Yuxuda qızıl görmək

Qızıl yuxularda ən çox görülən şeylərdən biridir. Qiymətli metal olan qızıl həm investisiya vasitəsidir, həm də qadınların sevimli aksesuarlarının hazırlana biləcəyi materialdır. Qızıl maddi və mənəvi olaraq həyatımızda mühüm yer tutur. Bu səbəbdən yuxuda tez-tez gördüyümüz materiallar arasındadır.
Yuxuda qızıl görmək, sıxıntılarınızdan qurtulacağınıza, sevinc və bərəkətlə dolu günlərin gələcəyinə işarədir. Bəzi təfsirçilər yuxuda qızıl görməyin qəm və qəm gətirəcəyini təfsir etmişlər. Yuxuda qızıl görmək nəinki müəyyən bir yozum verməklə yanaşı, yuxunun vəziyyəti və necə göründüyü də yuxunun yozumunu dəyişə bilər.
Yuxuda qızıl görmək adətən yaxşı olan yuxulardandır. Bu yuxu xəyalpərəstin gəlirinin qısa müddətdə əhəmiyyətli dərəcədə artacağına işarə edir. Eyni zamanda xəyalpərəst ətrafındakı insanlardan həm maddi, həm də mənəvi dəstək ala bilər. Başqa bir şərhə görə, bu yuxu yuxu görənin qısa müddətdə borclarından qısa müddətdə xilas olacağına işarə edir.
Yuxuda qızıl görmək
Yuxuda qızıl dəyişdirmək
Yuxuda qızıl dəyişdirmək; Çoxlu mal və pul, qənimət təmin etmək və əziyyət çəkmədən varlanmaq maddi problemlərin sona çatması kimi yozulur. Bu yuxu; Demək olar ki, arzuya çatmaqla vəzifə və səlahiyyət sahibi olmağa, yoxsulluqdan qurtulmağa, iş həyatına yatırılan sərmayələrin yaxşı nəticələnməsinə və firavanlığa çatmağa işarədir. Bəzi şərhçilərə görə, bu yuxu iş həyatında çətinliklərin olacağı, pulun əldən çıxacağı qorxusunu və kədərini ifadə edir.
 
Yuxuda qızıl tapmaq
Yuxuda qızıl tapmaq; yaxşı məna kəsb etmir. Çətinliyə düşmək, çəkidən düşmək, kiçilmək, problemlərdən qurtulmağın yolunu tapa bilməmək, nə edəcəyini bilməmək, olanları itirmək deməkdir. Bu o deməkdir ki, problemlər yuxu görəni çox məcbur edəcək və bu problemlərdən qurtulmayınca onun rahatlıq tapması mümkün olmayacaq. Yuxuda qızıl tapmaq, yuxu görən insanın yaşadıqları səbəblərə görə bədbin olacağına dair şayiədir.
 
Yuxuda qızıl toplamaq
Yuxuda qızıl toplamağın mənası; Yuxuda qızıl tapmağın əksi kimi yaxşıdır. Yuxu görən insanın həyatının gözəl olacağına, qaralmış fikirlərin işıqlanacağına, özünü bəxtəvər və xeyirxah hiss edəcəyindən yaxşı vaxt keçirəcəyinə işarə edir.

Yuxuda qızıl almaq
Yuxuda qızıl almaq qızıl alan insanın həyatının müsbət istiqamətdə gedəcəyinə işarədir.
 
Yuxuda sikkə (qəpik) qızıl görmək
Yuxuda dörddə bir qızıl görmək, yuxu görənin bütün borclarından qurtulacağına işarədir. Bu yuxu çətin günləri arxada qoyub daha rahat və dinc bir dövrə girəcəyinizi simvollaşdırır.
 
Yuxuda sikkə (qəpik) qızıl tapmaq
Yuxuda dörddə bir qızıl tapmaq; Röya görənin öhdəsində olmayan, onunla heç bir əlaqəsi olmayan bir maddi məsuliyyətin onun üzərinə qoyulacağına işarə edir.
 
Yuxuda qızıl sırğa tapmaq
Yuxuda qızıl sırğa tapmağın mənası hər kəs üçün fərqlidir. Bir qadın yuxusunda qızıl sırğa görsə, hər kəsin heyran olmasından və maraqlanmasından yorulur, kişinin isə qızıl sırğa tapması onun sevdiyi işdən və ya hobbilərdən həzz almasına işarə edir.

Yuxuda qızıl bilərzik görmək
Yuxuda qızıl bilərzik görmək, yuxu görənin daimi gəlir əldə edəcəyi yeni işə doğru addım atacağına işarədir. Xəyal sahibi gözlənilməz bir yerdən böyük bir miras əldə edə bilər. Başqa bir şərhə görə, bu yuxu yuxu görənin qısa müddətdə evlənəcəyinə işarə edir. Subay bir kişi üçün bu yuxu kədər, kədər və bəlaya düşmək deməkdir.
 
Yuxuda qızıl üzük tapmaq
Yuxuda qızıl üzük tapmaq; Şəxsi həyatda gözəl və ani bir inkişaf yaşamağa, xoş xəbərlər almağa, xoşbəxtlikdən uçmağa işarə edir. Yuxuda qızıl üzük görmək, yuxu görənə qarşı dərin hissləri olan birinin ona sevgisini etiraf edəcəyinə işarədir.
 
Yuxuda qızıl boyunbağı taxmaq
Yuxuda qızıl boyunbağı taxmaq çox yaxşı xəbər alacağınıza işarədir. Xəyalpərəst çətin və çətin anlarını qısa zamanda geridə qoya bilər. Yuxu görən insan cəmiyyətdə sevilən, hörmət edilən, təqdir edilən insandır. Xəyalpərəst mümkün qədər özünü pislikdən uzaq tutar. Eyni zamanda haqsızlıq və haqsızlıq qarşısında heç vaxt boyun əyməz. Yuxuda qızıl boyunbağı taxmaq çox yaxşı xəbər alacağınıza işarədir. Xəyalpərəstin çoxdan xəyal etdiyi bir çox şey bir-bir gerçəkləşməyə başlayır. Yuxu sahibi maddi sıxıntılardan qurtular və maddi cəhətdən daha rahat bir dövrə girər. Qızıl boyunbağının düşməsi əhəmiyyətli maliyyə itkisi yaşayacağınıza işarədir.
 
Yuxuda qızıl diş görmək
Yuxuda qızıl diş görmək, yuxu görənin yaxşı bir mülkə sahib olması üçün çox çalışmalı olduğuna işarə edir. Bir müddət səbir göstərməli olduğundan və bu səbr sayəsində əhəmiyyətli maddi və mənəvi qazanclar əldə edəcəyindən yorulur. Şübhəli bir əşya əldə etmək üzrə olduğunuz zaman, bu həm də onu itirmək deməkdir.
 
 
Mənbə: yuxuyozmalari.org

0 şərh