Рейтинг
+37.29

Ölkələr

53 üzv, 73 topik

Yaponiya haqqında bilmədiklərimiz

Yapon xalqı vicdanlıdır. Əgər siz metroda pul kisənizi itirsəniz, 90 % onu sizə geri qaytaracaqlar. Tapan şəxs mütləq pul kisənizi “itirilən və tapılan” əşyalar bürosuna təhvil verəcək.

Yapon dilində söyüş yoxdur. Bu dildə ən pis sözlər “dəli” və “axmaq”dır.

Bütün yaponlar yemək haqqında danışır. Yemək zamanı yeməyin dadından, görünüşündən danışmaq lazımdır. Siz yemək zamanı bir dəfə də olsa, “dadlıdır” (oishii) sözünü deməsəniz, sizi mədəniyyətsiz insan hesab edəcəklər.

Yaponların əksəriyyəti sağlam qidalanır. Ölkədə artıq çəkidən əziyyət çəkən insana nadir halda rast gəlinir.

Bu ölkənin polis işçiləri rüşvət almırlar. Siz ciddi bir qanun pozuntusu etmisinizsə, sizi 30 gün təcridxanada saxlamağa və vəkilinizi yanınıza buraxmamağa ixtiyarları var.

Yapon dili çox çətin olduğu üçün, yaponlar onların dilində 1-2 söz deyə bilən turistlərə hörmətlə yanaşırlar. Onlar hesab edirlər ki, dillərini öyrənmək mümkünsüzdür.

Dünyada Tokio ən təhlükəsiz meqapolis hesab olunur. Bura o qədər təhlükəsizdir ki, valideynlər ictimai nəqliyyatdan istifadə edən altı yaşlı övladları üçün narahat olmurlar.

Yaponlar delfin əti yeyirlər. Balıq dadı verməyən delfin əti dadlıdır. Delfin ətini həm çiy, həm də bişirilmiş (kabab, sup) şəkildə yeyirlər.
Ardı →

Dünyanın ən böyük şəhəri

a. Mexico City
b. Sao Paolo
c. Mumbai
d. Honolulu
e. Tokio

  Bu çaşdırıcı bir sual olsa da, cavab Honolulu'dur.
  “Hawaii” əyalətində 1907-ci ildə çıxarılmış bir qanuna görə Honolulu şəhəri və Honolulu İnzibati Bölgəsi (County) eyni yeri ifadə edər. Bu inzibati bölgə, Honolulu şəhərinin olduğu Oahu adasının geri qalanının yanında, Böyük Okeanda 2400 km boyunca uzanan Şimal-qərb “Hawaii” adalarının qalanını da əhatə edir.
  Bu da Honolulu'nun 5509 km2.lə ən böyük sahəyə sahib şəhər olduğu deməkdir; amma bu şəhərin əhalisi sayı yalnızca 876.156 nəfərdır. Şəhərin 72 % dəniz suyuyla örtülüdür.
Ardı →

Amerika adını hardan almışdır

Amerika adını italyan tacir və xəritəçi Amerigo Vespuccidən deyil, Galli və zəngin bir Bristol taciri  «Richard Ameryk»dən almışdır.

Ameryk, John Cabotun ikinci transatlantik səfərindəki baş sermayedardı. Cabot 1484-cü ildə  Cenevrədən Londona getdi və Kral VII Henryindən qərbdəki bilinməyən torpaqları araşdırma icazəsi aldı.

Cabot, “Matthew” kiçik gəmisi ilə may 1497-ci ildə Labradora çatdı və Amerika torpağına ayaq basan ilk Avropalı oldu: Vespuccidən 2 il ərkən davranmışdı.
Cabot, Nova Scotiadan Newfoundlanda qədər Şimali Amerika sahil zolağının xəritəsini çıxardı.

Richard Ameryk səfərin baş sponsoru olaraq kəşflərə öz adının verilməsini gözləyirdi. Həmin il Bristol illərində belə bir qeyd var:  «Amerika torpağı 24 İyun, Matthew adlı bir Bristol gəmisiylə Bristollu tacirlər tərəfindən tapıldı.»  Bu not  nələr olub bitdiyini çox yaxşı açıqlayır.


Ardı →

Gözəl Norveç

Norveç bir çox təbii möcüzələrin vətəni hesab olunur. Belə ki, bura başgicəlləndirici şəhərlərə, möcüzə tarixə və xoşbəxt əhaliyə malik bir ölkədir.

Norveçin tərifə layiq olmasının 25 səbəbi:
1. Norveç Yer kürəsinin ən xoşbəxt yerlərindən biri hesab olunur.

2. Ən təhlükəsiz yerlərdən biridir.
Norveçin cinayət və həbslər üzrə statistikası olduqca aşağıdır. Bir müdrik hüquq tələbəsi demişdir: “Xoşbəxt insanlar ərlərinə atəş açmazlar”

3. Burada “allemannsrett” adlandırılan qanun vardır.
“Allemannsrett” sözü “all men’s right” ifadəsindən götürülmüşdür. Bu ictimai hüquq hesab olunur və insanların becərilməmiş torpaqlar arasında “azad veyillənməsi”nə imkan verir. Bu o deməkdir ki, insanlar ucqar ərazilərdə(utmark) çadır qura və yürüyüş edə bilərlər.
Ardı →

Hindistan haqqında maraqlı məlumatlar

Hindistan -Cənubi Asiyada yerləşir. Dünyanın ən böyük 2-ci coğrafi ərazisi və əhali sayısına görə ən böyük 2-ci ölkəsidir. 28 əyalət və 7 birlik bölgəsindən ibarətdir.

Pakistan, Çin, Nepal, Butan, Banqladeş və Myanmar ölkələri ilə həmsərhəddir. 4 önəmli dünya dinləri olan Hinduizm, Budizm, Jainizm və Sihizmin yarandığı ölkə olmaqla yanaşı, Zərdüştlük, Yəhudilik, Xristiyanlıq və İslam dinlərini də e.ə 1-ci əsrdən ölkənin böyük bir hissəsinə yayılmışdır.

Hindistan adı köhnə farscada İndus adından yaranmışdır. Qədim yunanlar Hindistanlıları İndoi olaraq adlandırırdılar. Hindistan adı Konstitusiyasında və bir çox yerli dildə Bharata olaraq adlandırılır. Bharata adı Hindlilərin əfsanıvi müqəddəs krallar olan Kral Bharatanın adından yaranmışdır.

Din Hindistanında bir həyat tərzidir. Hindililərin yaşamının ayrılmaz hissəsidir. Hindistanda bir çox dinlər mövcud olsa da İslam dini ən qabaqcıl din hesab olunur və İndoneziyadan sonra Müsəlman əhalinin sayına görə 2-ci yeri tutur.

Əhalisinin sayına görə Hindistan dünyada 2-ci yeri tutmaqdadır. 1.2 milyard nüfuza sahibdir. Dehli, Mumbay və Kalkutta Hindistanın ən böyük 3 şəhəridir.

Hindistan öz filmləri ilə də dünyada məşhurdur və bir çox müxtəlif bölgələrdə filmsənayesi mövcuddur. Bunlardan ən önəmlisi isə Mumbaydakı Bollywood filmsənayesidir. Bollywood adı Hollyüood və Bombay(Mumbay) adlarının birləşməsindən yaranmışdır.
Ardı →

Kanada haqqında maraqlı məlumatlar

1. Kanada — “ kənd” mənasını verən “Kanata” sözündəndir.

2. Rəsmi dilləri — ingilis və fransız dilləridir.

3. Kanada əhalisinin 37%-i Vankuverdə Olimpiya oyunlarının keçirilməsinə qarşı olub .

4. Rusiyadan sonra Kanada ərazisinə görə ikinci böyük və yerləşdiyi qitədə ən böyük əraziyə sahib olan ölkədir.

5. Əhali sıxlığı ən az olan ölkədir – 1 kv.km-ə 3.5 nəfər.

6. Kanadada dünyanın başqa ölkələrindən daha çox daxili göl və çaylar vardır.
Ardı →

Almaniya haqqında maraqlı məlumatlar

Demək olar ki, bütün polislər “Mersedes” maşınlarından istifadə edir.

Təxmini 40 nəfərlik millətçilərin nümayişi zamanı Hamburqda hərəkət dayanır və nümayiş polis tərəfindən müşayət olunur. Onlar millətçiləri qoruyurlar.

Almaniyada işləmədən sosial yardımla yaşamaq mümkündür.

Almaniyada bomjlar it saxlayır. Çünki itlərə baxdıqlarına görə onlara əlavə pul ödənilir.

Ölkə ərazisində dialekt müxtəlifliyi var, şimalda yaşayanlar cənubdakıları çətinliklə başa düşür.

Bir almandan ünvan soruşsanız, o sizə gülümsəyəcək və telefonunda naviqasiyaya baxaraq yolu izah edəcək, hətta ötürməyi təklif edəcək.

Almaniyada şillə vurulmasına görə cərimə 500 avrodur.

Almaniyada cinayətkarların 80%-i əcnəbilərdir.
Ardı →

Girişi sərbəst olan 5 ən məhşur Avropa muzeyi

Avropa muzeylərinin  böyük əksəriyyəti ziyarətçilər üçün müəyyən tariflər tətbiq edir. Amma xaricə səfər zamanı pullarına qənaət etmək və dünya mədəniyyətinə bələd olmaq istəyənlər üçün girişi sərbəst olan muzeylər də var. Bu tipli muzeylərdən beş ən məşhurunu sizə təqdim edirik.  

Parisdəki Müasir İncəsənət Muzeyi

Eksponatları az olsa da, burada XX əsr müasir incəsənətinin bütün istiqamətlərini təmsil edən 9000 əsər saxlanılır. Bu bina 1920-cu ildə inşa edilib.  Xatırladaq ki, 2010-cu ildə Pikasso, Matiss, Brak, Modilyani və Lejenin ümumi dəyəri 95 milyon avro olan beş tablosu oğurlandı və bu hadisə “əsrin qarəti” adını aldı. Bu oğurluğun üstü açılmadı. 


Ardı →

Qəribəliklərlə zəngin Sinqapur

Sinqapurda 3 milyon insan yaşayır. Onların əksəriyyəti itaətkar çinlilərdir. Sinqapurun rəhbəri Li Kuan Yu 1959-cu ildən 1990-cı ilə qədər burada faktiki olaraq qeyri-məhdud hakimiyyətə sahib idi. Bu da ona burada kompüter-dövlət yaratmağa imkan verirdi.

Sinqapur üç zonadan – turistik, iqtisadi və şəhər kənarı hissədən ibarətdir. Hər zona 5 kilometr enə sahib qüsursuz ot örtüyü ilə ayrılır.

Burada ictimai asayişin, qaydaların pozulmasına ağır cərimələr nəzərdə tutulur:

— Yerə tüpürməyə görə – 500 dollar.
— İctimai yerlərdə siqaret çəkməyə görə – 500 dollar.
— Yerə zibil atmağa görə – 500 dollar.
— Dibçəkdəki gülləri sulayarkən onların nəlbəkilərinə suyun yığılmasına səbəb olmaq – 500 dollar (su ağcaqanadları cəlb edir).
Ardı →

İspaniya haqqında maraqlı faktlar

1. İspan himninin sözləri yoxdur.

2. İspaniya Avropa ölkələri arasında barların, restoranların və gecə klublarının sayına görə rekord göstəriciyə malikdir.

3. İspaniyalıların əksəriyyətinin katolik olmalarına baxmayaraq, 2005-ci ildən etibarən ölkədə eyni cinsli nigahlar qanunlaşdırılıb.

4. Yayda İspaniyaya getmək və yağışa düşmək, demək olar ki, mümkün deyil. Bu güney ölkəsində günəşli günlərin sayı ildə 280 gün təşkil edir!

5. Əgər sizin dələduzluq hissiniz varsa, siz Avropanın digər ölkələrindən fərqli olaraq asanlıqla İspaniyaya mühacirət edə bilərsiniz. Üç ildən çox İspaniya ərazisində qeyri-qanuni yaşayan mühacirlər İspaniyada yaşamağa icazə ala bilmək imkanını əldə edirlər.

6. Özünə hörmət edən ispaniyalı, demək olar ki, heç vaxt evdə səhər yeməyi yemir. Səhər yeməyini burada kafelərdə yeyirlər.

7. Burada gec yeməyə başlayırlar. Günorta saat 2-də burada səhər yeməyi edirlər və axşam saat 10-da şam edirlər.
Ardı →