Maraqlı ölümlər(1)

1.Bizim eradan əvvəl 270-ci ildə yunan şairi Piletos yuxusuzluqdan dünyasını dəyişib.
2.Bizim eradan əvvəl 207-ci ildə Yunan filosofu Xrisipp gülməkdən dünyasını dəyişib.
3.1793-cü ildə Frantisek Kotzvara gitarist qizla öpüşən zaman boğulub dünyasını dəyişib.
4.1850-ci ildə Zakari Teylor (ABŞ 12-ci prezidenti) 4 iyulda hava çox isti olduğundan dondurma yeməkdən dünyasını dəyişib.
5.1884-cü ildə dedektiv Allan Pinkerton ayağı ilişərkən dilini dişləyib və bu yaranın qanqrenaya çevrilməsi nəticəsində dünyadan köçüb.
6.1941-ci ildə İngilis yazışı Şervud Anderson qonaqlıq zamanı bilmədən diş çöpü udub və dünyasını həmin andaca dəyişib.
7.1943-cü ildə Kritik Aleksandr Uollcott Hitler haqqında danışarkən infaktdan dünyasını dəyişib.
8.1978-ci ildə Pop müğənni Claude François su ilə dolu vannada dayanaraq lampanı dəyişərkən cərəyan vuraraq dünyadan köçüb.
9.1993-cü ildə Məhşur aktyor Brus Li-nin oğlu Brandon Li kino çəkilişində ölüb.Belə ki döyüş səhnəsi çəkilərkən tapançadakı boş mərmilərin içində gizlənən həqiqi mərmi onun ölümünə səbəb olub.Atası kimi oda qeyri adi şəraitdə dünyasını dəyişib.
10.2003-cü ildə məhşur Zooloq Timati Tredvell 30-il əhilləşdirərək saxladığı ayı tərəfindən parçalanaraq yeyilmişdir.
11.2005-ci ildə Çinli 28 yaşlı Li Seung Seup 50 saat dayanmadan StarCraft oyununu oynamaqdan dünyasını dəyişmişdir
12.2007-ci ildə Cenifer Streync radioda kim ən çox su içər oyununun qalibi olub sonra dünyaya gözlərini yumub.
 

13 şərh

Dream
Olumunde maraqlisi olarmish :)
Bakılı
çox qəribə ölümlərdi. elə bu gün yuxusuzluq deyə ölüm cəzsı olduğunu öyrənmişəm, çox qəribədi adamın inanmağı gəmir.
Rene
Aysel,2-cini lap əvvəldə də yazmısan. Yəqin səhvən olub. Maraqlı deməyə də dilim gəlmir, ölümə nətər maraqlı deyəsən. Dəhşətli idilər… )) Çox sağ ol məlumata görə.
Aysel218
tesekkur Rene sehven olub..indi duzeltdim
Rene
İndi də 1-ciylə 3-cü eynidi. Ya 1-cini sil, ya da 3-cünü )) Eyni şeyi təkrar yazmısan. :)
Aysel218
nolubeee menee:))) duzeltdim
MaksiMuS
həyəcandandı :))
MaksiMuS
Ən maraqlısı 4-cü ölüm forması olub…  Yəqin digər öpüşən də Ehtiyatsızlıqdan adam öldürmə maddəsiynən cinayət məsuliyyətinə cəlb olunub  Kİ, bu da maraqlı həbs səbəbi ola bilər :))
Maaqlı topikdi. Əməyə hörmət.tşk
ElcinHesenov
yazı üçün təşəkkürlər maraq doğuran yazılardır bütün yazılarınız
Responsible
10-cu da gərək "əhliləşdirdiyi" yox "əhliləşdirməyə çalışdığı" yazılardı :)
SHATENKA407

bəziləri öldükdən sonra məşhur olub

azadmamedov90
Çox qəribəli ölümlər var. Hələ Pompeydəkiləri də sadalamaq olar? yoxsa onlar buraya aid deyillər?)