Рейтинг
0.00

Yuxu yozmaları

1 üzv, 28 topik

Yuxuda qar gormek

Yuxuda qar gormek ümumi şəkildə yaxşiya yozulur. Qar yuxusunu görən şəxsə sevinc, bolluq nemət gətirməyinə işarə edilir. Ama bu yuxunun necə şəkildə görülməyindən və yuxunun hansi fəsildə görüldüyündən aslidir.
Yuxuda qar görmək ümumiyyətlə ifadələrlə yaxşı qiymətləndirilir. Xəyallarınızda gördüyünüz qar, çoxdan bəri gözlədiyiniz arzularınızı qarşılayacağınız bir müjdəçidir. Yaxşı bir hadisə ilə qarşılaşacağınız və sevincli bir xəbər alacağınız anlamına gəlir. Qışda qar görmək xəstəliklərdən qurtulmaqdan yorulur, qış xaricində qar görmək yuxu tərcüməçiləri tərəfindən yorulur. Yuxuda mövsüm xaricində qar görsən, bu yuxu xəstələnəcək, iş həyatında bir layihə və ya iş ləğv ediləcək, bəzi ailə problemləri və maddi ziyan.

Davamı →

Yuxuda qızıl görmək

Qızıl yuxularda ən çox görülən şeylərdən biridir. Qiymətli metal olan qızıl həm investisiya vasitəsidir, həm də qadınların sevimli aksesuarlarının hazırlana biləcəyi materialdır. Qızıl maddi və mənəvi olaraq həyatımızda mühüm yer tutur. Bu səbəbdən yuxuda tez-tez gördüyümüz materiallar arasındadır.
Yuxuda qızıl görmək, sıxıntılarınızdan qurtulacağınıza, sevinc və bərəkətlə dolu günlərin gələcəyinə işarədir. Bəzi təfsirçilər yuxuda qızıl görməyin qəm və qəm gətirəcəyini təfsir etmişlər. Yuxuda qızıl görmək nəinki müəyyən bir yozum verməklə yanaşı, yuxunun vəziyyəti və necə göründüyü də yuxunun yozumunu dəyişə bilər.

Davamı →

Yuxuda namaz qılmaq

Yuxuda namaz qılmaq qurtuluş sayılır. Bir yuxu görən insanın ciddi bir xəstəliyi varsa, bu onların müalicəsini tapacaqlarını və sağalacaqlarını göstərir. Xəyalın sahibi borclu və işsizdirsə, hər ikisi gücə sahib olacaq və borcları asanlıqla ödəyəcəkdir. Xəyal tək olsa, bəxtin ortaya çıxacağı deyilir. Bu xəyalda olan insanlar, kədərləndikləri halda xoşbəxt olduqları kimi şərh edilir və tək və köməksiz qaldıqda kömək alacaqlar. Bu yuxu görən insan Allaha ən yaxın insan sayılır.

Davamı →

Yuxuda hicab gormek

Yuxuda hicab gormek babanızdan miras qalan torpaq sayəsində ev alacağınıza, bütün problemlərinizin bitəcəyinə, sizi hədəf və gözləntilərinizə aparacaq yolda geri addım atmayacağınıza, birdən-birə zənginlikdən yoxsulluğa düşəcəyiniz, məşğul həyatda özünüzə kiçik bir səfərə çıxmaq üçün vaxt yarada biləcəyinizi və bir məsələdə dəstək alacağınızı, yeni bir iş həyatına sahib olmaq yerinə bir ifadəyə çevrilir. .

Davamı →

Yuxuda paltar gormek nədir?

Yuxuda paltar gormek bəzi hallarda yaxşı əməllərin olacağını göstərir. Bəzi şərhçilərə görə, yuxuda paltar görmək paltarın vəziyyətinə görə fərqli ola bilər. Görülən paltar cırılıbsa, köhnədirsə, yoxsulluğa və ya əmlak itkisinə dəlalət edir. Xəyalda görünən paltarın yeni olması bəlaları arxada qoyaraq gözəl bir günə işarə edir.

Davamı →

Yuxuda ölən birini görmək nə anlam verir?

Yuxuda ölən birini görmək yaxşı əlamət sayılır. Yuxu sahibinin uzun müddətdir görmədiyi yaxını ilə görüşəcəyinə işarədir.
Yuxuda ölü birini görmək həsrətə işarədir. Yuxu görən insan adətən yuxuda gördüyü insana həsrət qalır. Ölən şəxsin diri olduğunu görmək insanın ruhən axirətə üz tutacağına işarədir.

Davamı →

Yuxuda boşanmaq

Qısa müddətli stress və sıxıntını ifadə edir. Yuxu sahibinin xəyallarına çatmaq üçün əlindən gələni edəcəyi kimi yozulur. Mənəvi baxımdan tükənməyə işarədir.

Yuxuda həyat yoldaşından boşanmaq
Yuxu sahibinin çətinlik çəkəcəyi, iş həyatında etdiyi səhvlərə görə işini itirəcəyi, maddi problemlər yaşayacağı anlamına gəlir. Yuxuda həyat yoldaşından boşanmaq borcların günü-gündən artacağını, tapılacaq gəlirli işlə borcların qaytarılacağını ifadə edir.

Davamı →

Yuxuda nişanlanmaq nəyə yozulur

Yuxuda nişanlanmaq həm yaxşı, həm də pis əlamət sayılır. Yuxuda nişanlanmağın hansı məna daşıdığı ilə bağlı yozumları təqdim edirik.
Yuxuda nişanlanmaq iki cür yozulur. Tanış adamla nişanlandığını görmək mənfi hal hesab edilir.

Davamı →