Yuxuda ölən birini görmək nə anlam verir?

Yuxuda ölən birini görmək yaxşı əlamət sayılır. Yuxu sahibinin uzun müddətdir görmədiyi yaxını ilə görüşəcəyinə işarədir.
Yuxuda ölü birini görmək həsrətə işarədir. Yuxu görən insan adətən yuxuda gördüyü insana həsrət qalır. Ölən şəxsin diri olduğunu görmək insanın ruhən axirətə üz tutacağına işarədir.
Yuxuda ölən birini canlı görmək
Yuxu sahibinin əlində olanlara dəyər verəcəyi anlamına gəlir. Yuxuda ölən birini canlı görmək yuxu sahibinin çətin vəziyyətə düşəcəyi, ailəsindən dəstək alacağı kimi yozulur.
Yuxuda ölən birini görmək nə anlam verir?
Yuxuda ölən şəxsi xəstə kimi görmək
Yuxu sahibinin uzun müddətdir görmədiyi insanla yenidən rastlaşacağına, əyləncəli vaxt keçirəcəyinə, xoşbəxt olacağına işarədir.

Yuxuda ölünü tabutda görmək
Yuxu sahibinin böyük bir günah edəcəyini, bundan dolayı narahat olacağını, günahlarını bağışlatmaq üçün əlindən gələni etməyə çalışacağını göstərir.

Yuxuda sağ adamı ölü halda görmək
Yuxu sahibinin kinli, xain insanlara rast gələcəyinə işarədir. Yuxuda sağ adamı ölü halda görmək qazanılacaq halal pula, sərvətə dəlalət edir.

Yuxuda ölü yumaq
Yuxu sahibinin çatışmazlıqlarının olduğu anlamına gəlir. Bəzi yuxu yozucuları bu yuxunu yuxu sahibinin öz yaxınına dəstək olması ilə əlaqələndirirlər.

Yuxuda ölü ilə danışmaq
Yaxşı əlamət sayılır. Qismətin açılması kimi yozulur. Həm də yuxu sahibinin mənəviyyat baxımından qarşısındakı bütün maneələrdən qurtulacağını ifadə edir.

Yuxuda ölünün dirildiyini görmək
Yuxu sahibinin rahatlıq tapacağına işarədir. Bəzi yozucular bunu yuxu sahibinin istədiyi bütün hədəflərə çatacağı ilə əlaqələndirirlər.

Yuxuda ölü səsi eşitmək
Haqq olunan qazanı əldə etməyə dəlalət edir. Digər yozuma görə, yuxu sahibinin xəyal etdiyi mal-mülkdən xəbər verir.

Yuxuda ölü ilə cinsi əlaqəyə girmək
Yuxu sahibinin rahat və xoşbəxt olacağı anlamına gəlir. Bəzi yozucular bu yuxunu uzun səylər nəticəsində əldə edilən sərvət kimi təfsir edirlər.

Yuxuda ölüyə yemək yedizdirmək
Yaxşılıq etməyə işarədir. Yuxuda ölüyə yemək yedizdirmək yuxu sahibinə zərər verə biləcək insanların varlığından xəbər verir.

Yuxuda ölmüş adamın əlini öpmək
Yuxu sahibinin adamayovuşmaz təbiətə malik olduğunu göstərir. Ancaq bu saatdan sonra çətinliklərini aşacaq.

Yuxuda ölünü kəfəndə görmək
Yuxu sahibinin sıxıntılı günlər keçirəcəyinə, ailə və iş həyatında problemlər yaşayacağına dəlalət edir.

Yuxuda ölən şəxsin güldüyünü görmək
Yuxu sahibinin hər addımını Allah rizası üçün atacağına işarədir. Yuxuda ölən şəxsin güldüyünü görmək yuxu sahibinin qalan həyatını xeyirli işlərə sərf edəcəyini göstərir.

Yuxuda ölmüş birini qara paltarda görmək
Yuxu sahibinin əzab çəkdiyini göstərir. Yuxuda ölmüş birini qara paltarda görmək yuxu sahibinin xeyir-dua alacağı anlamına gəlir.
 
 
Mənbə: ilk.az
 

0 şərh