Рейтинг
+3.53

şəxsi gigiyena

25 üzv, 45 topik

Ağız qoxusu yaradan yeməklər

Ağız qoxusu yaradan yeməklər

Ağız qoxusu, pis nəfəs qoxusu əksər yediyimiz yeməklərlə əlaqədardır. Yediyimiz çiy soğan və sarımsaq şiddətli və pis bir ağız qoxusuna səbəb olur. Bundan əlavə diş əti qanaması da ciddi bir ağız qoxusu xəbərçisidir. Diş ətləriniz qanayırsa və siz fərqində deyilsinizsə, bu zaman ağız qoxusu problemi yaşayarsınız. Ağız içində diş ətləri, dil və damaq quruduğu zaman bakteriyalar törəyir. Törəyən bakteriyalar da yenə şiddətli qoxuya səbəb olmaqdadır. Beləcə ağızdan ətrafa digər insanları narahat edəcək pis bir nəfəs qoxusu dağılır.


Davamı →

Üzdəki tükləri tökən maska

Bir çox qadınlar üzlərindəki tüklərə görə kompleksə girir və müxtəlif üsullarla onlardan qurtulmağa çalışırlar.
Üzdəki tüklənmənin ciddi bir sağlamlıq problemi olmadığı bilinir, ancaq bəzən hormonal dəyişikliklər də buna səbəb ola bilir. Ailem.az üzdəki arzuolunmaz tüklərdən təbii yollarla qurtulmaq üçün reseptlər təqdim edir.
Bal və limon suyu resepti

Davamı →

Tərdən balıq qoxusu gəlirsə hansı tədbirlər görməliyik?

Yay yaxınlaşdıqca, çox insan adi haldan daha çox tərlədiyini fərq edir. Müəyyən miqdarda tərləmə temperatur və hərəkətə normal reaksiyadır. Ancaq digərləri diabet və həddindən artıq aktiv tiroid kimi səbəblərdən ola bilər.
Əsas tərləmə yox, tərin qoxusudur. Bəzən tərdən balıq qoxusu gəlir.
Trimetilaminuriya bədən mayelərində, o cümlədən tərdə çürüyən balıq qoxusuna səbəb olan vəziyyətdir.
Terapevt İrina Andreyevnanın sözlərinə görə, trimetilaminuriyanın simptomları doğuşdan müşahidə oluna bilər, lakin onlar daha gec, çox vaxt yetkinlik dövründə üzə çıxır.

Davamı →

Tibbi əlcəklərdən nə vaxt və necə istifadə edilir

Son zamanlarda mövcud vəziyyətlə əlaqədar tibbi əlcəklərdən düzgün istifadə məsələsi gündəmdən düşmür. Bəzi vətəndaşlar tərəfindən tibbi əlcəklərdən düzgün istifadə edilməməsi və hətta küçələrdə istifadədən sonra yerə atılmış “əlcəklər” mənzərəsi narahatlığa səbəb olub.
Səhiyyə Nazirliyinin Analitik Ekspertiza Mərkəzindən  verilən məlumata görə, bunu nəzərə alaraq əhali üçün aktual olan tibbi əlcəklərin istifadəsilə əlaqədar maarifləndirici məlumatlar hazırlanıb. Bu səpkidə  məlumatlar mütamadi olaraq Mərkəzin rəsmi internet səhifəsində yerləşdiriləcək: «Bu məlumatlar əhalinın maarifləndirilməsinə xidmət edir. Həmin məlumatlarda göstərilən tibbi vasitələrlə əczaçılıq müəssisələrinin təchizatının həyata keçirilməsi Mərkəzin səlahiyyətlərinə aid deyil. Mərkəzin əsas vəzifələrindən biri keyfiyyətə nəzarət etməklə əhalinin sağlamlığının qorunmasıdır».
Davamı →

Xəstə əməkdaşın evdə qalması daha çox kimə sərf edir?

«Yalvarıram, çıx, get evinə» — bunu mənə müdirim dedi. "İşçilər şikayətlənirlər. Onlar sənin pis virusuna yoluxmaqdan qorxurlar".
Nə qədər israr etsəm də ki, bu, sadəcə soyuqdəymədir və mən özümü o qədər də pis hiss etmirəm, qulaq asan olmadı. Təslim olmaq məcburiyyətində qaldım, yoxsa işlədiyim xəbərlər şöbəsindən məni zorla çıxaracaqdılar.
Düzdür, vəziyyətim lap da əla deyildi, ancaq inanırdım ki, bütün günümü ədyal altında keçirəcək qədər xəstə deyiləm.
Davamı →

Ortaq daraqdan istifadə xəstəlik yarada bilər

Mütəxəssislər yoluxucu xəstəliklər səbəbilə daraqların kimsə ilə paylaşılmaması ilə bağlı xəbərdarlıq edir.
Dermatoloq, dr. Ata Nejat Ertek yoluxa biləcək xəstəlik riskinə qarşı darağınızı heç kimlə paylaşmamanızı tövsiyə edir. Bədəndə meydana gələn göbələk xəstəliyinin dəri xəstəliyi olduğunu ifadə edən Ertekin fikrincə, xəstəlik üzərilərində çox tük olmayan dərilərin düz hissələrini təsiri altına alır.
Davamı →

Ağız qoxusu – səbəbləri və çarələri

Ağız qoxusu dünya əhalisinin hər beş nəfərindən birinin əziyyət çəkdiyi bir problemdir. Bəzi hallarda bu hal o qədər narahatlıq verir ki, belə insanlar əsəb xəstəliyinə belə tutulurlar. Ağız qoxusu olan zaman nəyə diqqət etməli və bunun səbəbini harda axtarmalı?
İlk növbədə ağız boşluğundan başlamaq lazımdır; çürük dişlər, metal-keramika qapaqlı dişlər və ən çox da belə qapaqların boşalması zamanı ağızdan pis qoxu gələ bilir. Ağız suyunun (tüpürcək istehsalının) azalması da qoxuya səbəb olur. Az miqdarda çiy su içən adamlarda uzun zamandan sonra tüpürcək istehsalı azalır və ağızda bakteriyaların artıb çoxalması üçün yaxşı şərait əmələ gəlir. Deməli, gündə ən azı 2 litr çiy suyun içilməsinin ağız qoxusuna da təsiri var.
Davamı →

Paltar və ayaqqabı gigiyenası

Paltarın əsas funksiyası — metereoloji təsirdən (soyuq, isti, yağış) və çirklərdən qorumaqdır, həm də mədəniyyət səviyyəsini göstərir (müəyyən dərəcədə şəxsiyyəti və yaşı). Böyüklərlə yeniyetmə geyimi seçilir. Hər ikisi yaxşı zövqə və gigiyena tələblərinə uyğun olmalıdır.

Yeniyetmə elə geyinməlidir ki, paltar çox da gözə çarpmasın, ümumi diqqəti cəlb etməsin, gigiyenik və estetik nöqsanları olmasın.

Davamı →

Dəri, saçlar və dırnaqların gigiyenası

Dəri bədəni yalnız çöldən örtmür, müxtəlif funksiyalar daşıyır, başlıcası müdafiədir. Dəridə tər və piy vəziləri yerləşir. Tər vəziləri xaricə tər ifraz edir, piy yağlarını piy vəziləri hasil edir. Buna görə də dəridəki tüklər nəmliyini və elastikliyini saxlayır, dəri qurumur, qatlaşmır.

Dəri xəstəliklərinin qarşısını almaq, sağlam görəm saxlamaq üçün dəriyə düzgün qulluq etmək lazımdır. Dərinin açıq hissəsini her sutkada, örtülü hissəsini həftədə 1 deəfədən az olmamaq şərtilə sabunla, çox tərlədikdə və piy vəzləri daha aktiv olduqda daha tez-tez yumaq lazımdır. Səhərlər duş qəbulu vərdişi pis deyil, amma sabunsuz, sabun dərini müdafiə edən maddələri yuyur və qurudur.

Davamı →