Dünyanın ən böyük şəhəri

a. Mexico City
b. Sao Paolo
c. Mumbai
d. Honolulu
e. Tokio

  Bu çaşdırıcı bir sual olsa da, cavab Honolulu'dur.
  “Hawaii” əyalətində 1907-ci ildə çıxarılmış bir qanuna görə Honolulu şəhəri və Honolulu İnzibati Bölgəsi (County) eyni yeri ifadə edər. Bu inzibati bölgə, Honolulu şəhərinin olduğu Oahu adasının geri qalanının yanında, Böyük Okeanda 2400 km boyunca uzanan Şimal-qərb “Hawaii” adalarının qalanını da əhatə edir.
  Bu da Honolulu'nun 5509 km2.lə ən böyük sahəyə sahib şəhər olduğu deməkdir; amma bu şəhərin əhalisi sayı yalnızca 876.156 nəfərdır. Şəhərin 72 % dəniz suyuyla örtülüdür.

  Dünyanın ən sıxlıq şəhəri, 12,8 milyonluq əhalisi və 440 km ² lik sahəylə Mumbaidə: Km ² başına 29.042 adam!
Əgər bütün anakənd sahəsi daxil edirilsə ən sıxlıq şəhər, 3.500 km ² üzərində yaşayan 35,2 milyon adamla Tokio olar.

  Honolulu, Havay əyalətinin paytaxtıdır, amma Havay adasında deyil. Çox daha kiçik, amma əhali sıxlığı daha çox olan Oahu adasında yerləşir.
  Havay Takımadası'ndaki adalar dünyanın ən böyük dağ silsiləsinin çıxıntı edən təpələrdir. Havay ABŞ -ın qəhvə yetiçdirən tək əyalətidir. Dünyada yetişən ananasların üçdə birindən çoxu Havaydır gəlir və adam basma ən çox konserv əti Havy'lılar istehlak edir: İldə yeddi milyonadək.
  Konserv ətin bu qədər məşhur olmasının səbəbi bilinmir, ancaq yəqin ki, II Dünya Müharibəsi vaxtında adada çox sayda Amerika əsgəri olnması və bunun əsnasında konserv ətin çox istifadə edilməsindən qaynaqlanmışdır. Qızarmış konserv ətli plov bir Havay klassikidir.
 
Kapitan Cook, Havay adalarını 1778-ci ildə kəşf etdi və sponsoru Qraf Sandwich xatirəsinə buranın adını Sandwich adaları olaraq dəyişdirdi. Cook 1779-cu ildə Havayda öldürüldü.

  XIX əsrin başlanğıcında bu adalar Havay Krallığı deyə bilinirdi. Havay 1900-cı ildə də ABŞ torpaqlarına daxil edilməsinə və 1959-cu ildə ABŞ-ın 50 əyaləti olmasına baxmayaraq, bayrağında Birləşmiş Krallığın bayrağını daşıyan tək ABŞ əyalətidir.
 

0 şərh