doğru kişi «və» doğru qadın «olmanın mütləq bir yolu var. „Səhv seçilmiş bir insana, doğru insanmış kimi davransanız nəticədə doğru insanla evlənmiş olarsınız… Doğru seçilmiş bir insanla evləndiyiniz halda səhv davranırsınızsa, deməli səhv bir evliliyə imza atıbsınız. DOĞRU İNSAN OLMAQ doğru insanla evlənməkdən çox daha əhəmiyyətlidir. Əl Qərəz, evlənmək üçün, doğru mu yoxsa səhv yoldaş mı seçməyiniz — tamamilə sizdən bağlıdır. “
Ardı →