Yuxuda balıq görmək

Yuxuda balıq görmək, ümumiyyətlə yaxşı və müsbət hadisələrin baş verəcəyini göstərir. Balıqları yuxuda görməyin mənası daha çox bəxt şəklindədir. İnsana gələcək bəxtlər, xüsusiyyətlər və mallar balıq simvolu ilə yuxuda görülür. Balıq yuxuların ən xeyirli olduğu kimi təyin edilə bilər.Yuxuda balıq görmək nə anlam verir? Yuxuda balıq görmək, balıq tutmaq, balıq yemək, balıq yumaq, balıq qızartmaq balıq almağın yozumu...
Yuxuda balıq görmək nəyə işarədir? Yuxu sahibinin uzun fasilədən sonra rahatlayacağına, ailəsi ilə gözəl zaman keçirəcəyina dəlalət edir.
Yuxuda balıq bişirmək tezliklə böyük miqdarda pul qazanılacağına, gözəl işə, rahatlığa işarədir. Yuxuda balıq sürüsü görmək yüksəlişdən kariyera uğurundan xəbər verir.
Yuxuda dənizdə balıqlar görmək qismətə işarədir. Yuxuda balıqların suyun səthinə çıxdığını görmək reallaşması çətin görünən arzu və istəklərin gözlənilmədən həyata keçməsi anlamına gəlir.
 
Yuxuda balıq görmək
 
Yuxuda böyük balıq görmək
Bu, uzun fasilədən sonra rahatlıqdan, hüzurdan, xoş günlərdən xəbər verir. Yuxuda böyük balıq görmək qazanılacaq mal-mülkə dəlalət edir.

Yuxuda diri balıq görmək
Yuxunu görən şəxsin həyatında yeni olayların olacağı, dostlar tapacağı kimi yozulur. Eyni zamanda, yuxu sahibinin diqqətli olmasına, onun xoşbəxtliyini qısqananların mövcudluğuna işarədir.

Yuxuda qızardılmış balıq görmək
Bu, yuxunu görənin daim halal pul qazanacağına dəlalət edir. Yuxuda qızardılmış balıq görmək yuxunu görənin günah işlədəcəyinə, sonradan vicdan əzabı çəkəcəyinə işarədir.

Yuxuda çoxlu balıq görmək
Yuxunu görənin evinin bolluq içində olacağından xəbər verir. Yuxuda çoxlu balıq görmək yeni ortaqlıqlardan, önəmli işlərdən xəbər verir.

Yuxuda balıq tutmaq
Yuxuda balıq ovunun mənası; Buna vacib bir sərvət deyilir. Yuxunu görən insanın uzun illər çalışacağı və zəhmətinin qarşılığında maddi mənada əlinin rahat olacağı anlamına gəlir və mal alacağı şəklində ifadə edilir. Yuxunu görən insanın sonrakı həyatını heç bir maddi çətinlik çəkmədən, bütün gününü dənizkənarı bir qəsəbədə alacağı bir yazlıq evində istirahət edərək çalışdığı illərin ağrısını çıxaracağını söyləmək olar.

Yuxuda ağ balıq görmək
Yuxuda ağ balıq görmək yuxu görən insanın həyatına onu qiymətləndirən birinin girəcəyinə, onunla yaxşı dost olacağı anlamını verir. Savab, xoşbəxtlik, halal qazanc, hüzur mənalarını verir.

Yuxuda dənizdə balıq görmək
Bu, yuxunu görənin uzun müddətdən sonra ailəsi ilə qovuşacağına işarədir. Yuxuda dənizdə balıq görmək yuxunu görənin qazanclı işə girəcəyi, bundan hamının yararlanacağı, bol savab qazanacağı anlamına gəlir.

Yuxuda narıncı balıq görmək
Yuxu yozuculara görə, bu, yuxunu görənin sahib olduğu mal və mülkün dəyərini bilməsinə, eşq həyatında işlərin yaxşı gedəcəyinə dəlalət edir. Yuxuda narıncı balıq görmək uğurlardan xəbər verir.

Yuxuda bişmiş balıq görmək
Bu, yuxunu görən şəxsin yeni ortaqlığa girəcəyi, hər iki tərəfin bundan qazanacağı anlamına gəlir. Yuxuda bişmiş balıq görmək yuxu sahibinin eşq həyatının hüzur dolu olacağı, sıxıntıların sona çatacağı kimi yozulur.

Yuxuda təmizlənmiş balıq görmək
Bu, yuxunu görənin həyatında pis insanların olacağına, buna görə diqqətli olmasına işarədir. Yuxuda təmizlənmiş balıq görmək iş həyatındakı uğurlardan, bu uğurarı qısqananların mövcudluğundan xəbər verir.

Yuxuda qırmızı balıq tutduğunu görmək
Yuxuda dənizdən və ya çaydan qırmızı balıq tutduğunu görmək yuxu sahibinin uzun müddətdir gözlədiyi xeyirli xəbərləri almasına, gözəl münasibətlərə başlamasına işarədir.

Yuxuda evdə balıq görmək
Bu, yuxunu görənin çətinliklə üzləşəcəyinə, ailəsindən yardım alacağına, buna görə özünü günahkar hiss edəcəyinə dəlalət edir. Yuxuda evdə balıq görmək bəzi yozuculara görə, mal və mülk itkisi deməkdir.

Yuxuda qırmızı balıq bişirdiyini görmək
Yuxunu görənin vacib sərmayə yatırmasına, əlinə keçən pulların yaxşı işlərə sərf edəcəyinə işarədir.

Yuxuda qırmızı balıq görməyin psixoloji yozumu
Yuxuda qırmızı balıq görməyin psixoloji yozumu yuxu sahibi maddi məsələləri daha çox düşünəcək deməkdir.

Yuxuda qara balıq görmək
Yuxuda qara balıq görmək yuxu sahibinin yaxın vaxtda əlinə keçən pulla borclarını bağlayacağına işarədir. Həddən artıq rahatlaşan yuxu sahibi başını bəlaya salacaq bir qazanc əldə edə bilər.

Yuxuda kiçik qara balıq görmək
Yuxu sahibinin əlinə keçə pulla problemləri həll edəcəyinə və rahat nəfəs alacağına dəlalət edir. Bu rahatlıq uzun sürməsə də kiçik ümid yarada bilər.

Yuxuda ağ-qara balıq görmək
Bu, yuxu sahibinin gördüyü işlərdən böyük uğur qazanaraq çoxlu vəsait əldə edəcəyinə işarədir.
Yuxuda qara balıq tutduğunu görmək
Yuxunu görənin sıxıntılardan qurtulacağı, borclarını bağlayacağı, taleyinin açılacağı, gözəl iş təklifi alacağı, qazancının artacağı anlamını verir.

Yuxuda qara balıq yediyini görmək
Yuxu sahibinin illərdir xəyal etdiklərinə qovuşacağına, xoşbəxt günlər yaşayacağına, ailə həyatında yaxşı anların olacağına, vacib qərarlar verəcəyinə işarədir.

Yuxuda Nərə balığı görmək
Yuxuda Nərə balığı görmək xeyirli əlamətdir. Bəxtin açılmasına, qismətə dəlalət edir.

Yuxuda qırmızı balıq görmək
Bu, yaxşı qismətə yozulur. Yuxu sahibi subaydırsa, gözəl sevgiylə rastlaşacaq.

Yuxuda Nərə balığı yediyini görmək
Qazancın artmasına, bərəkətə işarədir. Bəzi yozuculara görə, yuxu sahibinin çəkdiyi iztirablardan sonra rahatlayacağı, problemlərdən qurtulacağı anlamını verir.
 
Yuxuda balıq görmək

Yuxuda farel balığı görmək
Yuxuda farel balığı görmək maddi anlamda bolluq və bərəkətdir. Çox xeyirli yuxudur.

Yuxuda farel balığı tutduğunu görmək
Yuxu sahibinin dünya nemətlərindən yararlanacağına, böyük pullar qazanacağına dəlalət edir. Ciddi xeyir işdən xəbər verir.

Yuxuda farel balığı ovladığını görmək
Yuxu sahibinin həyatını birləşdirəcəyi biri ilə qarşılaşacağına işarədir. Onun həm saçı, həm də dərisi açıq rəngli ola bilər.

Yuxuda farel balığı yediyini görmək
Böyük xoşbəxtlikdən xəbər verir.

Yuxuda şirin su balığı görmək
Yuxu sahibinin xoş xəbər alacağı kimi yozulur.

Yuxuda akvarium balığı görmək
Ortaqlıq, ticarət, etibar deməkdir. Yuxu sahibi həyatında ciddi dəyişikliklər edəcək.

Yuxuda akvarium balıqlarını yedizdirmək
Yuxunu görənin iş həyatındakı uğurlarına işarədir. Qazancın artmasından xəbər verir.

Yuxuda akvariumda ölü balıq görmək
Yuxu sahibinin böyük üzüntü yaşayacağı anlamını verir.

Yuxuda boş akvarium görmək
Yuxu sahibinin əməyinin boşa çıxacağıa işarədir. Ətrafındakı bəzi şəxslərdən ziyan görə bilər.

Yuxuda akvariumdakı balığı görmək
Yuxu sahibinin səhhətinə diqqət etməsinə işarədir. Xəstəlikdən xəbər verir. Bəzi yozuculara görə isə sağalmaq, hüzurlu həyat tapmaq deməkdir.

Yuxuda dənizdə çoxlu növdə balıq görmək
Həm xoşbəxtlik, həm də pis xəbərdeməkdir. Balıqlar təmiz suda üzürsə yaxşı günlər qabaqdadır.

Yuxuda balıq ovlamaq
Yuxuda balıq ovu ümumiyyətlə sərvətlə əlaqələndirilir və xeyirli bir yuxudur. Balıq tutan fərdin bəxti və bəxti artır və böyük miqdarda mülk alır. Bu yuxu dünyadakı xoşbəxtliyi, axirəti, əldə ediləcək uğurları, fərdi gözləyən parlaq gələcəyi, istək və istəkləri qəbul etməyi, iş həyatında çox yüksək bir məqama çatmağı, bir mövqeyə sahib olmağı və problemlərdən qurtulmağı göstərir.Yuxuda balıq ovlamaq yuxu sahibinin şad xəbər alacağına işarədir. Gözlənilməz yerdən maddi qazanc əldə etmək deməkdir.

Yuxuda böyük balıq ovlamaq və ya balıq tutduğunu görmək
Yuxuda balıq almaq və ya ovlamaq evlənəcək şəxsin zəngin olacağına işarədir.

Yuxuda kiçik balıq ovladığını görmək
Yuxuda kiçik balıq ovladığını görən şəxs sıxıntıya düşəcək.

Yuxuda içində balıqların olduğu çömçə və ya qab görmək
Yuxu sahibinin işlərinin yolunda gedəcəyi deməkdir.

Yuxuda tilov görmək
Yuxuda tilov görmək faydalı işlərdən xəbər verir.

Yuxuda balıq yediyini görmək
Yuxuda sahibi qadındırsa asan doğuşa, kişidirsə şansa işarədir. Yuxu sahibinin yardımsevər, xoş niyyətli olmasına dəlalət edir.

Yuxuda balıq satın aldığını görmək
Yuxuda balıq satmaq evliliyə işarədir. Yuxunu görən subaydırsa evlənəcək, evlidirsə xoşbəxt olacaq, problemləri aradan qalxacaq. Həmçinin, xeyirli xəbərlər alacaq.
 
Yuxuda sazan balığı görmək
Yuxuda sazan balığı görmək evliliyə işarədir.
Yuxuda delfin görmək
Yuxuda delfin görmək xeyir əlamətidir. Həyəcandan xəbər verir.
Yuxuda balıq satdığını görmək

Belə yuxu görən şəxs bərəkətli, hüzurlu həyat yaşayacaq.

Yuxuda ölü balıq görmək
Yuxuda ölü balıq görən şəxsin istədiyi şeylər bir müddət reallaşmayacaq.

Yuxuda balıq bazarı görmək
Yuxuda balıq bazarı görmək iş həyatındakı uğurlardan xəbər verir.

Yuxuda balığa döndüyünü görmək
Yuxuda balığa döndüyünü görmək yozuculara görə, bu, müsbət əlamətdir.

Yuxuda balıqla danışdığını görmək
Yuxu sahibinin bir sirri öyrənəcəyinə işarədir.

Yuxuda balıq qızartdığını görmək
Yuxuda balıq qızartdığını görən şəxs gələcəkdə cinsi problemlər yaşaya bilər.
 
 
Mənbə: ilk.az

0 şərh