Sinqapur, “Marina Bay Sands-3” oteli

 Əvvəllər Sinqapurun  klassik mənzərəsi “Swissotel” otelindən görünüş hesab olunurdu,ancaq bir neçə il öncə göydələnlərlə okean arasından damında hovuzu,palma ağacları,restoranı və müşahidə meydançası olan “Marina Bay Sands-3”oteli tikildi.İndi Sinqapurun klassik görünüşü tamamilə dəyişib.

Sağdakı ən hündür bina “Swissotel”dir

Sinqapurun simvolu Merlion 

Arxa planda Marina Bay Sands oteli.Onun solunda isə sərgi salonudur.

Meydançaya hər kəs,hətta burada yaşamıyanlar bələ qalxa bilər.

Qeyri-sakinlərin buraxılmadığı sol tərəf isə gəminin burnu formasında düzəldilib.

Sinqapur dünyanın ən iri limanıdır.Burada hər zaman yüzlərlə gəmi rəyddə dayanır.


Swissotel dən görünüş.

Müşahidə təkəri –“Singapore Flyer” Londonun “London Eye” uyğun tikilib.

Müşahidə təkərindən iri kabinələr asılıb.Bir dövrə təxminən yarım saata edilir.
Təkərdən görünüş.

Marina Bay Sands.

“Esplanda” teatrı.

Marina Bay Sands oteli ilə dəniz arasında botanika bağı var.

Park üçün xeyli bitkilər alınıb və onlar əkilmək üçün öz növbəsini gözləyir.

Marina Barrage şirin su ilə duzlu suyu ayıran torpaq bən.Onun tikintisindən sonra Sinqapurda şirin su ehtiyyatı olan nəhəng ambar yarandı.

Şəhər sakinləri burada piknik etməyi sevirlər.
Torpaq bənddən şəhər mənzərəsi.

 
 
 

4 şərh

pascal

Sinqapur boğzında bir inci...baxmaqla doymaq olmur.

BaRLeLiTadan gözoxşayan bir topik daha. Təşəkkür. :)

asel
BaRLeLiTadan maraqlı bir fotosessiya daha
Ramil
Nə demək olar, Sinqapur gözəldir.