Yuxuda hicab gormek

Yuxuda hicab gormek babanızdan miras qalan torpaq sayəsində ev alacağınıza, bütün problemlərinizin bitəcəyinə, sizi hədəf və gözləntilərinizə aparacaq yolda geri addım atmayacağınıza, birdən-birə zənginlikdən yoxsulluğa düşəcəyiniz, məşğul həyatda özünüzə kiçik bir səfərə çıxmaq üçün vaxt yarada biləcəyinizi və bir məsələdə dəstək alacağınızı, yeni bir iş həyatına sahib olmaq yerinə bir ifadəyə çevrilir. .
Yuxuda hicab gormek
Bundan əlavə, yuxuda hicab görmək yanlış yollardan dönəcəyinizə, xəstəsinizsə baxacaq və ya yoldaşlıq edəcəyinizə, dərdlərinizin tezliklə bitəcəyinə, çox yaxşı bir karyeraya, zövqünüzə, ruziinizə işarə edir. .

  •   stress və sıxıntıya səbəb olan vəziyyətlərin yaxın zamanlarda aradan qaldırılacağı bildirilir.
  •   hərəkətləri ilə çox insanı incitəcəyinə işarə edir.
  •   Çətin günlər yaşayacağınıza və həll olunmamış qalacağınıza işarədir.
  •   Qayıdanda iş baxımından yeni təşəbbüslər edəcəyindən yorulur.

Yuxuda çadra görmək
Yuxuda çadra görmək dini olaraq çətinliklərin Allahın izni ilə bitəcəyini və iş həyatında yaxşı və qazanclı bir iş tapacağınıza, sevdiklərinizlə iş ittifaqı quracağınıza, arzularınız üçün darıxacağınıza işarə edər. və istəklər, işlər arzuolunmaz, xəyanət və ya xəyanətə çevriləcək.Bu həm də sizə böhtan atıldığında yanmayacağınıza, şans oyunlarından birini qazanacağınıza, cibinizə az miqdarda pulun girəcəyinə işarə edir., axtardığınız əsl dincliyi yeni ailənizdə tapacağınız, dünya evinə bəxtlə girəcəyiniz.

Psixoloji olaraq, yuxuda baş örtüyü görmək, illərlə bolluq və bərəkət içində yaşamağınızı, işiniz nə olursa olsun xoşbəxt işləməyinizi, uzun bir müddətdən sonra bütün zəhmətinizin ən yaxşı mükafatını alacağınızı təmin edər. o gün heç bir zərər vermədən işinizi tez bir zamanda yoluna qoyacağınıza, bunun bir şəkildə bitəcəyinə, onlarla mübahisəsiz bir araya gələcəyinə, özünü çox yaxşı və yaxşı vəziyyətdə tapacağına yozulur. sevdiklərinin köməyi və dəstəyi sayəsində gözəl işlər görür.

Yuxuda hicab taxmaq İslam baxımından çox xeyirli yozulduğu yuxulardandır və insanın ömrünü xeyirxah işlərlə keçirməsinə, günahlara diqqət yetirərək çox mötədil bir şəxsiyyət olmasına yozulur. Gözəl əxlaqı və gözəl qəlbi sayəsində Allahın sevimli qullarından olacağına işarə edən yuxudur.
 
Yuxuda hicab baglamaq subay qadınlar üçün iffətli həyata və məsumluğa, evli qadınlar üçün isə iffətli olmağa və onların şəxsi həyatına diqqət yetirməyə işarədir. Evli qadınlar bu şəkildə yuxu görsələr, qızlarının ömrü uzun olar və sağlamlıqları həmişə yaxşı olar. Bu həm də bərəkəti əsirgəməyən, xeyirxah əməlləri çox olan, hər kəs tərəfindən sevilən xeyirxah övladların olmasına işarədir. Yuxuda hicab taxmaq İslam baxımından çox xeyirli yozulan yuxulardandır və insanın gözəl əxlaqı və gözəl qəlbi sayəsində ömrünü yaxşı işlərlə keçirəcəyinə, Allahın sevimli bəndələrindən olacağına işarə edir.
 
Yuxuda hicab görmək
Şərfin rəngindən və vəziyyətindən asılı olaraq müxtəlif mənalar daşıyır. Gənc qız başını qırmızı örtüklə bağladığını görsə, çox tezliklə evlənəcək. Əgər taxılan hicab yaşıl rəngdədirsə, deməli, insanın çox yaxşı əməlləri var və çoxlu savabı var. Qara baş örtüyü taxmaq yas dövrünün giriləcəyinə, evlilik və ya nişanlarda gözlənilməz ayrılığın baş verəcəyinə işarə edir. Bənövşəyi və mavi şərflər murat deməkdir və adətən subaylar üçün nişan, söz və ya evlilik deməkdir.
 
 
 
Mənbə: yuxuyozmalari.az

0 şərh