Kivi pəhrizi

· Pəhrizə iki həftə riayət etmək lazımdır.

· Pəhrizə iki ay ara verməklə yenidən saxlamaq olar.

· Təqdim olunan menyuya 2 həftə ərzində növbələşdirməklə davam etmək lazımdır.

· Gün ərzində sadəcə, 10 ədəd kivi yemək olar.

· Kivi pəhrizi təzyiqi yüksək olan insanlara xeyirli, aşağı olanlara isə ziyandır.

· Bu pəhriz zamanı spirtli içkilərdən, qazlı sulardan, fast-futdan və şirniyyatdan uzaq durmaq lazımdır.

· Pəhriz allergiyası olanlara qadağandır. 

. Onun vasitəsilə həftəyə 3 kiloqram arıqlamaq mümkündür.


Ardı →

Payızda necə arıqlamaq olar?

Yay, demək olar ki, arxada qalıb. Yəqin ki, çoxlarınız «payızda arıqlayacam» marafonuna start verməyə hazırlaşır. Bizim məsləhətlərimizə əməl etsəniz, heç bir çətinlik çəkmədən artıq çəkidən azad ola bilərsiniz. 

Pəhriz — gündəlik rasionun məhdudlaşdırılması vacibdir, lakin bunu diqqətlə seçmək lazımdır. Kimsə düşünür ki, boş qablarla arıqlamaq olar. Ancaq unudurlar ki, çəki yerinə qayıdır. Sadəcə zaman lazımdır. Biz balanslı qidalanmağı tövsiyə edirik. Pəhriz sizin əhvalınıza və sağlamlığınıza mənfi təsir göstərməməlidir. 
 
Düzgün seçilmiş səhər yeməyi
Əgər arıqlamaq istəyirsinizsə, düzgün səhər yeməyindən başlamalısınız. Bu isə o deməkdir ki, yuxudan oyanan kimi limon sıxılmış su içməli və ya bir çay qaşığı bal yeyərək duşa getməlisiniz. 

Səhər yeməyi karbohidratlarla zəngin olmalıdır ki, sizi bütün gün boyu enerji ilə təmin etsin. Bu o demək deyil ki, səhər tezdən şokolad və kökə yeməlisiniz. Belə etsəniz, çətin ki, arıqlayasınız. Sıyıqlara üstünlük verin. Yulaf, qarabaşaq və ya qarğıdalı sıyığı məsləhətlidir. 

Daha çox meyvə və tərəvəz
Bir necə aydan sonra sevimli meyvə və tərəvəzlər piştaxtalardan yoxa çıxacaq. Orqanizmi faydalı vitaminlər və mikroelementlərlə təmin etmək lazımdır. Günorta  və axşam yeməklərinizə salat və zeytun yağı əlavə edin. 
Ardı →

İsveç pəhrizi

İsveç həkimləri yerli qadınların kökəlmə problemini araşdırıb, qadın cazibəsini qorumaqdan ötrü onlara xüsusi pəhriz tərtib ediblər. 

Belə ki, ayda bir həftə bu pəhrizə riayət etməklə, həm maddələr mübadiləsini yoluna qoymaq, həm də artıq çəkidən azad olmaq mümkündür. Pəhrizin özəlliyi ondadır ki, istədiyin rasionu özün seçib, istədiyin qədər arıqlaya bilərsən.

I variant:
Səhər: 1 stəkan süd, 1 soyutma yumurta, 1 dilim qara çörək.
Yeməkarası: 1 ədəd alma
Nahar: Kök şirəsi, 200 qr. mal əti, yaşıl salat, 1 ədəd soyutma kartof.
Şam: Yağsız kəsmik, pomidor salatı, 1 dilim qara çörək və şəkərsiz çay.

II variant:
Səhər: Südlü qəhvə, 100 qr. yağsız kəsmik, 1 dilim ağ çörək.
Yeməkarası: 1/2 stəkan tərəvəz şirəsi.
Nahar: 1 stəkan qatıq, 200 qr. soyutma toyuq, üzərinə cəfəri doğranmış 1 ədəd kartof, pörtlədilmiş kələm və çuğundur.
Şam: yaşıl salat, 1 dilim qara çörək, 1 fincan itburnu dəmləməsi.

III variant:
Səhər: Südlü qəhvə, 2 soyutma yumurta, 1 dilim qara çörək, turp.
Yeməkarası: 100 qr. meyvə.
Nahar: Tərəvəz şirəsi, yağsız toyuq, çiy kök salatı, ispanaq.
Şam: 100 qr. kəsmik, salat, pomidor şirəsi və 1 dilim qara çörək
Davamı →

İnvestisiya Qoyuluşu



İqtisadiyyatın və sosial sahələrin inkişafı üçün əsas kapitala 84 milyard manat vəsait yönəldilmiş, onun 49%-ni dövlət, 51%-ni isə qeyri-dövlət investisiyaları təşkil etmişdir.
Daxili mənbələrdən əsas kapitala yönəldirmiş vəsaitin həcmi 12,3 dəfə artaraq 55,5 milyard manat təşkil etmiş, xarici mənbələrdən əsas kapitala 28,5 milyard manat vəsait yönəldilmişdir.
Qeyri-neft sektorunun inkişafına yönəldilmiş vəsaitin ümumi həcmi 11,1 dəfə artaraq 52,1 milyard manat təşkil etmişdir.
Davamı →

Makaron pəhrizi

“Makaronla da adam arıqlayar?!", — deyə təəccüblənəcəksiz, ancaq bu pəhrizlə həftədə 3-4 kilo çəki ata biləcəksiz.Makaron pəhrizinin hədəfi həftədə 3-4 kilo arıqlamaqdır. 1100 Kcal makaron və karbohidrat ağırlıqlı bu pəhrizi 14 gün boyunca tətbiq edə bilərsiz. Axşam  yeməkləri üçün heç bir qadağa yoxdur, verilən ölçünü iki yerə ayıra bilərsiz.Ailem.az makaron pəhrizini təqdim edir.

1-ci günSəhər: Üzərinə kərəyağı, ya da marqarin çəkilmiş iki nazik dilim çörək, 2 naringi, çay, ya qəhvə
Günorta: 1 qab makaron, 1 kasa yağsız salat
Axşam: yarım toyuq, 1 kasa yağsız salat (kök, kəvər)

2-ci gün
Səhər: Üzərinə kərəyağı, ya da marqarin çəkilmiş iki nazik dilim çörək, 2 naringi, çay, ya qəhvə
Günorta: 1 qab makaron, 1 kasa yağsız salat
Axşam: yarım toyuq, 1 kasa yağsız saşlat ( limon, sirkə əlavə ed bilərsiz)

3-cü gün
Səhər: Üzərinə kərəyağı, ya da marqarin çəkilmiş iki nazik dilim çörək, 2 naringi, çay, ya qəhvə
Günorta: 1 qab makaron, 1 kasa yağsız salat
Axşam: 10 ədəd kotlet, çörəksiz yeyin və azyağlı qiymədən hazırlayın
Ardı →

Adriano Çelentano təcrübəsi

  • Kino

Mənim haqda daha nələr yazılmayıb. Məsələn, guya mən gec-gec evdən çıxıram və guya az ünsiyyətciləm. Ancaq bunlar düz deyil. Mənə əsas verin, elə şeylər danışaram ki...
Mən bütün siyasətçilərə qarşı çıxış edirəm, qiyam qaldırıram. Fərq etmir hansı olursa-olsun. Çünki onlardan heç biri yeni tikililərin dağıdıcı dalğasının qarşısını ala bilməyib. Mən bu beton qutularda yaşamaqla razılaşan bütün kasıblara etiraz edirəm.

Mən o kəslərə etiraz edirəm ki, onlar üçün zamanla ayaqlaşmaq qarşısına çıxan hər şeyi məhv etmək deməkdir...

Mən artıq çoxdan gələcəkdə hər şeyin daha pis olacağı faktı ilə barışmışam. Ancaq niyə hələ də təəccüblənməyə və tənqid etməyə meylliyəm, bunu anlamıram. Yəqin, vicdanımın təmizliyi naminə...

Deyəsən, siyasətçilərə yenidən ədalətli və müdrik olmağı öyrətmək üçün hərəsinin yanına bir filosof və şair qoymaq lazımdır.   
Ədalətli olmaq üçün öncə yaxşı insan olmaq lazımdır. Yaxşı olmaq isə insanların səhv edə biləcəyini anlamaq deməkdir.

Bəzi insanlar irticaçı olduğumu düşünür, yəqin, haqlıdırlar. Mən oxumuşdum: “Əsl məhəbbəti heç nə məhv edə bilməz”.  O vaxt hər kəs bu mahnıda siyasi motiv gördü: guya mən boşanmalara qarşı çıxış edirəm. Əslində, bu mahnı ilə mən həyat yoldaşıma sevgi etirafı etmişdim. Boşanmalara qaldıqda… Əgər günlərin bir günü iki insan bir-birini başa düşməkdə çətinlik çəkməyə başlayırsa – boşanma, zənnimcə, düzgün seçimdir. Ancaq əvvəlcə, məhəbbəti xilas etmək uğrunda bütün cəhdləri etmək lazımdır.


Ardı →

Pavlova tortu

Deyilənə görə, “Pavlova” tortu ilk dəfə ötən əsrin 20-ci illərində məşhur Rus balerinası Anna Pavlovanın şərəfinə Avstraliyalı bir qənnadçı tərəfindən hazırlanmışdır. Digər versiyaya görə isə, tort Avstaliyada deyil, Yeni Zelandiyada icad olunub. Mübahisələr indiyənədək davam edir. Tortu isə bütün dünyada bəyənib xoşlayıblar. Eləcə də bizim evdə.

“Pavlova” tortu 3 qatdan ibarətdir. Birinci qat – dairəvi merenq (bize) layıdır. Bunun üstünə ikinci qat – qaymaqlı krem çəkilir. Bu qatın üzərinə  isə təzə meyvələr. Tortun originalında buraya kivi, çiyələk, marakuya meyvələri düzünür, amma bunların yerinə müxtəlif xırda giləmeyvələrdən də istifadə etmək olar. Elə bu reseptdəki kimi. Tort o qədər ləzzətlidir ki, tərif etməklə, qurtarmaz. Balerina kimi zərif, kövrək bir tortdur. Necə dəyərlər, adına laiq. Bişirin. Dadın. Nuş edin.


Ardı →

Ciftdə qan dövranın pozulması

Bildiyimiz kimi, cift dölün normal inkişafında böyük rol oynayır.

Cift vasitəsilə dölə lazım olan qidalı maddələr və oksigen çatdırılır, istifadə olunmuş maddələr və karbon qazı cift vasitəsilə dölün orqanizmindən xaric olunur. Cift çox mühüm maneə rolunu oynayır — ana orqanizmindən dölün orqanizminə zərərli maddələrin, dərmanların, virusların, mikrobların daxil olmasına mane olur. Beləliklə, cift həm ürək, həm böyrəklərlər, həm ağciyər, həm endokrin vəzi funksiyalarını yerinə yetirir.

Cift fəaliyyətində olan istənilən pozulma dölün inkişafına çox mənfi təsir edir — hipoksiya (döldə oksigenin çatışmazlığı) və hipotrofiyaya (dölün çəkisinin normadan az olması) səbəb olur, dölün bətndaxili inkişafını ləngidir, vaxtdan tez doğuşa və hətta dölün həlak olmasına gətirib çıxardır.

Bətndaxili hipoksiya döl üçün çox ziyanlıdır. Bu dölün bir çox orqan və sistemlərin (xüsusilə baş beyinin) inkişafına mənfi təsir edir.


Ardı →

Ayətül-Kürsinin fəziləti

«Allah başqa heç bir tanrı yoxdur. Diridir, qəyyumdur. O nə mürgü, nə də yuxu bilər.

Göylərdə və yerdə nə varsa (hamısı) Onundur. Allahın izni olmadan Onun hüzurunda kim şəfaət edə bilər? O, bütün yaranmışların keçmişini və gələcəyini (bütün olmuş və olacaq şeyləri) bilir. Onlar (yaranmışlar) Allahın elmindən Onun Özünün istədiyindən başqa heç bir şey qavraya bilməzlər. Onun kürsüsü göyləri və yeri əhatə etmişdir (O, göylərə, yerə, bütün kainata hökm edir). Bunları mühafizə etmək Onun üçün heç də çətin deyildir. Ən uca, ən böyük varlıq da Odur!”(əl-Bəqərə, 2/255)

Ayətül-Kürsi olaraq adlandırılan bu ayə sanki uca dinimiz İslamın əsası və xülasəsi kimidir. Ayət ül-Kürsi uca Rəbbimizi bizə ən gözəl şəkildə tanıdan bir ayədir. 


Ardı →

Kök pəhrizi

Kök həm qaraciyəri müalicə edən, həm də dəriyə günəşdə qaralma effekti verən tərəvəzdir. Üstəlik, onun kalorisi başqa tərəvəzlərdən daha azdir. Kök pəhrizinə riayət etməklə, həftə ərzində 4-5 kq. ariqlamaq mümkündür.

Hər gün
Səhər: 1 stəkan süd, 1 dilim qara çörək, 1 stəkan kök şirəsi

I gün:
Günorta: Köklə qovurulmuş düyü, 100 qr. ağ pendir, bir pay brokkoli
Axşam: Tərəvəz şorbası, közdə bişmiş toyuq, kök salatı

II gün:
Günorta: Pomidorlu düyü, salat, suda bişmiş bir pay toyuğun döş əti
Axşam: Kök qovurması, 1 tost çörək, 1 ədəd közdə bişmiş badımcan

III gün:
Günorta: Köklə bişmiş düyü, salat, 1 ədəd alma
Axşam: 150 qr. közdə bişmiş balıq, 2 dilim tost çörək, kök püresi

IV gün:
Günorta: Köklə bişmiş düyü, 2 pomidor, 1 qab meyvə salatı
Axşam: Toyuqlu kök qovurması, bir pay salat, 1 tost çörək

V gün:
Günorta: Pomidorlu düyü, salat, 1 dilim ananas
Axşam: Toyuğun döş ətinə sarılmış kök, 2 dilim tost, salat


Ardı →