Yuxuda siqaret çəkmək

Yuxuda siqaret çəkmək adətən şüuraltı ilə bağlı bir yuxu olsa da, bəzi hallarda bu yuxuya müxtəlif mənalar verə bilər. Yuxuda siqaret çəkmək çətin günlərin sona çatacağına işarədir. Yaxşı olsa da, yuxuda siqaret çəkməyin mənfi mənaları da var.
Yuxuda siqaret çəkmək yuxu sahibinin çətin günlər yaşayacağından xəbər verir. O, ailə həyatında, dostları ilə və şəxsi həyatında problemlər yaşaya bilər. Ona görə də çox daha diqqətli və ehtiyatlı olmalıdır.
siqaret çəkmək
Yuxuda atanın yanında siqaret çəkmək
Yuxu sahibinin səhv edəcəyini göstərir. Eyni zamanda, bu yuxu yuxu sahibinin həyatındakı insanın onu məyus edəcəyi anlamını verir. Yuxu sahibi ətrafdakılarla çox diqqətli olmalıdır. Onun sirrini hər kəsə verməməsi çox vacibdir.

Yuxuda gizli siqaret çəkmək
Yuxuda gizli siqaret çəkmək kimdənsə gizli bir iş görməyə işarədir. Yuxuda gizli siqaret çəkmək bəzi mövzularda yalan danışmaq məcburiyyətində qalmaqla əlaqəlidir. Yalan danışmaq istəməsəniz belə, sevdiklərinizə yalan danışmalı ola bilərsiniz. Yuxu sahibini çətin və yorucu günlər gözləyir.

Yuxuda siqaret çəkməyən birinin siqaret çəkdiyini görmək
Gözlənilməz hadisələrlə qarşılaşmaq kimi yozulur. Yuxu sahibi heç gözləmədiyi yaxın adamdan ağır zərbə ala bilər. İnandığı insanlar ona xəyanət edə bilər.

Yuxuda siqaret almaq
İnsanın istədiyi yerə getməsini ifadə edir. Yuxu sahibi köçməyi planlaşdırırsa, istədiyi yerə köçəcək. Köçdüyü yerdə çox xoşbəxt olacaq. Siqaret almaq borcları da təmsil edir. Bazardan və ya ərzaq mağazasından siqaret almaq insanın borcunu qısa müddətdə ödəyə biləcəyinə dəlalət edir.
 
 
Mənbə: yuxuyozmalari.az
 

0 şərh