Yuxuda it görmək, yuxuda itdən qaçmaq

Yuxuda it görmək onu nə şəkildə gördüyünüzə bağlı olaraq dəyişir. Məsələn, yuxudakı it istəklərinə və nəfsinə qalib gələ bilməyən bir kişini təmsil etməkə bərabər, bəzən mərhəmətli, əliaçıq birinə də işarə etmiş ola bilər. Eyni zamanda itin cinsi də fərqli yuxu yozmaya səbəb olmaqdadır.
Bu yuxunu görən hər kəs psixoloji narahatlıq keçirə bilər. İtin nə demək istədiyi, həqiqətən pis olub-olmadığı, necə görünəcəyi ilə bağlı sual işarələri qıcıqlandıra bilər. Yuxuların böyük yozumu İmam Nəblusinin sözlərinə görə, it görmək bəzi problemlərə səbəb ola bilər.
Yuxuda it görmək ilə əlaqəli bütün ağıla gələn hadisələrin yuxu yozumu
Gördüyünüz it digər bir tərəfdən bu keyfiyyətləri nümayiş etdirən birini təmsil edə bilər. Alternativ olaraq, yuxuda it görmək, gözardı etdiyiniz ya da unutmuş ola biləcəyiniz bacarığınızı göstərir. İt hürürsə, o zaman öz daxilinizdəki münaqişələr işarə edilir. Ölü və ya ölməkdə olan it xəyanəti rəmzilər. Yaxşı bir yoldaşınızı, dostunuzu və ya həyat yoldaşınızı itirəcəyinizi düşünür ola bilərsiniz. Bu fikir daha çox şüurda olduğu üçün bunun fərqində deyilsiniz. Bir az dərin düşünəndə itirməkdən qorxduğunuz adamların olduğunu fərq edə bilərsiniz. İt “dost” və “sadiqlik” anlayışlarını ağıla gətirir. Həyatınızdakı dostluqlarla bu yuxunuzu əlaqələndirin.
Yuxuda it görmək, yuxuda itdən qaçmaq
İtin qabiliyyətləri ifadə etdiyini qeyd etmişdik. Yuxunuzda bir it sahibi olmağınız bir istedadınızı inkişaf etdirmək istədiyinizin mənasına gəlir. Xarici dil kursu və ya xobbinizlə bağlı kurslara yazılmağı düşünə bilərsiniz. Əgər it balaları görmüsünüzsə, eyni şəkildə bu bacarıqlarınızı inkişaf etdirəcəyiniz mənasına gəlir.
Yuxunuzda hürən itlər görməyiniz ətrafınızda sifətini turşutmuş və can sıxıcı adamların olduğunu göstərir. Bəlkə də yoldaşlarınıza olan narazılığınız bu yuxunuz ilə aşkara çıxmışdır.
Bir itin ayaqlarınızı dişlədiyini görmək, həyatınızın istiqamətini tarazlaşdırmaq üçün ehtiyacınız olan gücü itirmiş olduğunuzu göstərir. Bu yuxu yozma yeni bir vəziyyət yaxınlaşanda tərəddüdünüzü və ya hədəflərinizi irəli aparmaq üçün hiss etdiyiniz arzunu da ifadə edir.
Yuxunuzda xoşbəxt bir şəkildə hürən it görmüşsəniz həyatınızdan razı olduğunuz və sosial fəaliyyətlərdə iştirak etmək istədiyiniz mənasına gəlir.
Yuxuda it vəhşicəsinə hürərsə, ətrafınızdakı insanları idarə etmək istəyirsiniz deməkdir. Bu yuxu həmçinin sizə düşməncəsinə yanaşan dostları da göstərir.
Əgər bir it aldığınızı görmüsünüzsə bir qədər ruhunuzu oxşayacaq sözlər eşitmək istəyir ola bilərsiniz. Digər bir tərəfdən özünüzü tək hiss edir və yeni dostluqlar qurmağa ehtiyacınız var.
Əgər yuxunuzda bir it tərəfindən istiqamətləndirilirsinizsə, seçim etməkdə və qərar verməkdə çətinlik çəkirsiniz deməkdir. Sizin üçün doğru olanı etməli və digər insanların bu barədə nə düşündüyünə qulaq asmamalısınız.
Yuxunuzda bir itə paltar geyindirdiyinizi görsəniz, bu xarakterik nöqsanlarınızı və mənfi adətlərinizi gizlətməyə çalışdığınızı ifadə edir, hətta özünüzdən belə!
Bir itin ilan, əqrəb və s. kimi təhlükəli heyvanları yediyini görməyiniz yaxın bir yoldaşınızın pis bir qərarınızdan sizi döndərməyə çalışdığını ifadə edir.
Yuxunuzda gördüyünüz qara it yaxın bir dostunuz haqqında şübhələrinizi əks edir. Bu adamla bağlı ağlınızı qarışdıran bəzi məqamlar var və siz onun göründüyü kimi olmadığını düşünürsünüz.

Yuxuda it görmək
Yuxuda it gormek onu nə şəkildə gördüyünüz görə dəyişir. Məsələn,yuxuda ki it istəklərinə və nəfsinə qalib gələ bilməyən bir kişini təmsil etməklə bərabər, bəzən mərhəmətli, əliaçıq birinə də işarə etmiş ola bilər. Eyni zamanda itin cinsi də fərqli yuxuyozmaya səbəb olmaqdadir. Dişi it əsasən xaraktersis qadina işarədir.

Yuxuda it sürüsü görmək
Yuxunuzda ətrafda sürü halında gəzən itlər görməyiniz içdən-içə arzuladığınız və reallaşmasını arzuladığınız bütün arzularınıza yaxın zamanda qovuşacağınız mənasına gəlir.

Yuxuda itin hücum etməsi
Yuxuda itin hücum etdiyini görmək, ancaq dişləmədiyini görmüsünüzsə, demək, ətrafınızda bəzi düşmənləriniz var. Düşmənləriniz sizə qarşı kin saxlayır, ancaq sizə heç bir zərər vermir. Yuxuda tüpürcəyinə sıçrayaraq gördüyünüz it, rəqibinizin söyləyəcəyi sözlərin sizi əsəbiləşdirəcəyi deməkdir. Köpək paltarınızı cırırsa, deməli, bəzi işlərinizdə problem yaşayacaqsınız.

Yuxuda itin hücumu psixoloji cəhətdən pisdir, zərər görməkdən yorulur və pis işlər yaxındır. Qorxunc və təhlükəli it hücumu nə deməkdir?
Əgər yuxunuzda itin tüpürcəkləri üzərinizə bulaşarsa, düşməninizin sözləri sizi kədərləndirəcək deməkdir.
Əgər it paltarınızı cırarsa, həll etməyiniz lazım olan işlərdə bəzi çatışmazlıqlar olacağına dəlalət edir.

Yuxuda it dişləməsi görmək
Yuxuda it dişləməsi görmək, iş həyatınızda rəqabətdə olduğunuz adamların sizə zərər verəcəyi şəklində yozulur. Yuxunuzda hiss etdiyiniz qorxu və ağrı nə qədər böyükdürsə, görəcəyiniz zərər də o qədər böyük olacaqdır.
Bu tərz yuxu ümumiyyətlə yaxşı əlamət kimi yozulmur. Əgər it yuxunuzda sizi dişləyirsə bu bəzi insanların, xüsusi ilə də iş mühitindəki insanların sizə zərəri dəyəcəyinə işarədir. Yuxuda ağrının şiddəti nə qədər böyükdürsə, həyatdakı zərərinizdə o qədər böyük olacaqdır. Yaxın dostlarınızın sizi qısqanması və əleyhinizə nələrinsə etməsidə buna aid ola bilər.Başqa bir yuxuyozmaya görə, düşməninizin hərəkətə keçəcəyi və sizə heç də xoş olmayan şeylər edəcəyinə işarə edir.

Yuxuda itin əllərinizi yalamasını görmək
Bir it sizə yaxınlaşaraq dostcasına bir şəkildə əllərinizi yalayır və ya qısıq səslə hürərsə; Sizə üstün gəlməyə çalışan düşmənlərinizin bu mövqelərindən əl çəkəcəyi və sizinlə razılaşmaya gələcəkləri deməkdir.
 
Yuxuda it görmək, yuxuda itdən qaçmaq

Yuxuda dişi it görmək
Dişi it ətrafınızda sabit fikirli və pis xarakterli bir qadın olduğu mənasına gəlir.
Dişi it, erkək iti qovalayırsa; Pis xasiyyətli bir qadın tərəfindən pisliyə məruz qalacağınız və nüfuzunuzun düşəcəyi kimi yozulur.
Əgər dişi it erkək itləri ardına alıb və özü qarşıda gedirsə, pis yola düşmüş bir qadın və bir kişinin sizin tərəfinizdən, evləndiriləcəyinə işarə edir.
Yuxunuzda bir itin balalarını əmizdirdiyini görmək xeyirə yozulur. Əgər övladlarınız varsa onlar sizə yaxşılığı edəcəklər. Əgər subaysınızsa ailə quracağınız şəxs xeyirli biri olacaq kimi yozulmaqdadır.

Yuxuda itə yemək vermək
İtə yemək verdiyinizi görmək bolluq olacağına və var-dövlətin artacağına işarədir.

Yuxuda bəzəkli ev iti görmək
Yuxunuzda bəzəkli ev itinizin olduğunu görmək, həyat yoldaşınızla aranızda cüzi anlaşılmamazlıq deməkdir Əgər yuxunuzda bəzəkli ev itini qucağınıza almışsınızsa həyat yoldaşınıza xəyanət edəcəyiniz mənasına gəlir. Bu xəyanət cinsi yolla ola biləcəyi kimi başqalarına olan diqqət və qayğınızla da təzahür edir.
Digər bir tərəfdən bəzəkli ev iti zövq, sevinc və xoşbəxtliyə işarə edər. Bəzəkli ev iti satın almaq və ya sizə bir hədiyyə olaraq bəzəkli ev iti gətirməsi, malla bağlı qohumlar arasında baş verəcək bəzi xoşagəlməz hadisələrin olacağı kimi yozulur. Bu hadisələr bir müddət sonra anlaşma ilə yekunlaşacaqdır.

Yuxuda çoban iti görmək
Yuxuda çoban itinizin olduğunu görmək, düşmənlərinizin sizdən çəkinəcəyi kimi yozulur. Digər bir tərəfdən bu yuxu ailənizin sizə hörmət bəslədiyi şəklində də yozulur. Bundan başqa, çoban iti, maddi cəhətdən güclənəcəyiniz və malınızdan fayda əldə edəcəyinizə dəlalətdir. Sərmayə qoyduğunuz sərmayə vasitələri gözləmədiyiniz şəkildə bahalaşa və ya satın almağı düşündüyünüz maldan umduğunuzdan daha çox yararlanacaqsınız.

Yuxuda ev iti görmək
Yuxuda it sahibi olmaq sizin xarakteriniz haqqında məlumatlar verir. Yuxunuzda itinizin olduğunu və onu gəzdirdiyinizi görmək, mərhəmətli bir insan olduğunuza işarədir. Yuxunuzda bir ov itiniz varsa, dəbdəbədən xoşlanırsınız deməkdir.

Yuxuda ov iti görmək
Yuxunuzda ov itiniz ilə ova çıxmağınız, düşməndən gələn bir qazanc kimi yozulur. Ov itini qovarsanız, fayda verəcək olan düşməninizi ətrafınızdan uzaqlaşdırarsınız. Ov itinin ətini görməyiniz isə alacağınız mirası işarə edər.
Əgər ov itinin ovdan qayıtdığını görərsəniz işlə bağlı sıxıntılar yaşaya bilərsiniz. Bu yuxu ən çox işsizlik şəklində yozulur. Şəhərdə ov iti görmək də eyni şəkildə şərh olunmaqdadır.

Yuxuda itin evi batırması
Evdə bəzi əşyalarınızın, yatağınızın və ya qabınız it tərəfindən batırıldığını görməniz, həyat yoldaşınızın sizə sədaqətsizlik edəcəyi şəklində yozulmaqdadır.

Yuxuda itə çevrilmək
Yuxunuzda birdən itə çevrilmişsəniz, ətrafınıza qarşı son dərəcə təkəbbürlü davrandığınıza işarə edir. Əgər yuxunuzda bir it kimi gəzir və birdən insana çevrilirsinizsə, etdiyiniz pis davranışlardan və pis xasiyyətlərdən narahat olaraq peşmançılıq yaşayacağınıza dəlalət edir. Bu hissinizin nəticəsində tövbə edəcək və haramdan uzaqlaşacaqsınız.

Yuxuda it əti yemək
Yuxuda it əti yemək, düşmənlərinizdən daha çox uğur qazanac kimi yozulur. Eyni zamanda bu yuxunun digər bir yozumu da harama bulaşacağınız istiqamətindədir.

Yuxuda it südü içmək
Yuxunuzda it südü içərsəniz, güclü bir düşməninizin olacağı və ondan qorxacaqsınız kimi yozulmaqdadır. Yuxuda it südü görmək düşməninizdən içdən içə qorxduğunuzu göstərir.

Yuxuda itə xalta taxmaq
Əgər bir itə xalta taxar və onu çəkərək gəzdirərsənizsə, bu yuxu bəzi dostlarınızın köməyinə ehtiyacınız olacağı şəklində yozulur.

Yuxuda qara it görmək
Yuxə yuxuda qara it görmək, əsmər və ya qara dərili düşmən deməkdir. Bəzi yuxuyozanlar isə yaşanacaq bir narahatlığa işarə edirlər. Yuxuda qara it gördükdən sonra adamın narahatlıq yaşaması daha əvvəl tez-tez test edilmiş və bu şəkildə qəbul edilmişdir.

Yuxuda ağ it görmək
Yuxuda ağ it görmək, sizə qarşı düşmənçilik edən, eyni zamanda mərhəmət sahibi olan birini işarə edir.

Yuxuda it hürməsi
Yuxuda hürən, ancaq dişləməyən it, düşməndən acı söz eşitmək kimi yozulur. Bu adam hər nə qədər sizə zərər verməsə də canınızı sıxacaq və siz də ondan daha çox xoşlanmamağa başlayarsınız.

Yuxuda itlərin davasını görmək
İki iti dava edərkən görməyiniz düşmənlərinizdən xilas olmaq üçün onları bir-biri ilə dalaşdıracağınız mənasını daşıyır.

Yuxuda itə söykənərək yatmaq
Yuxuda itə söykənərək yatmaq, üvən duyduğunuz bir şəxsin əslində düşməniniz olması deməkdir Bununla yanaşı işlərinizdə xırda problemlərlə qarşılaşarsınız.

Yuxuda qaçan it görmək
Sizdən qaçan it, düşməninizin sizdən qorxduğunu göstərir. Düşməniniz sizdən çəkinəcək və sizə zərər verməkdən daha çox uzaq qalmağı üstün tutacaq.

Yuxuda it balası, küçük görmək
Yuxuda it balası görmək sevimli bir uşaq şəklində yozulmaqdadır.

Yuxuda it hürməsi
Yuxunuzda itlərlə birlikdə hürmüsünüzsə, arzularınızın gerçəkləşməsi kimi yozulmaqdadır.

Yuxuda it öldürmək
Düşmənlərinizi məğlub edəcəyiniz mənasını daşıyır.

Yuxuda itlə danışmaq
Yuxunuzda itlə danışmaq, gizlənmək deməkdir. Bu gizlənmə, hisslərinizi dostlarınızdan və ailənizdən gizlədə biləcəyiniz kimi, düşmənlərinizin sizə zərər verməməsi üçün özünüzü onlardan çəkməyiniz şəklində də yozulur.

Yuxuda it ölüsü görmək
Yuxunuzda ölmüş bir it görməyiniz üç fərqli şəkildə yozulur: Hər hansı bir narahatlıq yaşaya bilərsiniz, bir məsələdə canınız sıxıla bilər, çətinlik törədən işlərlə məşğul olmağınız lazım ola bilər.

Yuxuda it görmək
Yuxuda it görmək düşmənin varlığına, iti sevmək isə düşmənin zərər görməyəcəyinə işarə edir. Bərəkət və uğur gətirməkdən yorulan bu yuxuda it hürürsə, yaxın ətrafınızdan gələn nəsihətləri nəzərə almalı olduğunuza işarədir. Bu o deməkdir ki, məsləhətlər sizin xeyrinizə olacaq və rifahınıza əhəmiyyət verən dostlar tapacaqsınız.
 
 
Mənbə: ilk.az
 

0 şərh