Рейтинг
+3.53

şəxsi gigiyena

25 üzv, 45 topik

Auranı necə təmizləmək və gücləndirmək olar?

Aura — bədənimizin ətrafında enerji sahəmizi əhatələyən qoruyucu qalxanımızdır.

Auranın təmizlənməsi nə üçün zəruridir? 
Gündəlik həyatda neçə-neçə insanla ünsiyyətdə oluruq və özümüzdən asılı olmayaraq, bütün neqativ enerjiləri auramıza toplayırıq. Gün ərzində insanların astral bədənləri bir-birinə qarışır və nə qədər çox insanla görüşsək, astral bədənimizə bir o qədər çox düşüncə forması və enerji bağlanır.

Viruslar və fiziki mikroblar kimi, nifrət, kin, paxıllıq, dilxorluq və qanqaralıq və s. neqativ düşüncə və duyğular auramızda toplanır, bütün enerjimizi azaldır, bu da səhətimizi pisləşdirir, insanları bizdən uzaqlaşdırır, qəzalar-bəlalar əmələ gətirir.
Davamı →

Ayaq qoxusunun qarşısını alan təbii vasitə

Səndəllərin içində ayaqlarınızın yumşaq və qüsursuz görünməsini istəyirsinizsə, üzünüzə etdiyiniz kimi, pilinq vasitəsilə ayaq dərisini də ölü hüceyrələrdən təmizləyə bilərsiniz. Pilinqin tərkibindəki nanə ayaqlardan həm tər qoxusunun qarşısını alacaq, həm də rahatladacaq.

Ərzaqlar:
Yarım stəkan dəniz duzu
4 xörək qaşığı zeytun, ya da kokos yağı
Bir neçə damcı nanə esansı
1 yemək qaşığı nanə çayı ya da nanə yarpağı

Hazırlanması:
Bütün bunları bir qabın içində yaxşı qarışdırın. Daha sonra əldə edilən məhlulu ayaqlarına çəkin. İstifadə etmədiyinizi isə soyuducuda saxlaya bilərsiniz.
Davamı →

Ağız qoxusu problemi

Ağız qoxusu sadəcə insanların sizdən uzaqlaşmasına səbəb olmur, həm də sizdə olan ciddi xəstəliklərdən xəbər verir. Tabloid.az xəbər verir ki, kiçik bir problem kimi görünsə də, əslində bu, insanın həm şəxsi həyatına, həm ictimai həyatına, həm də iş həyatına mənfi təsir edə biləcək qədər ciddi xəstəlikdir.

Ağız qoxusunun səbəbinin 90 faizi ağızdakı problemlərdən qaynaqlanır. Davamlı olaraq ağız baxımı edilmədiyi təqdirdə, qidaların artıqları dişlərin arasında, dilin və diş ətinin üzərində yığılmağa başlayır və bu da bir müddət sonra xoşagəlməz ağız qoxusuna səbəb ola bilir.

Ağızdakı çürümüş dişlər, köhnə diş plombları da pis ağız qoxusuna səbəb olan digər faktorlardandır.Ağız və dişlərə tam uyğunlaşmamış pis və keyfiyyətsiz protez ciddi ağız qoxularına səbəb olarlar.

Bəs insanın üzünü qızardan problemdən necə xilas olmaq olar?

Bunun üçün ilk öncə diş həkiminə müraciət edib, dişlərlə, plomblarla, protezlə bağlı problem varsa, onu aradan qaldırmaq lazımdır.

Ancaq səbəb bunlar deyilsə və ağız baxımınızı vaxtı-vaxtında edirsinizsə, deməli ortada başqa problemlər var.

Bronxit xəstəliyi ağız qoxusuna səbəb ola bilir.


Ardı →

Sağlamlığınız üçün vacib olan - şəxsi gigiyena

Gündəlik həyatda fərqinə varılmayan gigiyenik səhvlər sonradan insan sağlamlığında müxtəlif problemlərə yol açır. Bu baxımdan şəxsi gigiyena qaydalarında ev təmizliyi ilə yanaşı hər şey nəzərə alınmalıdır. Buna əməl olunarsa orqanizmə təsir edən bioloji, fiziki, kimyəvi təsirlər neytrallaşır, insan sağlamlığı qorunur.

Günümüzdə bu istiqamətdə vacib məslələrdən biri də şəxsi gigiyena üçün  istifadə olunanantibakterial  sabunlardır. Məlumata görə antibakterial sabunlar insanın hormonal tarazlığına təsir göstərir  və  zənn edildiyi qədər faydalı deyil. Bunu heyvanlar üzərində edilən testlər müəyyən edib. Testlərdə antibakterial sabunların tərkibində hormon tarazlığını pozan 'Triclosan' adlı kimyəvi maddənin aşkar edildiyi bildirilir. Bu maddənin evdəki təmizlik vasitələrində və diş pastasında olduğu deyilir.


Ardı →

Ayaq qoxusundan necə qurtulmalı?

Olduqca utandırıcı bir sıxıntıya çevrilən ayaq qoxusu bir çoxlarının, əsasən də kişilərin kabusuna çevrilib. Ayaqlarından tez-tez kəskin qoxu gəldiyindən ayaqqabılarını belə çıxarmaq istəməyənlər dərd çəkməsin. Bunun həlli məqalədə. 

1. Karbonat 
Mətbəxdə işlətdiyiniz soda (karbonat) ayaq qoxusuna qarşı təsirlidir. Corabı geyinmədən öncə içinə soda tökə bilərsiniz. Yaxud corablarınızı çxartdıqdan sonra suya 1 paket karbonat əlavə edib ayaqlarınızı o suda 15 dəqiqə saxlayın.

2. Lavanda yağı 
Lavanda gözəl qoxuya malik olmaqla yanaşı bakteriyaları da yox edir. 1-2 damcı lavanda yağını corablarınıza damcılada bilərsiniz. Bir neçə gün ərzində gündə 2 dəfə bunu təkrarlayın.

3. Maqnezium duzu 
Maqnezium duzu ayaq qoxusunun qarşısını almaqda təsirlidir. İlıq suya 2 qaşıq maqnezium duzu əlavə edib ayaqlarınızı həmin suda 15-20 dəqiqə saxlayın. Yatmadan öncə etsəniz, daha yaxşı olar.

4.  Çay
Çayın tərkibində bakteriyaları öldürən maddələr var. Tərləmənin də qarşısını alan təsirə malikdir. 2 paket çayı 3 stəkan suda qaynadın. İçinə bir az soyuq su əlavə edib ayaqlarınızı həmin suda 15 -20 dəqiqə saxlayın.
Ardı →

Kosmetik vasitələrin zərərli tərkibi

Gündəlik normal makiyaj edən bir xanım 515 kimyəvi maddənin təsirinə məruz qalır. Bu rəqəm xanımların gündəlik istifadə etdikləri pomada, lak, ətir, saç boyası və s. bu kimi kosmetika vasitələrinin tərkibində olan maddələrin sayıdır.

Araşdırmada hansi kosmetika vasitəsində nə qədər kimyəvi maddə olduğu müəyyən edilmişdir.

Pomada
— Tərkibində 26 müxtəlif kimyəvi maddə var.
Ən təhlükəlisi — Polimetilmetakrilat.
Əks təsiri — Allergiya, xərçəng

Lak — Tərkibində 31 kimyəvi maddə var.
Ən təhlükəlisi — Ftalat
Əks təsiri — Hamiləlik zamanı körpənin inkişafına mənfi təsir edir.

Ətir — Tərkibində 250 kimyəvi maddə var.
Ən təhlükəlisi — Benzaldehit
Əks təsiri — Ağız və boğazı qıcıqlandırma, böyrəyə mənfi təsiri ilə seçilir.

Sadaladığımız bu maddələr xanımların gündəlik istifadə etdikləri kosmetika vasitələrinin sadəcə bir neçəsidir.


Davamı →

Ağız qoxusu haqqında bəzi faktlar

Siz işdə və ya iclasda oturmusunuz, və birdən sizin diqqətinizi nə isə cəlb edir. Bu sizin yaninızda oturmuş işçilərdən biridir və siz başa düşürsünüz ki, o nahar vaxtı soğan yemişdir. Və siz hətta sezmirsiniz ki, 1 saat bundan qabaq yeyilmiş bir tikə coğan iclasdakı işçiləri stullarını uzaqlaşdırmağa məcbur edir.

Ağızdan gələn pis qoxu, siz fikirləşdiyinizdən daha çox yayılmış haldır. Doktor Harold Katsın sözlərinə görə yer kürəsi əhalisinin üçdən biri ağızdan gələn pis qoxudan əziyyət çəkir, bir çoxları isə hətta bundan xəbərsizdirlər.

O deyir: “ona görə də siz öz nəfəsinizi hiss etməyə bilərsiniz” və əlavə edir ki,beyin iyə alışır ki, bu prosesdə akmassiya adlanır. Kaliforniyadan olan nəfəs klinikasinin banisi Kats təstiq edir ki, sizin ağzinizdan iyin gəlməsinə yediyiniz qidanin bilavastə təsiri vardir. Amerika Dantistlər Assosassiyasına gorə nə qədər ki, qida orqanizimdən xaric olmayıb, iy o vaxta qədər qalacaqdır.

Belə ki, siz bir tikə sarimsaqlı qida qəbul etdiyiniz vaxtdan sarimsağin tərkibində ki komponentlər qana keçir, sonra ağ ciyərlərə çatir və sonra xaric olur-bütün bu vaxt ərzində siz iy verəcəksiniz. Aydın məsələdir ki, soğan, sarımsaq kimi qidalar nəfəsə bilavastə təsir edə bilir, belə ki, onların tərkibində sulfitli birləşmələr vardır- məhz onlar xoşa gəlməyən iyin səbəbidir.Lakin Katsın mülahizəsinə görə daha az məlum olan iy məmbələri var ki, onlara gorə də sizin nəfəsiniz hamini otağı tərk etməyə məcbur edə bilər.
Ardı →

Qurd və parazit əlehinə məsləhətlər


— 3-4 diş sarımsağı 1 stəkan suda saxlayın, süzün və imalə edin.

— 1 stəkan südə 1 neçə diş sarımsağı yumşalana kimi qaynadın.

Südü süzün, soyudun və onunla imalə edin. Bu üsulu uşağa da tətbiq etmək olar.

— Narın qabığını üyüdün və bir stəkan suda qaynadın.

Suyu süzün, 2 saat ərzində 3 dəfə olmaqla içib qutarın.

Yemək zamanı içmək olmaz. 

 
Davamı →

Mikroblar əllə yoluxur

Soyuqdəymə, zökəm, qrip və digər yoluxucu xəstəliklər daha çox ələ bulaşan mikroblar vasitəsilə yayılır. Bunun qarşısını almaq üçün ən yaxşı yol isə əlləri tez-tez yumaqdır.

Yoluxucu qış xəstəliklərinin əsas “səbəbkarları” daha çox viruslar göstərilir. Məsələn, influenza adlı virus, dəridə 5 dəqiqə, geyim əşyalarında, kağız və dəsmallarda 8-12 saat, qapı dəstəyində, oyuncaqlar üzərində 24-48 saat yaşaya bilir. Digər bir virus olan qastroenterit isə 6, hətta 60 gün yaşayır.

Yuxarıda deyildiyi kimi virus çirkli əl, öskürmə, asqırma və tüpürcək yolu ilə yoluxur. Biz də hər yerə toxunduğumuz üçün əllərimizin təmiz qalması mümkün deyil. Qrip, sarılıq və ishala səbəb olan bağırsaq parazitləri də əl vasitəsilə yayılır. Uşaqların əksəriyyəti əllərini yumadıqları (və ya yaxşı yumadıqları) üçün mikroblara daha asan yoluxurlar. Xüsusilə, ayaqyolundan sonra əllərin təmiz yuyulmaması, eləcə də məktəbdə istifadə edilən silgi, qələm və pozan kimi əşyalar yoluxucu xəstəliklərin yayılmasına səbəb olur.

Yadda saxlamaq lazımdır ki, mikroblar ancaq əlverişli şərait olduqda çoxalır. Buna görə də, əli isti su ilə yumaqla da mikrobun məhv olmasına əmin olmaq çətindir. Çünki əlin mikrobun məhv olduğu isti suya dözməsi qeyri-mümkündür. Buna görə də, su və sabunla əl-ayağı, barmaq aralarını, barmaq uclarını (bilək də daxil olmaqla) yaxşıca yumaq lazımdır. Bundan başqa, ictimai yerlərdə əlləri kağız dəsmalla qurulamaq məsləhətdir.
Davamı →

Ağız qoxusunun qarşısını necə almalı?

Xüsusən də səhər yuxudan duranda ağızda pis qoxular olur. Lakin ağız qoxusu ilə mübarizə aparmaq və yox etmək mümkündür. Qarşınızdakı insanın sizinlə danaşarkən özünü narahat hiss etməməsi üçün bunlara əməl etməlisiniz! 
 
  • Çoxlu su için. Bədən susuz qaldığı zaman ağızda pis qoxular yaranır. 
     
  • Dişlərinizi fırçalayarəkən diş ipi işlədin və ən əhəmiyyətlisi, dilinizi də təmizləməyı unutmayın. 
     
  • Keyfiyyətli qarqara suyu işlədin. 
     
  • Şəkərsiz saqqız çeynəyin. 
     
  • Gün ərzində 1 ya da 2 ədəd mixək çeynəyin. 
     
  • Siqaret, ədviyyatlı yeməklər, şəkərli saqqızlar ağızdakı bakteriyaları artırır və qoxunun yaranmasına səbəb olur. Bunları yedikdən sonra dişləri fırçalamağı unutmayın. 

    Həmçinin bax: Təravətli nəfəs 

Davamı →