İngilis dilini öyrənməyin faydaları nələrdir?

İngilis dilini öyrənməyin faydaları daha çox iş həyatımızda görünsə də, yeni bir dil öyrənməyin beyin inkişafına verdiyi töhfəni nəzərə alsaq, zehni inkişaf üçün də faydalı olduğunu söyləyə bilərik. İngilis dilini öyrənməklə biz yaddaşımızı inkişaf etdirə, iş dünyasında yüksələ, beynəlxalq şirkətlərdə işləyə və beynəlxalq səyahətlərimizi daha məhsuldar edə bilərik.

Beləliklə, ingilis dilini öyrənməyin yeganə faydaları bunlardırmı? Əlbəttə yox! Beləliklə, təfərrüatları birlikdə araşdıraq.


Davamı →

Gündəlik işlərinizi asanlaşdıracaq ən yaxşı 15 süni intellekt saytı | ChatGPT və alternativləri

Süni intellekt alətləri hətta ən mürəkkəb tapşırıqların yerinə yetirilməsinə sərf olunan vaxtı və əməyi əhəmiyyətli dərəcədə azalda bildiyi üçün gündən-günə daha da populyarlaşır. Çünki AI ümumi məhsuldarlığı və dəqiqliyi artıra və müəyyən prosesləri avtomatlaşdırmağa kömək edir. Daha yaxşı qərar qəbul etmək və şirkətlərin gələcək planlarını proqnozlaşdırmaq üçün səhiyyə, maliyyə, maliyyə planlaşdırması və digərləri daxil olmaqla müxtəlif sənaye sahələrində AI-dən istifadə olunur. 

Məzmun yazmaqdan tutmuş şəkillərdən arxa planı saniyələr ərzində silməyə qədər bir çox işi dərhal yerinə yetirən bu alətlər tapşırıqları səmərəli şəkildə yerinə yetirmək üçün şəxsən istifadə edildiyi üçün sürətlə böyüyür. 

 Mündəricat:

  1. Chatsonic 
  2. ChatGPT
  3. Trip Planner
  4. Adobe Enhance
  5. Cutout.pro
  6. Dall-E
  7. Nvidia Canvas
  8. Socratic
  9. Midjourney
  10. Jasper Chat
  11. Bing AI
  12. Krisp.ai
  13. Grammarly
  14. Chatfuel
  15. Zoho Zia

Davamı →

Şöhrətpərəst-birinci hissə. Şiringül Musayeva

İyirmi, iyirmi bir yaşlarında, balacaboy, çox da düzgün olmayan bədən quruluşlu bir oğlan qar basmış düzənliklə gedirdi. Elə bir sürətlə addımlayırdı ki ,deyəsən, hara isə bərk tələsirdi.Onun boğuq bir dumanla pərdələnmiş gözləri sanki od saçırdı. Gözlərində qızdırmalı adamlara məxsus xəstə, aydın olmayan  ifadə var idi və elə bil ətrafda nə olduğunu görmürdü.


Davamı →

4 Fəsil nağılı | Fəsillər haqqında maraqlı nağıl

Bir varmış, bir yoxmuş. Bir zamanlar bir-biri ilə yaxşı anlaşan dörd dost var idi. İnsanlar onları fəsilləri adlandırırdılar. Bir gün bu dörd dost arasında böyük mübahisə yarandı. Bu mübahisəyə görə onlar çox uzaqlaşdılar.
4 Fəsil nağılı | Fəsillər haqqında maraqlı nağıl
Fəsillərin hər biri deyirdi ki, insanlar arasında ən sevilən fəsil özüdür. 

Bahar özü barədə belə dedi:

«Mən bu dünyada ən çox sevilən mövsüməm. İnsanlar mənim gəlişimi səbirsizliklə gözləyirlər. “Mən gələndə bütün təbiət canlanır, quşlar oxuyur, güllər, ağaclar çiçək açır, hamı çox sevinir. „


Davamı →

Sisianov haqqında məlumat

Sisianov kimdir?

Pavel Dmitriyeviç Sisiyanov (Pavle Dmitris dze Sisişvili) — gürcü əsilli rus generalı, Rusiyanın Qafqazdakı qoşunlarının baş komandanı.  
Sisianovun əcdadları Gürcüstanda mühüm dövlət postları tutmuş, türklərlə, farslarla, dağ tayfaları ilə müharibələrdə, vətəndaş qarşıdurmalarında iştirak etmişdir. Rusiya-Çərkəz müharibəsində çərkəzlərin soyqırımında mühüm rol oynamış və dinc əhalinin qətliamında soyqırım metodunu tətbiq edən ilk rus generallarından olmuşdur. Çərkəzlər arasında ona “etibarsız donuz” deyirdilər. 

1806-cı ildə Bakı yaxınlığında sui-qəsd nəticəsində Hüseynqulu xanın əmisi oğlu olan İbrahim öldürülüb. 


Davamı →

Futbol haqqında 20 maraqlı məlumat

Uzun illərdir, idmanın şahı sayılan futbol dünyanın ən sevilən idman növüdür.Yaşlı-uşaq, qadın fərq etmədən hər kəsin diqqətini və marağını özünə cəzb etməyi bacaran futbol oyunu, tarixi boyunca bir çox maraqlı hadisəyə şahidlik etmişdir. Kayzen.az olaraq, futbol haqqında bir-birindən maraqlı 20 faktı sizlər üçün araşdırıb bir araya topladıq. 


Davamı →

2024-cü ildə səbrsizliklə gözlənilən xarici filmlər | 2024 filmləri

  • Kino

2024-cü il filmsevərlər üçün xüsusi bir il olacaq. Çünki, uzun illər səbrsizliklə gözlənilən bir çox populyar filmin davam seriyasının çəkilişi və buraxılışı məhz bu il gerçəkləşəcək. Hansı janra üstünlük verməyinizdən asılı olmayaraq, biz sizin üçün yeni ildə sevəcəyinizə əmin olduğumuz və nümayiş olunduqları zaman böyük rezonans yaradacaq 2024-cü ilin xüsusi filmlərini bir araya gətirdik.

Mündəricat:

  1. Qladiator 2 
  2. Üzüklərin Hökmdarı: Rohirrimin Döyüşü 
  3. Deadpool 3
  4. Joker: Folie à Deux 
  5. Dune: Desert Planet Part 2 
  6. Alien (Yadplanetli): Romulus 
  7. Ghostbusters: Dondurulmuş İmperiya 
  8. Furiosa: Dəli Maks Saga 
  9. Beetlejuice 2 
  10. Nosferatu 

2024-cü ildə səbrsizliklə gözlənilən xarici filmlər | 2024 filmləri

Davamı →

Necə proqramçı ola bilərsiniz?

Proqramçılığa başlamaq üçün ilk addım bu sahənin əsasları ilə tanış olmaqdır. Kompüter elmləri alqoritmlər, verilənlər strukturları və proqramlaşdırma prinsipləri ilə tanışlıq proqramçı kimi inkişafınızda əsas təşkil edəcək. Bu mərhələdə Python, JavaScript və Java kimi başlanğıc səviyyəli proqramlaşdırma dillərini öyrənmək lazımdır.


Davamı →

Acı bibərin faydası varmı?

Acı bibərin yeməklərə dad qatan bir ədviyyat olaraq tanınmasından əlavə, sağlamlığa olan müxtəlif faydaları ilə də diqqət çəkir. Bu yazıda acı bibərin sağlamlığımız üzərindəki müsbət təsirlərini, tədqiqatlarda ortaya çıxan faydalarını və günlük qidalanmamızda necə daha faydalı  rol oynaya biləcəyini ətraflı şəkildə araşdıracağıq.


Davamı →