ermənilər haqqında dahilərin dedikləri



Əmir Teymur (Fateh-hökmdar): "Erməniləri bir millət kimi yer üzündən silmədiyim üçün gələcəkdə ya məni alqışlayacaq, ya da lənətləyəcəklər.

" A,S.Puşkin (Dahi rus şairi): "Sən köləsən, sən qorxaqsan, çünki sən ermənisən.

" Aleksandr Düma (Fransız yazıçısı və səyyah): "Ermənilər həmişə başqa dinə qulluq edən hökmdarların hakimiyyəti altında olmuşlar. Nəticədə öz fikir və duyğularını gizli saxlayan, hiyləgər və kələkbaz adamlara çevrilmişlər.

" Qraf De Şole ( Fransız səyyahı): "Ermənilərin yoxsulluq və əzab-əziyyət çəkməsi məndə onlara qarşı böyük rəhm oyatmasına baxmayaraq, onların haramzadalığı, kələkbazlığı o dərəcədə biabırçı, o qədər hiddətləndirici idi ki, mən heç vaxt onlara bağlana bilməzdim.

" Adam Mets (İsveç səyyahı): "Dərisi ağ qulların pisi ermənilərdir. Abır-həyaları yoxdur, oğurluqları olduqca məşhurdur. Onlar yalnız dəyənək və qorxu altında yaxşı işləyirlər.

" Qobusnamə: "Ermənilərin eybi: bədfel, kündə bədən, oğru, gözügötürməyən, bir ayağı qaçmaqda olan, əmrə baxmayan, yersiz hay-küy salan, vəfasız, riyakar, söyüşsöyən, ürəyi xıltlı, ağasınadüşmənçilikdir.

" Tatsit: "Bu xalq (erməni) istər xasiyyətinə, istərsə də coğrafi vəziyyətinə görə qədimdən ikiüzlü və riyakardır. Bunlar daimi romalılara nifrətdən, parfiyalılara isə həsəddən az qala partlayırlar.

" Musa Xorenatsi: "İndi olduğu kimi keçmişdə də qədim hayların ağızlardan-ağızlara keçən nəğmələrə həvəsləri olmayıb. Ona görə də kəmağıl, nadan və vəhşi adamlar haqqında danışmaq artıqdır.
" An.N.Y.Marr. "Erməni xalqı kimi erməni dili də hibrit (calaq) dilidir.


" Jemçuynikov (Yazıçı): "Qışqıra-qışqıra danışmaq bu xalqın xəstəliyidir. Özgə millətləri də özlərinin xeyrinə qışqırmağa, yalan informasiya yaymağa cəlb edə bilirlər.

" Olqa Smurova (Yazıçı): "Əgər yuxuda erməni görübsünüzsə, çox ehtiyatlı olun, bilin ki, sizi aldadacaqlar və yaxud, sizə xəyanət edəcəklər.

" Alferd Kerte (Alman səyyahı): "Türklərlə iş görəndə sözlə danışmaq kifayətdir, müqavilə bağlamağa da ehtiyac yoxdur... Əgər yunanla iş görmək istəyirsinizsə, mütləq müqavilə bağlayın, erməni ilə belə bir fikriniz olarsa, onda heç bir sənədləşmə aparmağın əhəmiyyəti yoxdur, sadəcə şərə rast gələcəksiniz. Erməni ilə rastlaşmaq təhlükəlidir, onu yuxuda görmək də xeyir gətirmir...

" Sədi Şirazi (Məşhur fars şairi): "Erməni yer üzünün ilanı, insanlığın düşmənidir.

" Vilson (İngilis səyahətçi): "Ermənilər acgöz və tamahkardır. Onlar istənilən bir cəfəngiyatı böyütmək üzrə abırsız dərəcədə mahirdirlər və yalnız bunları özlərindən başqalarına edirlər.

" Adam Mete: "Ermənilər dünyanın ən pis ağ dərili nökərləridir. Onlar şərəfsizdirlər. Onların oğruluqları çox məşhurdur. Onlar yalnız qorxu və kötək altında sakit olurlar.

4 şərh

yravil
Mən bu topiki hansi bloqa aid edəcəyimi təyin edə bilmədim cunki burada şərəfsizlər üçün bloq yoxdu.
Xrizoberil
elə olmasa yaxşıdır!!!
Ferbara
Yəni Şirazinin, Teymurun vaxtında erməni mövcud olub? Mən onları xərçəng xəstəliyi kimi yeni yaranan məxluqat bilirəm. 
Bəs Hitlerin sözləri hanı? Teymurun sözlərini Hitler də demişdi, ya da bu elə həmin sözlərdir. :)
Ferbara
Puşkin çox şey demişdi. «Sən oğrusan» demişdi həm də.