Рейтинг
+179.50

Xoşbəxt ailə

101 üzv, 214 topik

Necə edək ki, kişilər xəyanət etməsin

Kişilərin zərif cinsin nümayəndələrinə nisbətən daha güclü olduğu deyilsə də, əslində kişilər qadınlarla münasibətdə çox zəifdirlər.
Gözəl qadın gördüyü zaman həmin qadından başqa bir şey haqqında düşünmək, ona baxmamaq hər kişinin hünəri deyil. Hələki o gözəl qadın həmin kişi ilə az da olsa maraqlandığını hiss etdirərəsə, kişi bunu özü üçün bir mesaj kimi qəbul edir və qadınla münasibət qurmayana kimi ondan əl çəkmir. Kişilərin çoxu xarici görünüşə aldanır.
Davamı →

Ailə qurmağa mane olan səbəblər

Ətrafda olan bütün yaşıdlarınız, sizdən kiçiklər, karyera, cazibə, bacarıq baxımından sizdən heç də öndə olmayanlar ailə həyatı qurub, sevdikləri ilə xoşbəxt ömür sürürlər?Bəs siz niyə tənhasınız? Çünki, beyninizdə aşağıdakı fikirlər hökm sürür.
«Valideynlərim kimi ailə həyatı qurmaq istəmirəm»
Deməli, hələ də öz uşaqlığınızın təsiri altındasınız. Evdə olan söz-söhbətlər sizi bezdirdiyi üçün evlilik təklifini rədd edirsiniz. Elə bilirsiniz ki, sizin də ailəniz öz valideynlərinizinki kimi olacaq. Digər tərəfdən isə azadlığınızı itirəcəyinizdən qorxursunuz. Əgər düzgün həmdəm seçsəniz, bütün bunlar baş verməz. 
Davamı →

Ailənə zaman ayır

Günümüzün hərəkətli həyat tempində valideynlər bir çox şeyə vaxt ayırmaqda çətinlik çəkirlər. Ancaq ailə vəhdətini dəstəkləməyin ailənin hamısının ruh sağlamlığını müsbət istiqamətdə təsir göstərəcəyi düşündükdə gündəlik qaça-qaç içində ilk öncə ailənin bir arada olmasına diqqət yetirmək lazım olduğu açıqdır. Ailəyə vaxt ayırmaq planlaşdırma, fədakarlıq və əzmkarlıq tələb edən bir işdir.
Bunu təmin etmək üçün bunlar təklif edilə bilər:
Gün ərzində gördüyünüz bütün işləri düşünərək nə kimi işlərə üstünlük verdiyinizi tapmağa çalışın. Məsələn, bir gün ərzində gördüyünüz bütün fəaliyyətləri saat saat yazmağı sınaqdan keçirə bilərsiniz.
Siyahınızda ailənizə nə qədər vaxt ayırdığınıza diqqət edin. Etməniz lazım olan şey, siyahınızdakı prioritetləri dəyişdirməkdir.
Davamı →

Uşağı necə tərbiyə etməli: xoxanla, ya ağılla?

Uşağı necə tərbiyə edək ki, o həm savadlı, həm mərd, qorxmaz, sağlam olsun, həm də ağlamasın, şərlik etməsin, vaxtı-vaxtında yeməyini yesin, yatsın?

Bəli, biz Allahın çox kiçik bəndələrindən eyni zamanda çox şey tələb edirik. Uşağı döymək olmaz, sillə ilə onu tərbiyyələndirmək mümkün deyil və s. kimi bəlli deyimlərlə çoxdan tanışıq. Amma silləsiz, qulaqburmasız da keçinmək çətindir.

Hər gün qonşu evdən uşaq qışqırtısı, ağlaşması səsi gələndə amerikalılarda olduğu kimi valideyni polisə vermək həvəsinə düşürəm. Birdən uşaq vaxtı anamın mənə vurduğu sillələri, bədənimdən götürdüyü çimdikləri xatırlayıb fikrimdən vaz keçirəm.
Davamı →

Ailə yoxsa uşaq problemi?

Bu bir həqiqətdir ki, ailədə uşağın yeri çox böyükdür. Ancaq bütün hallarda ailədə yeganə məqsəd uşaq olmamalıdır. Əgər ailədə yeganə məqsəd uşaqdırsa və o ailədə uşaq yoxdursa, deməli, problemlərin olması da labüddür. Halbuki tərəflər qarşılaşdıqları problemləri öz aralarında müzakirə edə və ortaq bir məxrəcə gələ bilərlər.

Problemin həllinə köklənməmək və ya problemi ağlı ilə yox, hissləri ilə həll etməyə çalışmaq əlavə gərginlikdən başqa bir işə yaramır. Təbii ki, eyni şeyi uşaq məsələsi üçün də demək olar.

Uşağı olmayan ailələri iki kateqoriyaya bölmək olar: birincisi, öz iradələri ilə uşaq sahibi olmaq istəməyən ailələr, ikincisi, bioloji səbəblərlə uşaq sahibi ola bilməyən ailələr…
Davamı →

68 illik xoşbəxt evliliyin sirləri

Yumru eynək, iri bijuteriya və parlaq dodaq boya kolleksioneri kimi tanınan 97 yaşlı məşhur moda ikonu Ayris Apfel əri ilə 68 il firavan ömür sürüb.

Ayris əri Karl Apfel ilə amasız ölüm onları ayıranadək birlikdə ömür sürüblər. Karl 101 yaşı tamam olmağa bir neçə il qalmış vəfat edib. Maraqlıdır ki, onlar 68 il ərzində bir-birinə olan sədaqət və sevgi hissini necə qoruyub saxlaya bilib.

Ayris Apfel deyir ki, uzun və xoşbəxt nikahın sirri yumor hissidir. O, hesab edir ki, yumor hissi sevgini ölməyə qoymur.
Davamı →

Evlilikdən əvvəl qarşı tərəfi niyə mütləq tanımağa çalışmalısınız?

Ən təhlükəli evliliklər “Necə olsa sevirəm!” düşüncəsi ilə başlayan evliliklərdir. Əlbəttə ki, “Tanımadığım adamla necə evlənə bilərəm?” – deyə bilərsiniz. Ancaq burada söhbət ümumi tanımaqdan yox, ətraflı tanımaqdan gedir.

Hər şeydən əvvəl unutmayın ki, evlilikdə hisslər qədər məntiq də çox vacibdir. Təkcə hisslərinizin səsinə qulaq assanız, çox asan səhvə yol verə bilərsiniz. Buna görə də evlilik üçün qərar verməyə tələsməyin. Bir-birinizi kifayət qədər tanımaq üçün kifayət qədər vaxt ayırmağa çalışın. Təbii ki, burada illərdən söhbət getmir. Bəziləri üçün bu müddət 25 gün, bəziləri üçün isə 3 ay ola bilər.
Davamı →

Ailə xoşbəxtliyi üçün 10 prinsip

İnsan səadətini başqa yerdə yox, öz evində axtarmalıdır. Elə isə, bir-birinizə sevginizi hiss etdirin. Həyat yoldaşınızın yol verdiyi xırda-para qüsurlara göz yumun.

Unutmayın ki, ailə həyatınızı sevgi və yoldaşlıq üzərində qursanız, əbədi səadətə nail ola bilərsiniz. İndi də psixoloqların ailə xoşbəxtliyi ilə bağlı müəyyən etdikləri bəzi prinsiplər barədə:

1. Qısa ayrılıqlar ailə münasibətlərini möhkəmləndirir. Uzun ayrılıqlar isə ailənin dağılmasına səbəb olur. Uzun ayrılıqlara yol verməyin.

2. Xoşbəxt ailə üçün bir-birinizin xarakterini yaxşı bilməlisiniz. Ancaq bu şəkildə problemlərdən uzaq ola bilərsiniz.

3. Heç bir anlaşılmazlığın uzunmüddətli olmasına yol verməyin. Qısa bir vaxtda məsələni yaxşılıqla bitirin.
Davamı →

Mükəmməl evliliyin sirləri

Uğurlu bir karyera üçün komanda işinin nə qədər vacib olduğunu göstərən bir çox araşdırma var. Komanda yoldaşları ilə yaxşı yola getmək, lazım gəldikdə kömək istəmək, səbrli olmaq və ya ortaq məqsəd üçün işləmək…

Bunları hamımız bilirik. Bəs iş həyatında uğura aparan bu tövsiyələri evliliyinizə də tətbiq edə biləcəyinizi düşünmüşdünüz? Həm də bu məsləhətlər əslində xoşbəxt bir evliliyin ən vacib addımlarıdır.
Davamı →

Boşanmış psixoloqdan qızıl dəyərində evlilik məsləhətləri

16 illik evliliyi boşanma ilə nəticələndi və o da, izləyicilərinə tövsiyələr etdi. Tövsiyələrində bir az peşmanlıq da hiss edilirdi. Boşanmış amerikan psixoloq Gerald Rogersin tövsiyələri izləyicilərindən minlərlə bəyənmə və rəy aldı. Gerald Rogers tövsiyələrinin bəlkə başqa münasibətlərini xilas edəcəyini düşünərək, Facebookda bunları yazdı: “Çox sevdiyim bir qadını 16 il davam edən bir evlilikdən sonra itirmiş biri olaraq sizə bəzi məsləhətlər vermək istəyirəm.” Onun bəzi tövsiyələrini sizlərə təqdim edirik:

Münasibətiniz barəsində tənbəl olmayın!
Unutmayın ki, ürək əmanət ediləcək ən vacib, ən müqəddəs xəzinə olduğu halda, o, sizi seçdi. Buna görə də münasibət barəsində qətiyyən tənbəl hərəkət etməyin. Bir münasibətdə yadınızda saxlamalı olduğunuz ilk şey nə qarşınızdakının sizə aid, nə də sizin qarşınızdakına aid olduğunuz gerçəyidir. Ona evlənmə təklif etdikdə onun ürəyinin sahibi olmaq və bunu qorumaq üçün istədiyi və layiq olduğu insan olmağa söz vermiş olursunuz.
Davamı →