Yuxuda arı görmək

Yuxuda arı görmək uğur, bolluq və bərəkət deməkdir. Yuxu sahibinin xüsusilə iş həyatında ciddi bir müvəffəqiyyət əldə edərək çoxlu pul qazanacağını göstərir.

Yuxuda arı sürüsü görmək
Əldə olunacaq uğurdan xəbər verir. Yuxu sahibinin iş və ya təhsil həyatında hədəflərinə çatacağına işarədir. Yuxuda arı sürüsü görmək yuxu sahibinin ailəsi ilə məsləhətləşib fikir irəli sürəcəyinə dəlalət edir.
Yuxuda arı görmək
Yuxuda arı sancması görmək
Yuxu sahibinin bolluq və bərəkət içində yaşayacağı anlamına gəlir. Yuxuda arı sancması görmək yuxu sahibinin tezliklə səyahətə çıxacağı, dəyər verdiyi bir insanı özü ilə aparacağı kimi yozulur.

Yuxuda bal arısı görmək
Yuxu sahibinin xeyirli övlad sahibi olacağını ifadə edir. Yuxuda bal arısı görmək yuxu sahibinin qürurverici işlər görəcəyindən xəbər verir. Bu yuxu həmçinin qazanılan pulun xeyir işlərə sərf olunacağını əks etdirir.

Yuxuda sarı arı görmək
Yuxu sahibinin sevgi həyatı yaşayacağına, ailə həyatındakı çətinlik və problemlərin sona çatacağına işarədir. Yuxuda sarı arı görmək yuxu sahibinin iş həyatında uğur qazanacağı kimi yozulur.

Yuxuda qara arı görmək
Əhəmiyyətsiz bir problemin qısa müddətdə həll olunacağını göstərir. Yuxuda qara arı görmək həmçinin pis niyyətli dostu ifadə edir.

Yuxuda arı pətəyi görmək
Yuxu sahibinin tətilə çıxacağına, ailəsinə vaxt ayıra bilməyəcəyinə dəlalət edir. Yuxuda arı pətəyi görmək yuxu sahibinin pis vərdişlərindən imtina edib sağlam həyat yaşayacağını göstərir.

Yuxuda evdə arı görmək
Yuxu sahibinin evinin bolluq və bərəkət içində olacağına, rahat ailə həyatı yaşayacağına işarədir. Yuxuda evdə arı görmək pis vərdişlərin sağlam həyat tərziylə əvəzlənməsi deməkdir.

Yuxuda arı yuvası görmək
Yuxu sahibinin xoşbəxt həyat yaşayacağı kimi təfsir olunur. Yuxuda arı yuvası görmək yuxu sahibinin sakitlik, dinclik içində yaşayacağı anlamına gəlir.

Yuxuda arı öldürmək
Yuxu sahibinin mal-mülk sahibi olacağına dəlalət edir. Yuxuda arı öldürmək yuxu sahibinin maddi sıxıntı yaşamayacağını göstərir.

Yuxuda arı tutmaq
Yuxu sahibinin əldə edəcəyi fürsətlərdən xəbər verir. Yuxuda arı tutmaq yuxu sahibinin uğurlarında başqalarının gözünün olduğuna dəlalət edir.

Yuxuda eşşək arısı görmək
Yuxu sahibinin özünə çox güvəndiyini bildirir. Yuxuda eşşək arısı görmək xeyirli işləri əks etdirir. Yuxu sahibinin bol gəlirli işlərə girəcəyi kimi yozulur.

Yuxuda boş arı pətəyi görmək
Yuxu sahibinin sevdiyi insannı vəfat edəcəyinə işarədir. Bu hadisə onu çox pərişan edəcək.
 
 
 
Mənbə: ilk.az
 

0 şərh