Yuxuda boşanmaq

Qısa müddətli stress və sıxıntını ifadə edir. Yuxu sahibinin xəyallarına çatmaq üçün əlindən gələni edəcəyi kimi yozulur. Mənəvi baxımdan tükənməyə işarədir.

Yuxuda həyat yoldaşından boşanmaq
Yuxu sahibinin çətinlik çəkəcəyi, iş həyatında etdiyi səhvlərə görə işini itirəcəyi, maddi problemlər yaşayacağı anlamına gəlir. Yuxuda həyat yoldaşından boşanmaq borcların günü-gündən artacağını, tapılacaq gəlirli işlə borcların qaytarılacağını ifadə edir.
Yuxuda boşanmaq nə anlama gəlir?

Yuxuda boşanmaq istədiyini görmək
Yuxu sahibinin həyatında mühüm addımlar atacağından xəbər verir. Yuxuda boşanmaq istəmək yuxu sahibinin ailəsi ilə müxtəlif problemlər yaşayacağına, dəlalət edir.

Yuxuda ərindən boşandığını görmək
Yuxu sahibinin iş və sosial həyatında çətin dövr keçirəcəyini bildirir. Yuxuda ərindən boşandığını görmək yuxu sahibinin daha gəlirli işlərə girəcəyi kimi təfsir olunur.

Yuxuda evli birinin boşanması
Yuxu sahibinin ailəsində müxtəlif problemlərin yaranacağına işarədir. Yuxuda evli birinin boşandığını görmək yuxu sahibinin iş həyatında müxtəlif problemlər yaşayacağı, maddi anlamda çətinlik çəkəcəyi kimi yozulur.

Yuxuda subay birinin boşanması
Yuxu sahibinin problemli evlilik quracağından xəbər verir. Yuxuda subay birinin boşandığını görmək yuxu sahibinin bəzi çətinlikləri ard-arda yaşayacağını, bundan qurtulmaq üçün sonradan peşman olacağı qərarlar verəcəyini göstərir.

Yuxuda boşandığını söyləmək
Yuxu sahibinin iş həyatında uğurlu olmayacağına, borclarını ödəyə bilməyəcəyinə dəlalət edir. Yuxuda boşandığını söyləmək yuxu sahibinin yalanlara məruz qalacağı, maddi sıxıntı çəkəcəyi kimi yozulur.

Yuxuda evli birindən boşanmaq
Yuxu sahibinin əlində olanların qiymətini bilməli olduğuna işarədir. Yuxuda evli birindən boşanmaq yaşanılacaq sıxıntılardan xəbər verir.

Yuxuda başqasının boşanması
Yuxu sahibinin maddi itki yaşayacağı işə girəcəyi, zərərlə üzləşəcəyi anlamını verir. Yuxuda başqasının boşandığını görmək yuxu sahibinin atacağı səhv addımlara görə ailə və iş həyatında ciddi problemlər yaşayacağını bildirir.

Yuxuda boşanma qərarı verdiyini görmək
Yuxu sahibinin uğurlarının daha da artacağına dəlalət edir. Yuxuda boşanmaq qərarı vermək yuxu sahibinin tezliklə yeni insanlarla tanış olacağı kimi yozulur.

Yuxuda subay olduğun halda boşandığını görmək
Yuxu sahibinin yeni insanla münasibət quracağı anlamına gəlir. Yuxuda subaykən boşandığını görmək yuxu sahibinin fikirlərinin qarışacağını ifadə edir.
 
 
Mənbə: ilk.az
 

0 şərh