Рейтинг
+37.29

Ölkələr

53 üzv, 73 topik

Hesabı xanımların ödədiyi, qıza baxmağın ayıb sayıldığı ölkə

Hər bir xalqın öz adət-ənənələri, yazılmamış həyat qaydaları var. Amma dünyada yapon xalqından daha çox itki verən və qısa vaxtda əvvəlki inkişaf tempinə yüksələn ikinci bir xalq tapmaq çətindir. Gəlin, yaponları daha yaxından tanıyaq və uğurlarının sirrini açaq...

— Bir yaponun sizi evinə dəvət etməsi çox böyük hadisədir, bizim kimi qonaqpərvərlikləri yoxdur. Ailəvi dostlarla restoranda görüşürlər. Yaponun evinə dəvət edilmisinizsə, bu, böyük fəxrdir.

— Nə badə çağırıldığınız evə ayaqqabı ilə girəsiniz. Bu, ev sahibinə hörmətsizlik sayılır. Evə girən kimi qarşınıza Çin Səddi kimi “başmaq ordusu” qoyurlar, birini seçib geyinməlisiniz.
Ardı →

Qəribəliklərlə zəngin Sinqapur

Sinqapurda 3 milyon insan yaşayır. Onların əksəriyyəti itaətkar çinlilərdir. Sinqapurun rəhbəri Li Kuan Yu 1959-cu ildən 1990-cı ilə qədər burada faktiki olaraq qeyri-məhdud hakimiyyətə sahib idi. Bu da ona burada kompüter-dövlət yaratmağa imkan verirdi.

Sinqapur üç zonadan – turistik, iqtisadi və şəhər kənarı hissədən ibarətdir. Hər zona 5 kilometr enə sahib qüsursuz ot örtüyü ilə ayrılır.

Burada ictimai asayişin, qaydaların pozulmasına ağır cərimələr nəzərdə tutulur:

— Yerə tüpürməyə görə – 500 dollar.
— İctimai yerlərdə siqaret çəkməyə görə – 500 dollar.
— Yerə zibil atmağa görə – 500 dollar.
— Dibçəkdəki gülləri sulayarkən onların nəlbəkilərinə suyun yığılmasına səbəb olmaq – 500 dollar (su ağcaqanadları cəlb edir).
Ardı →

Pakistan

Pakistan urdu dilində pak-təmiz, stan-ölkə deməkdir. İdarəetmə forması Respublikadır. 1947-ci ildə Hindistanla Paukistan iki müstəqil dövlətə parçalandıqdan sonra Sind, Bəlucistan və şimal qərb sərhəd əyalətləri habelə Pəncab vilayətinin qərb hissəsi, Kəşmitrin qərb rayonları və şimalda bir sıra feodal knyazlıqları Pakistana verildi. 1971-ci ildə Pakistanın şərq əyaləti Banqladeş adı ilə müstəqil dövlətə çevrildi. Pakistanın sahəsi 804 min kv. km. Əhalisi 162,4 mln nəfərdir. Hind Avropa dil ailəsinin üzvü olan 4 xalq pəncablılar, sindxlar, puştunlar və bəluclar Pakistanın ümumi əhalisinin 97,5%-ni təşkil edir. Pəncablılar bütün əhalinin 65%-ni, sindxlar 14%-ni, puştunlar 16%-ni, qalanları bəluclar, braqunlar, quceratlar, kxo, racastxan və koxistanlılardır.


Ardı →

Afrika xalqları

Afrika öz təbii şəraitinə görə, flora və faunasına, əhalinin antropoloji, etnik və linqvistik tərkibinə görə dünyanın ən rəngarəng materiklərindən biridir. Afrika öz böyüklüyünə görə Avroasiya materikindən sonra dünyada II yeri tutur və bütün quru sahəsinin 5-də birini təşkil edir. Afrikada 3 böyük irqin nümayəndələri: Avropa, zənci və monqol irqləri, habelə keçid xarakterli vəqarışıq irqi tiplər mövcuddur. Afrikanın bütün Aralıq dənizi sahili boyunca başlıca olaraq avropa irqi nümayəndələri: ərəblər və bərbərlər yayılmışdılar. Bunlar qara saçlı, qara gözlüdürlər. Afrikanın cənubunda məskunlaşmış Avropa mənşəli əhali də bu irqin nümayəndələri hesab olunurlar. Lakin onların saçları, gözləri, dərilərinin rəngi bir qədər açıq piqmentlidir.


Ardı →

Çexiya Respublikası

Çex Respublikası, Çexiya (çex. Česká republika, Česko) — Şərqi Avropada dövlət. 1 may 2004-cü ildən Avropa İttifaqının üzvüdür, Şengen zonasına daxildir. Ölkə tarixən 2 vilayətdən — Bohemiya və Moraviyadan ibarətdir. Sileziya torpaqlarının da bir hissəsi Çexiyanın ərazisinə düşür. Çex Respublikasının əhalisinin sayı 2010-cu ilin martın 31-nə olan məlumata əsasən 10 509 377 nəfərdir.Ölkənin paytaxtı Praqa şəhəridir. Praqa — 1 212 097 nəfər və Brno — 719 555 nəfər əhali ilə Çexiya Respublikasının ən böyük şəhərləridir.
Çexiyanın əsasını qoyan Çex və onun qızı Libuşenin nəslinin birbaşa davamçısı — çex hökmdarlarından biri, XIII əsrin sonlarında hökmdarlıq edən IV Karldır. Onun dövrünü Çexiyanın intibah dövrü hesab etmək olar. Karlın hökmdarlığı ərəfəsində müqəddəs Vita məbədi, Karlov körpüsü, saysız-hesabsız saraylar, qəsrlər tikilib. Məhz bu ərəfədə Çexiyada Avropanın ən yaşlı universitetlərindən biri açılır. Çexiya tarixində təbliğatçı və islahatçı Yan Qusun əməyi danılmazdır. O, katolik kilsəsinin ədalətsiz mövqeyini, kasıblara qarşı münasibətini açıq-aşkar göstərmişdir. Bu mövqeyinə görə, onu tonqalda yandırmışdılar.
Davamı →

Fransa haqqında maraqlı faktlar

1. Fransada çox sayda qala mövcuddur — cəmi 4 969 ədəd.

2. Fransada kolqotkalar ixtira edilmişdilər. Qadın kolqotkaları — XX əsrin ən dahi ixtirasıdır.

3. Fransanın rəsmi dövlət dili — fransız dilidir. Amma ingilis dilini bilməsəniz siz iş tapmayacaqsınız, həm də heç bir fransız anlaya bilməyəcək ki siz ingilis dilini bilmirsiniz. Onlar bunu anlaya bilərlər ki, siz fransız dilini bilmirsiniz, amma necə belə ola bilər ki, siz ingilis dilində danışmırsınız?! Əgər onlar aksenti hiss edirlərsə, dərhal ingilis dilinə keçirlər, hətta əgər siz ingilis dilində danışa bilməsəniz də.

4. Fransızlar gilyotini ixtira etdikləri üçün fəxr edirlər..

5. Məhz fransızlar Avropa Konstitusiyasının layihəsini doldururlar. Daha dəqiq — fransız fermerləri, hansılar ki, anlamırlar, nə üçün onlar bir çəllək unikal şərabları (minlərlə növün ətrafında) tökməlidir, orada nəyəsə görə pendirləri (460 növ, onların növlərini nəzərə almadan) standartlara uyğun etməlidirlər və niyə bu sidr alkoqollu içki hesab edilməlidir?
Ardı →

Dünyanın məşhur ölkələri haqda maraqlı faktlar

Norveç – çox bahalı ölkədir. Yerli supermarketlərdə 200 yevro ilə  mühüm bir şey almaq mümkün deyil. Burda xidmətlər (tikinti, taksi) hədsiz bahadır. Benzinin 1 litri 2 dollardır. Avtonəqliyyat vergiləri də kifayət qədər yüksəkdir. Buna baxmayaraq, Norveç neft məhsulları ixracına görə Avropada ikinci yeri tutur. Neft hasilatı ilə məşğul olan “Statoil” və “Shell” kimi nəhəng şirkətlər Norveç mənşəlidirlər. Demək olar ki, ölkənin bütün ərazisində yüksəksürətli internet mövcuddur. İqlim şəraiti və uzun məsafələr norveçliləri internetdə daha çox oturmağa vadar edir. Digər avropalılarla müqayisədə norveçliləri mini-oliqarx hesab etmək olar. Norveçdə orta əməkhaqqı 5-7 min yevrodur. Ona görə də norveçlilər üçün yerli qiymətlər normal olsa da gəlmələr üçün uyğun deyil.


Ardı →

İspaniya haqqında maraqlı faktlar

1. İspan himninin sözləri yoxdur.

2. İspaniya Avropa ölkələri arasında barların, restoranların və gecə klublarının sayına görə rekord göstəriciyə malikdir.

3. İspaniyalıların əksəriyyətinin katolik olmalarına baxmayaraq, 2005-ci ildən etibarən ölkədə eyni cinsli nigahlar qanunlaşdırılıb.

4. Yayda İspaniyaya getmək və yağışa düşmək, demək olar ki, mümkün deyil. Bu güney ölkəsində günəşli günlərin sayı ildə 280 gün təşkil edir!

5. Əgər sizin dələduzluq hissiniz varsa, siz Avropanın digər ölkələrindən fərqli olaraq asanlıqla İspaniyaya mühacirət edə bilərsiniz. Üç ildən çox İspaniya ərazisində qeyri-qanuni yaşayan mühacirlər İspaniyada yaşamağa icazə ala bilmək imkanını əldə edirlər.

6. Özünə hörmət edən ispaniyalı, demək olar ki, heç vaxt evdə səhər yeməyi yemir. Səhər yeməyini burada kafelərdə yeyirlər.

7. Burada gec yeməyə başlayırlar. Günorta saat 2-də burada səhər yeməyi edirlər və axşam saat 10-da şam edirlər.
Ardı →

Livan

Livan qədim Semit dillərində Laban — ağ deməkdir. Livan Respublikasının əhalisi 3,82 mln. nəfərdir. Əhalinin 95 %-i ərəblər, qalanları fələstinlilər, başqa ərəb ölkələrindən olanlar, ermənilər – 4%, kürdlər təxminən 30 min, yunanlar, türklər və az sayda çərkəzlər, farslar və fransızlardır. Başqa ərəblərdən fərqli olaraq Livan ərəbləri öz həyat tərzləri və məişətlərinə görə bir-birindən əhəmiyyətli dərəcədə fərqlənirlər. Bu da onunla izah olunur ki, Livanda əhalinin dini tərkibi olduqca rəngarəng olmuşdur. Burada 15-ə qədər dini icma var. Livan ərəblərinin özlərinə məxsus etiket qaydaları var. Onlar danışarkən başqa ərəb əhalisindən fərqli olaraq əl hərəkətlərinə daha az yer verirlər.


Ardı →

Yəmən ərəbləri

Yəmən ərəbcədən – Sağ, yəni Məkkədən sağa deməkdir. Paytaxtı Sənə şəhəri 1990-cı ildən Yəmən Respublikasının paytaxtıdır.
Yəmən Ərəb Respublikası Ərəbistan yarımadasının cənub-qərbində yerləşir. Yəmən Ön Asiya mədəniyyətinin ən qədim mərkəzlərindən biri sayılır. Eramızdan əvvəl II minillikdə Ərəbistanın cənub-qərbində bir sıra Ərəb quldar dövlətləri meydana çıxdı. Uzun müddət ərzində Misirlilər farslar, həbəşlər Yəməni öz nəzarətləri altına keçirmək və orada möhkəmlənmək istəmişlər. Bütün bunlar yerli əhalinin etnik tərkibində öz əksini tapmışdır. E.ə. V əsrdə yuxarıda adları çəkilən knyazlıqlar vahid bir quldar Yəmən dövlətində birləşdilər.


Ardı →